اتحادیه اروپا برای تنظیم بیشتر از ما شرکت های فن آوری

نیاز در اروپا برای تنگ تر قوانین ما غول اینترنت تبدیل شده است "فوری" می گوید: آن ضد انحصارات رئیس Margethe باز

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

نیاز در اروپا برای تنگ تر قوانین ما غول اینترنت تبدیل شده است "فوری" می گوید: آن ضد انحصارات رئیس Margethe بازرگانی. بروکسل به دنبال ارسالی سپتامبر در آن برنامه ریزی شده 'خدمات دیجیتالی عمل می کنند.'

عجله برای ما خدمات اینترنت در طول coronavirus بحران نشان داد که "فوری" نیاز به اتحادیه اروپا برای ادامه آن برنامه ریزی دیجیتال, خدمات, قانون, Margrethe بازرگانی گفت: روزنامه آلمانی دی ولت am Sonntag.

مسابقات کمیشنر در کمیسیون اروپا گفت: اروپا مشخص شد برای جلوگیری از تکرار "انحصار مانند موقعیت" شامل امثال Amazon, Google و Facebook.

"در چند هفته گذشته ما تمام شده است مجذوب آنچه که ممکن است به صورت دیجیتالی. اما coronavirus نشان داد که چگونه وابسته به ما هستند و بر ما شرکت های که یک شوکی" گفت: بازرگانی.

هفته گذشته در بروکسل آغاز شد و به دنبال بازخورد قبل از آن رونمایی پیش نویس قانون شناخته شده به عنوان خدمات دیجیتالی خود را عمل می کنند. 8 سپتامبر است که آخرین مهلت برای ارسال.

بزرگ با تکنولوژی لابی در حال حاضر شروع به چالش مرکزی آن قضیه به "gatekeep" برای مثال, نفرت, گفتار, گفتن بروکسل به چوب به آن موجود قانون رقابت.

'مدرن rulebook'

کمیسر بازار داخلی تیری برتون سه شنبه گذشته گفت: "مدرن rulebook" الزام "مسئولیت بیشتری" نیاز بود چون سیستم عامل آنلاین را بر عهده داشتند و "نقش محوری در زندگی ما و اقتصاد ما از دموکراسی است."

بازرگانی روز یکشنبه گفت: اتحادیه اروپا اجتماعی مفهوم متفاوت "در بخش قابل توجهی" از چه روی اینترنت به کار گرفته شد در ایالات متحده و چین است.

"در آینده دیجیتال سازمان باید مسئولیت خود را برای ارائه" گفت: بازرگانی اضافه کرد که اینترنت باید "اروپا تنظیم شده" با آنچه که او به نام "ابزار" برای جلوگیری از یک شرکت تنها در کنترل بازار است.

"ما می خواهیم رقابت, اما ما می خواهیم دموکراسی و ما را رد پیامدهای منفی غیر قابل تنظیم سرمایه داری" او گفت:.

اتحادیه اروپا برنامه ریزی شده دیجیتال خدمات بیل — رونمایی شود در جزئیات دسامبر — نیاز به تصویب توسط 27 کشور عضو اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا در پارلمان اروپا که در آن در حال حاضر کشیده شده است تا سه نسخه از خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا پرده برنامه ای برای تنظیم AI

درگیری در آمریکا

و این ابتکار همزمان با تکنولوژی غول مانند Twitter و Facebook در مواجهه با آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از خود بحث برانگیز موارد.

ماه گذشته او را تهدید به لغو مسئولیت shield برای سیستم عامل های دیجیتال موجود در بخش 230 ایالات متحده آمریکا ارتباطات نجابت عمل می کنند.

بر خلاف تعهدات منتقله توسط ناشران بخش 230 آمده است: "هیچ ارائه دهنده و یا کاربر از یک کامپیوتر خدمات تعاملی باید به عنوان ناشر و یا سخنران از هر گونه اطلاعات ارائه شده توسط یکی دیگر از اطلاعات ارائه دهنده محتوا است."

هفته گذشته بازرگانی گفت: "غول سیستم عامل های آنها متفاوت است. آنها نه آنچه که ما فکر 20 سال پیش: فقط به طور کامل بی طرف کانال برای آنچه که کاربران را از وجود دارد."

آخرین زد و خورد بین بزرگ با تکنولوژی و اتحادیه اروپا بود که در اروپا پیشنهاد 2019 به اصلاحات کپی رایت که باعث شدید بین المللی لابی در بروکسل.

در سال 2018 اتحادیه اروپا به تصویب رسید خود را به طور کلی حفاظت از داده ها و مقررات (GDPR) به افراد در اروپا و در حال حاضر پس از Brexit یک 446 میلیون بلوک کنترل بیشتر بر حریم خصوصی دیجیتال و تنظیمات اینترنت مانند الکترونیکی "کوکی ها."

ipj/aw (AFP ایسنا)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب