'زنان خانه دار واقعی از پوتوماک" است داغتر از همیشه است. را تکان دهنده و خشونت آمیز مبارزه را تغییر دهد ؟

"پنج سال boo boo و ما رفتن قوی.""خانم گراند" از زنان خانه دار واقعی از پوتوماک کارن Huger ممکن است اشاره به قو

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

"پنج سال boo boo و ما رفتن قوی."

"خانم گراند" از زنان خانه دار واقعی از پوتوماک کارن Huger ممکن است اشاره به قوی اگر پیچیده اوراق قرضه بین بازیگران سری براوو زمانی که او ساخته شده اعلام در این تیزر برای فصل آینده. اما آن را سخت به درخواست ارزیابی برای سیندرلا اجرای سری تلویزیون بود.

پس از آن اصلی ممکن است هوا تاریخ به تعویق افتاد با توجه به همه گیر زنان خانه دار واقعی از پوتوماک برای اولین بار در آن فصل پنجم در روز یکشنبه. تلویزیون واقعیت طرفداران شده اند شمارش پایین روز با پیش بینی یک کودک در شب کریسمس. اگر به جای هدایای زیر درخت آن را وحشی زندگی هفت زن سیاه زندگی می کنند که در حومه واشنگتن دی سی که درام آنها هار به باز کردن.

RHOP هشتمین قسط از براوو بازی-تغییر میله رعد و برق تلویزیون واقعیت حق رای دادن. اکران در سال 2016 از 10 سال پس از زنان در اورنج کانتی ساخته شده خود آغاز بکار آن را تنها دومین زنان خانه دار سری به ویژگی های بازیگران همه سیاه, زیر پاشنه زنان خانه دار واقعی از آتلانتا. آن را نیز تبدیل شد و برای اولین بار به بازار عرضه خواهد شد در اطراف شهر است که تعداد کمی از مردم می دانند. برای بسیاری از "پوتوماک" نیست بلافاصله تلگراف تشخیص نوع فرهنگ یا جامعه قطعا نه در راه است که بورلی هیلز شهر نیویورک و یا دالاس انجام دهد.

عضو بازیگران نژاد برایانت به یاد "ما مانند زن فرزند خوانده" از براوو زمانی که سری اول راه اندازی شد. در ارتفاع آب-کولر antics از امثال ستاره Nene گربه وحشی, tattooed, Melindagates فرانکل و Lisa Vanderpump در شبکه های کهنه فرانچایز نشان می دهد تلاش برای جلب توجه. در حال حاضر RHOP ممکن است داغترین واقعیت نشان می دهد تلویزیون.

عهد به قدرت و درخواست تجدید نظر از یک سیاه و سفید بازیگران در یک شبکه است که برای انتقاد از عدم تنوع نشان می دهد ستاره ها رشد پرشور fanbase با خلوص و صداقت خود را در مورد طلاق و مسائل باروری و خاص تجارب زنان در جامعه بالا.

یک تعداد انگشت شماری از ویروسی کلیپ—ممکن است همه ما را هرگز فراموش نکنید اولین بار ما شاهد برایانت و Huger بمباران توسط یک mime در حالی که در شام در بتسدا و تیتر-ساخت رسوایی از جمله یکی که در آن بازیگران عضو اشلی داربی شوهر متهم شده بود از اتوبوس یک براوو فیلمبرداری کمک قرار دادن منافع و بینندگان در پی در پی مسیر رو به بالا.

پس از آن همه گیر.

"این یک هدیه برای ما می گوید:" مونیک ساموئلز که پیوست بازیگران در فصل دو.

Bingeing RHOP شد محبوب در ورزش در حالی که بینندگان در خانه گیر کرده و به دنبال انحراف تلویزیون برای منحرف کردن اذهان از شدیدتر از واقعیت های جهان است. در رسانه های اجتماعی بی شماری تلویزیون واقعیت طرفداران tweeting راه خود را از طریق تاریخ و زمان آخرین دقیقه یو پی اس گرفتن جلوتر از روز یکشنبه برتر.

"من حتی لاف زدن می گوید:" Candiace دیلرد Bassett بازیگران عضویت از فصل سه. "همه شده است, مانند, سرازیر شدن آب دهان با نفس bated انتظار برای این والاتر است."

در عین حال برای ساموئلز و دیلرد Bassett, هیجان خود را پیچیده تر است.

شده است وجود دارد هیچ کمبود دعوا در زنان خانه دار واقعی. جدول شده اند بدبختانه. پاهای پرتاب شده است. کوکتل عینک شکسته شده اند. وجود دارد نه به اندازه کافی ساعت در روز به بازشماری مستی هیجان جیغ مسابقات توییتر دشمنی و یا توهین پرتاب.

دعوا مشخصه محترم حق رای دادن اما هیچ کدام تا کنون شده است به عنوان "یک نزاع."

این "درگیری" صورت گرفت در اکتبر 2019 در یک مهمانی شام که فیلم برداری شده بود نشان می دهد.

یک مبارزه فیزیکی شکست بین ساموئلز و دیلرد باست که با توجه به اولین فیلم از این حادثه از یکشنبه شب برتر به پایان می رسد با زنان جدا شده توسط همکار اعضای بازیگران و جمعیت است. هر دو نفر به اتهام حمله درجه دوم با هر یک از تشکیل پرونده شکایت علیه دیگر و رو ،

در ماه دسامبر هر دو مورد اخراج شدند و پس از قانونی به عقب و جلو در TMZ افرادمختلف وبلاگ ها شایعات و شایعات با شایعات پخش كردن, مورد چقدر بد و خشونت آمیز این درگیری شد.

هشت ماه بعد و با نشان دادن محبوبیت در زمین تب مداوم اخبار مربوط به درگیری زیادی از عوامل مؤثر در شور و هیجان نوروزی برتر.

"صحبت کردن برای خودم و همچنین من می گویند هر کس در Bravo ما را شادی یا لذت در این واقعیت است که وجود دارد یک درگیری," جاشوا قهوه ای, VP از زمان تولید در براوو و تهیه کننده اجرایی از RHOP پس از شروع آن می گوید. "اما این چیزی است که اتفاق افتاده است. در پوتوماک ما احساس می کنیم مثل این خیلی مهم است که همیشه تکیه به واقعی و مستند از جنبه های آن است. درگیری شد و بدیهی است که بسیار کوتاه شما می دانید کمتر از یک دقیقه. اما آن را تحت تاثیر قرار زندگی خود را برای چند ماه و در ادامه به تحت تاثیر قرار زندگی خود را برای این روز است."

یکشنبه برتر نیست فقط آزار دادن بیننده با اولین نگاه اجمالی از چگونگی درگیری بازی کردن در دوربین بلکه پیش نمایش مکالمات اعضای بازیگران تا به حال در مورد چگونه آن را نشان دهنده در همه آنها به عنوان زنان سیاه در چشم های عمومی.

هنگامی که تصمیم گیری ساخته شده بود به فشار هوا تاریخ به دلیل همه گیر هیچ کس می تواند تصور حرکت سیاه و سفید زندگی مهم جنبش را به دست آورید متعاقب آن در ماه گالوانيزه بسیاری از صنایع به انعکاس حساب و اقدام به مقابله با نژادپرستی نهادی و مسئولیت خود را در تبدیل شدن به ضد نژادپرستانه—از جمله براوو.

جلوتر از یکشنبه برتر ما در صحبت از ظهر با اعضای بازیگران برایانت دیلرد باست Huger و ساموئلز در مورد نشان می دهد افزایش شهاب سنگی چه لرزه ای به معنی درگیری برای سری و تجربه خود را راه اندازی فصل جدید در میان گفتگو در مورد مسابقه و مسئولیت آنها به شدت درگیر با براوو در ماه های اخیر.

"ما در حال زنان خانه دار واقعی از پوتوماک. ما نه کوکی-برش معامله" Huger می گوید. "من نمی تواند به خودمان افتخار ایستاده و در این لحظه است."

چه جهنم است پوتوماک?

نکته جالب در مورد زنان خانه دار واقعی از پوتوماک است که قرار نبود به زنان خانه دار واقعی سری در همه حداقل نه به طور خاص.

به عنوان قهوه ای می گوید این شبکه است که به طور مداوم در جستجوی حلقههای دوستان در مناطق مختلف کشور که ارگانیک متصل هستند و متقاطع که زندگی می تواند قانع کننده برای برنامه نویسی.

که دقیقا همان چیزی است که آنها در بر داشت در پوتوماک یک جامعه اتاق خواب حدود 30 دقیقه رانندگی از واشنگتن دی سی است که دارای شهر های کوچک vibes در حالی که هنوز برگزاری این وضعیت یکی از ثروتمند ترین کدهای پستی در ایالات متحده است. اگر پوتوماک یک شهر کوچک جامعه سیاه و سفید در آن بود و حتی کوچکتر و بیشتر متصل است. که بزرگ بود به صورت بالقوه تلویزیون بازیگران. "حتی صحبت فقط در مورد براوو در تلویزیون شما به طور کلی می توانید انتخاب کنید تا زمانی که مردم احساس می کنند در واقع, واقعا, وصل," قهوه ای می گوید.

احتمالی اصلی اعضای بازیگران نژاد برایانت رابین دیکسون کارن Huger و Charisse جکسون اردن همه دوستان شده بود ، زمانی که آینده اعضای بازیگران پیوست, همه آنها حداقل با آن آشنا اصلی زنان است. و نه در راه است که درست از محافل اجتماعی در, می گویند, نیویورک, که در آن قفس طلاکاری شده است به اندازه مشتری و "دوست قدیمی من" به طور معمول ترجمه برای "من او را دیدم یک بار در سراسر اتاق ناهار خوری در طول ناهار در پالم در '90s." این بود که یک جامعه کوچک است.

این بود تا بعد از تمام اول فصل تا به حال فیلم برداری است که براوو تصمیم گرفت که جدید نشان می دهد مناسب به زنان خانه دار واقعی ، "ما متوجه ما بودند رفتن به زنان خانه دار واقعی از پوتوماک پنج دقیقه قبل از جهان یافت" برایانت به یاد.

وجود دارد یک مسئله هر چند قهوه ای تنش بود و در نهایت یکی کوچک. بر خلاف دیگر شهرستانها که تا به حال ارائه شده در این زمینه از زنان خانه دار اقساط چند می دانستم که چه و یا که در آن—به جهنم پوتوماک شد.

اگر 10 سال پیش شما شنیده عبارت "زن خانه دار واقعی نیوجرسی" بسیار از شما مصرانه خواست یک تصویر از Teresa Giudice, در سر خود را حتی قبل از اینکه او همیشه به نظر می رسد برای یک ثانیه در تلویزیون. وجود دارد چیزی جالب به گمان او در بینندگان بدون داشتن تصورات از پیش پنداشته که یک زن از پوتوماک خواهد بود, کشف پاسخ در زمان واقعی است.

"من همیشه نشسته وجود دارد آماده می شود یک زن خانه دار در براوو. من آرزو می کنم من شوخی بود اما من نه."

کارن Huger

هنوز کشف شد یک فرایند است. "در ابتدا من به شما قول کوین ما نمی تواند برنده" برایانت می گوید. "هنگامی که تولید کننده بپرسید رستوران اگر ما می تواند فیلم وجود دارد شماره یک جواب نه بود. مانند چه کسی است ؟ که این خانم ها ؟ یک دوربین خدمه ؟ ما پذیرفته نیست پس به صحبت می کنند و هیچ کس درک آنچه ما انجام شد."

فضل صرفه جویی در? یک معادله است که در بخش کوچکی صبر به نمایندگی از براوو و در بخش بزرگتری از زنان اعتماد به نفس است که آنها ساخته شده برای تلویزیون بزرگ.

به عنوان او می گوید آن Huger بود به سادگی مقیم وقت خود را در انتظار برای او دعوت می شود در تلویزیون واقعیت. "من همیشه نشسته وجود دارد آماده می شود یک زن خانه دار در براوو" Huger می گوید. "من آرزو می کنم من شوخی بود اما من نه. من همیشه می گفت اگر آنها به پوتوماک من فکر کردم من می تواند کسی آنها را بازیگران. سپس آنان و حفظ آنها انجام داد."

درخواست اعضای بازیگران به همین دلیل آنها فکر می کنم خود را نشان می دهد در ارتباط با چنین شور و آنها لذت در رود, براوو-آماده soundbites حتی در حالی که giggling در نهایت خود بی معنایی.

"خوب کوین شما را ملاقات کردم تنقیه, انزال زن وجود دارد که" برایانت می گوید, خنده در خودش برای بی پروایی نشان دادن ، "ما سرگرم کننده ما عشق ما بی احترامی صحبت کردن و ما رو کلاس" Huger می گوید برای اولین بار از سه بار در طول مصاحبه ما.

Huger اشاره شده است را در نشان می دهد به عنوان "گراند کدبانو" یک مادرانه شکل و رهبر معنوی برای این گروه از زنان است. این قلمرو که به نظر می رسد خود منصوب آنجا که آن اعطا شده است هر چند این وضعیت قطعا احترام بانوان دیگر—حتی اگر گاه به گاه snicker—به عنوان Huger ارزانی مشاوره در مورد همه چیز از سرمایه گذاری کسب و کار به مزایای "مکیدن" مرد خود را tongue: "من نمی توانم باور کنم که شما نمی دانید که چگونه به کنترل خود را بوسه."

(عدم فیلتر است فقط یکی از این بازیگران بزرگترین ویژگی. در مورد نقطه این ارز از فصل جدید تریلر: "من یک پارگی در مقعد است." "این کاملا جدید می توانید از فریاد است.")

زنان هر دو relatable و endearingly عجیب و غریب. دیکسون معروف از دست رفته او پرواز به گروه تعطیلات است که او خودش بود میزبانی و برنامه ریزی شده است. ساموئلز یک پرنده حیوان خانگی به نام T'Challa که پیاده روی بر روی یک دسته سه تایی و گهواره در آغوش او در شب مالش سر خود را تا زمانی که او به خواب میرود. "مثل یک توله سگ با, بال," او می گوید.

با توجه به احترام به دیگر زنان خانه دار واقعی سری پوتوماک تمام زنان تلگراف خود آگاهی و هوش هیجانی است که اغلب از دست رفته از واقعیت تلویزیون ستاره. تماس با آن دختر سحر و جادو ؟ اطمینان حاصل کنید. آنها را معرفی بازیگران جدید عضو وندی Osefo یک مفسر سیاسی و استاد دانشگاه.

یک تریک کمدین را شلاق برای سریع طنز عملا یک پیش نیاز برای Bravolebrity وضعیت در این نقطه و RHOP زنان مکمل است که با واقعیت-TV شاعر توانایی خواندن هر یک از دیگر برای کثافت. اما این که آیا آن را زمانی که آنها در حال رفتن بعد از هر یک از دیگر, confiding در هر یک از دیگر و به دنبال مشاوره و یا تجربه نقاط عطف هر دو دردناک و پیروز چه گیر در مورد این مجموعه این است چگونه عمیقا شخصی آنها به خود اجازه دادند با دوربین های دیجیتال و طرفداران.

که درست زمانی که داربی است باز است تا در مورد مبارزه خود را برای باردار شدن (در حالی که شوهر او است و این موضوع از شایعات به بوت). که درست زمانی که برایانت تخمگذار لخت سفر او به reuniting با شوهر سابق او, سال پس از شکست تا زمانی که او فریب خورده است. و این درست در زمانی که اعضای بازیگران مبارزه با آسیب پذیری می آید viciousness.

به همین دلیل یک درگیری مانند یک دیلرد و ساموئلز رو به در حال حاضر به دست آورد از جمله توجه است. طرفداران تنها می توانید تصور کنید تاریکی که ممکن است در ریشه آن است.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم خارج وجود دارد فکر می کنم که زنان خانه دار واقعی است که فقط در مورد اختلافات میان فردی و اعضای بازیگران به نقل قول را تمام کردن درام با هر یک از دیگر. اما من واقعا فکر نمی کنم که این چیزی است که درایوهای موفقیت این دلیل که دو نفر در مورد مبارزه با چیزی است که جالب نیست و در همه به من به عنوان یک بیننده و یا به عنوان کسی که با این نسخهها کار در تلویزیون" براون می گوید.

طرفداران که ضامندار بر روی RHOP—و بادی خود را تشدید بیش طولانی مدت داستان در مورد شامپاین عینک و یا پرداخت که برای بازیگران عضو اتاق هتل در دیگر franchises—که به گواه. اما پس از آن دوباره آنها همچنین می خواهم به دروغ گفتن اگر آنها نمی, اعتراف به champing در بیت به آنچه رفت را با "درگیری."

درگیری

"ما هرگز فکر نمی کردم به عنوان سیاه و سفید زنان است که ما حق خواهد بود اما در اینجا ما" Huger می گوید: در آغاز این تیزر برای فصل جدید است. "این چیزی است که شما می توانید قلم مو رنگ زیر فرش ولی شما رو به این آدرس."

"ما شده اند قادر به نگه داشتن خودمان را بالاتر از کلیشه ها" برایانت پس از آن دیده می شود گفت: به عنوان دوربین کاهش به یک گریان ساموئلز. "و در پنج دقیقه او آن را در زمان دور."

وجود دارد و سپس چشمگیر چشمک می زند به در حال حاضر بدنام زد و خورد که در آن کاهش دیلرد باست و ساموئلز نوسانی در هر یک از دیگر و سپس گرفتن در هر یک از دیگر و سپس جمعیت دیوانه وار در تلاش برای جدا کردن آنها و سپس قتل عام از شیشه شکسته بر روی زمین بازی مانند بارق اثر است.

"پوتوماک تمام زنان تلگراف خود آگاهی و هوش هیجانی است که اغلب از دست رفته از واقعیت تلویزیون ستاره."

این یک چیز به ستاره در یک واقعیت تلویزیون نشان می دهد و احساس می کنید به پیش بینی فصل جدید که در آن همه اعمال و کلمات را در خدمت کردن به مردم برای قضاوت. این یکی دیگر از زمانی که که را مرضی کنجکاوی بیش دقیقا همان چیزی اتفاق افتاد و در آن حادثه شده است خارش در شما بیش از حد.

"این قطعا استرس زا می گوید:" ساموئلز. "حال که ما در حال فیلمبرداری یک واقعیت نشان می دهد, من هم باید برای حفظ برخی از حرفه ای است که می گوید من نمی خواهد صحبت در مورد آنچه می رود در طول فیلمبرداری. بنابراین این واقعیت است که بسیاری از مردم گرفتن تمام این داستان های مختلف آن سخت بود برای من چون من یکی به نگه داشتن دهان من بسته است."

"من یک نوع شخصیت و من بیش متفکر بنابراین من به طور مداوم در تلاش برای پیش بینی آنچه که همه می گویند و امیدوار است که داستان در راه است که آن را اتفاق افتاده است می گوید:" دیلرد باست. "پس از آن گفت: اگر این مسیر گفته که این اتفاق افتاد من امید و نماز من است که مردم را واقعا ببینید چه چیزی است. و پس از آن من می خواهم به حرکت می کند."

در پایان 2019 در درجه دوم به اتهام تجاوز است که این جفت ارز را در برابر هر یک از دیگر اخراج شدند. در حالی که آنها قادر به بحث در مورد جزئیات آنچه اتفاق افتاده است به صورت قانونی تولید و دلایل آنها refreshingly پرده درباره احساسات خود در مورد بخشی از یک حادثه تا خشونت و در حال حاضر, بنابراین ،

"من آرزو می کنم که آن را هرگز اتفاق افتاده است" ساموئلز می گوید: رک و پوست کنده. "من آرزو می کنم که من می تواند به, و این می توانست یک داستان کاملا متفاوت است. هیچ کس می خواهد به نام خود را متصل به هر چیزی که بسیار منفی است."

برای باست "یکی از افکار فوری بود شرم و خجالت به حتی یک تیتر است که نشان می دهد که وجود دارد ممکن است با خشونت. من هرگز به دنبال به بخشی از چیزی است که من احساس را نمایندگی من در راه است که کمتر از مطلوب و ناگوار."

که به عنوان کلیپ در فصل تریلر نشان می دهد این است که یک رویداد را در مینوردد که کل گروه.

" من نمی تواند یک Sonja مورگان و به محصولات کشاورزی در بیمارستان و توالت. مثل هیچ. خواهد بود که متفاوت اگر یک زن سیاه و سفید آن را انجام داد."

ساموئلز

انعکاس آنچه او می گوید در این تیزر برایانت می گوید: "زنان برگزار نمی گردد به همان استاندارد به عنوان هر کس دیگری در این کشور به طوری است که بسیار مهم است برای من و برای بسیاری از بازیگران به عنوان آن مربوط به چگونه ما خودمان را به تصویر بکشد."

"من فکر می کنم در مورد که در تمام طول روز هر روز صرف نظر از اینکه دوربین ها با من" برایانت می گوید زبان به طور گسترده تر در مورد تجربه خود به عنوان یک زن سیاه و سفید. "ما برگزار می شود به استاندارد های مختلف. ما بر نگاه و اندیشه بر این کشور متفاوت است. من نمی تواند یک Sonja مورگان و به محصولات کشاورزی در بیمارستان و توالت. مثل هیچ. خواهد بود که متفاوت اگر یک زن سیاه و سفید آن را انجام داد."

در پاسخ به طور مستقیم به برایانت در بیانیه نشان می دهد وی از سوی مامورین که در این درگیری به یک کلیشه در مورد زنان سیاه ساموئلز می گوید او فکر آن را ریاکارانه. "اولین سوال این است که چه کلیشه? چه کلیشه بودند و ما در تلاش برای حفظ بالا, از آنجا که ما همه چیز را در این نشان می دهد که ممکن است شده اند بهترین تصمیم است."

آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه این حادثه را بازی خواهد کرد و چگونه مخاطبان را پاسخ می دهد چه اتفاقی می افتد و چگونه اعضای بازیگران, بحث در مورد آن; به وضوح وجود دارد و قوی احساسات پرشور.

اما برایانت آیا دیدن یک پوشش نقره ای را چگونه پس گرفته شده است و چگونه این کار را از طریق آن. این آغاز یک مکالمه او می گوید: بازیگران نیاز به در مورد آنها چه کسانی هستند و چه آنها انجام می دهند.

"آن را حتی مهم تر در زمان حال" او می گوید. "با تمام است که اتفاق افتاده و با زندگی مهم نیست و با آنچه که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن را به عنوان یک فرهنگ چگونه ما در حال تلاش برای پیشرفت و حرکت رو به جلو آن را حتی مهم تر در حال حاضر. زنان خانه دار می تواند بسیاری از چیزها است. شما می دانید ما در حال خنده دار, ما در حال لودگی ما سایه ما cutesy. اما این خاص درگیری مجاز برای گفتگو در مورد یک کل بسیاری از واقعی بودن که من فکر می کنم در گذشته دیده شده بود به خصوص در زنان خانه دار واقعی پلت فرم."

Black Lives Matter...در Bravo

ملی گفتگو پس از قیام Black Lives Matter تظاهرات در ماه های مه و ژوئن به کارگردانی سخت افکن قدرتمند صنایع از جمله سرگرمی و تلویزیون است. شبکه های مانند براوو نامیده می شدند برای کاستی های خود را وقتی که می آید به تنوع و مبارزه با نژادپرستی نهادی.

در پاسخ به این شبکه اخراج اعضای بازیگران از Vanderpump قوانین و زیر عرشه: مدیترانه بیش از گذشته رفتار نژادپرستانه و اقدامات. اندی کوهن سازمان دیده بان چه اتفاقی می افتد زندگی می کنند! نشان می دهد بحث پخش دو بخش مکالمه در مسابقه و میزبانی از کامالا هریس و Cory Booker به عنوان مهمان.

این شبکه با انتشار بیانیه ای حمایت خود را بهتر انجام دهد. صحبت کردن با Daily Beast در اوایل این ماه کوهن گفت: "من در مورد صحبت در گذشته که ما موفق نشده در یکپارچه سازی را نشان می دهد. و این مشکل است و ما در حال نگاه کردن به آن. ما در آن است." یکشنبه شب براوو پخش نژاد در آمریکا: یک جنبش نیست یک لحظهیک میزگرد شامل Bravolebrities.

همانطور که این اتفاق می افتد و در حال برنامه ریزی شبکه های سیاه و استعداد صحبت کردن در مورد تجارب خود را در زندگی و در شبکه.

دیلرد باست به صحبت کرد "اندی دختران" پادکست و گفت: "" همه چیز در مورد نژاد.' من شنیده ام که از بی شمار از مردم است. مردم از رهبری—'شما صحبت در مورد نژاد بسیاری—که یک نقل قول مستقیم. من شنیده ام که از هر کس از رهبری در Bravo تمام راه را به طرفداران که فکر می کنند رهبری در براوو."

او می گوید: در حال حاضر که به طور ناگهانی پرسید: به صراحت به بحث در مورد مسابقه بود که در ابتدا سخت به مقابله با.

"این نا امید کننده بود به حضور شرکت های بزرگ و سفید افرادی که همیشه به حال یک پلت فرم و صدا و هرگز مناسب دیدم برای استفاده از آن را برای حمایت از مردم رنگ," او می گوید. "ما تا به اینجا بوده است. ما شده ایم پس همان مبارزات. ما شده ایم در برخورد با مسائل مشابه است. اما در حال حاضر همه ناگهانی شما می خواهید به آن را ببینید و شما می خواهید به آن اذعان و شما می خواهید به افتخار آن را برای یک دقیقه ؟ که مانند یک دقیقه صبر کنید. آنچه شما انجام شد سه هفته پیش است؟"

او همچنین می گوید که او به سرعت در آغوش نقش و روشن است که او را نیز تحت تاثیر قرار شده است تلاش های هماهنگ از شبکه و شرکت مادر NBCUniversal به بخشی از گفتگو و به طور خاص در گفتگو با او و او را در دوربین همکاران. او به خصوص تحت تاثیر تصمیم خود را به آتش Vanderpump اعضای بازیگران.

وجود دارد که منتقدان آن را احساس ناعادلانه بود برای قرار دادن تعهد در استعداد به صحبت کردن در مورد این مسائل اما RHOP اعضای بازیگران صحبت کرد که به The Daily Beast همه می گویند که هرگز یک مسئله برای آنها.

"من همیشه کسی که اعتقاد بر این است که که در آن وجود دارد دانش آموزان که مایل به تدریس من آموزش" Huger می گوید.

"I don't mind بار به دلیل آن را نه یک بار" برایانت می گوید. "من فقط خوشحالم که مردم در حال گوش دادن. پس از گفتگو در حال رفتن به اتفاق می افتد بدون در نظر گرفتن که آیا من تا به حال آن را با بالش, آیا من تا به حال آن را با کودکان و یا اینکه آیا من تا به حال آن را با معاون ارشد رئيس جمهور از براوو. ما قصد داریم به این گفتگو. من فقط خوشحال در حال حاضر که آنها در حال گوش دادن."

اگر یک چیز وجود دارد که درست است در مورد بازیگران زنان خانه دار واقعی از پوتوماکآن است که در این لحظه همه حال گوش دادن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن