لویی کباب طبخ مقتول توسط پلیس, 'تغذیه پلیس به صورت رایگان'

هیچ کس معترض زمانی که پلیس و کنتاکی گارد ملی نورد به 26th, خیابان برادوی و در لوئیزویل در 12:10 am. دوشنبه.جها

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

هیچ کس معترض زمانی که پلیس و کنتاکی گارد ملی نورد به 26th, خیابان برادوی و در لوئیزویل در 12:10 am. دوشنبه.

جهان شده بود طرح میتوانست با یک بیماری همه گیر و کل کشور بود که با شکوه تظاهرات علیه خشونت پلیس اما مردم جمع شده بودند در این گوشه از آنجا که 53 ساله دیوید "یایا" McAtee بود پخت و پز خود را در سطح جهانی کباب در فضای باز ایستاده است. او تا به حال انجام شده است به طوری که هر جمعه, شنبه و یکشنبه شب به مدت دو سال.

"من همیشه با برکت مهارت های لازم برای کوک" McAtee گفت: یک وبلاگ محلی در ماه فوریه است. "من نمی نیاز به هر چیز دیگری. مردم را به خوردن هر روز و من باید تمام مهارت های من."

او گفت که او توانایی های آشپزی مانده بود و با او از طریق امتداد زندگی خود را که در طی آن او به ضرب گلوله کشته شده بود و دزدیدند. و او تا به حال نگه داشته و فکر کردن در مورد گوشه ها که جای خود را به ایجاد خود را.

"من همیشه می خواست می شود در این نقطه و زمانی که فرصت آمد, من آن را در زمان" McAtee گفت: این وبلاگ. "من در حال حاضر ساخته شده من مشتریان... من در اینجا برای یک دلیل. در نهایت من می خواهم به خرید این زیادی و ساخت. من باید شروع بشه و این جایی است که من قصد دارم برای شروع است. آن را ممکن است یک سال دیگر یا دو برای رسیدن به جایی که من قصد دارم اما من قصد دارم برای به دست آوردن وجود دارد."

و موفقیت یایا کباب به نظر می رسید مطمئن باشید نه تنها به دلیل مواد غذایی, اما همچنین به دلیل سخاوت خود را از روح. او استقبال و گرم است. کسی که گرسنه بود اما کوتاه از قیمت یک وعده غذایی مورد نیاز تنها به گام تا ایستاده و بپرسید.

"کسی می خواست چیزی است که او آن را داد به آنها" مادرش اودسا رایلی گفت: روزانه وحش. "او تمدید خوب خود را به کسانی که سوگند به محافظ ما.

"او تغذیه پلیس به صورت رایگان," او گفت:.

که جلوگیری پلیس از ورود با گارد ملی و سفارش McAtee را مراجعان به پراکنده بودن پس از یک 9 بعد از ظهر آخر هفته مقررات منع رفت و آمد.

"آن نگاه مانند چیزی از یک فیلم" یک مشتری به نام کریس اسمیت گفت: یک خبرنگار محلی. "مثل یک ناجور جنگ منطقه...این است که واقعا چه می آید ؟ ما فقط با داشتن نوشیدنی های سرد و گارد ملی می کشد تا با ماشین اسلحه ؟ ... هرگز فکر نمی کردم من می خواهم تجربه ای که در اینجا در امریکا است."

یک تلفن همراه تصویری اسیر با صدای بلند صدا که ممکن است یا نه ممکن است گلوله. وجود دارد و نه-دوم مکث یک زمان قابل توجهی در آن شرایط. پس از آن آمد یک دوجین عکس.

قبلی چهار شب مردم در لوییویل شده بود اعتراض پلیس به قتل وجود دارد در ماه مارس نیز در هفته گذشته به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. لویی مواد مخدر کارآگاهان به حال ضرب, زخمی شدن یک زن 26 ساله آمریکایی آفریقایی تبار کردن وظیفه EMT نام Breonna تیلور ترکیدن از طریق درب جلو او بر هیچ-knock جستجو در حکم. تیلور در تخت ، او به ضرب گلوله کشته شد و هشت بار. بدون مواد مخدر پیدا شد.

در حال حاضر افسران پلیس و گارد اعضای کشته شده یک آفریقایی-آمریکایی آشپز در گوشه خیابان ایستاده که در آن او بود تحقق رویای خود را به خوبی انجام می دهند در حالی که به خوبی انجام می دهند.

یکی از چندین خانواده که در صحنه مطلع رایلی در خانه که McAtee ضرب گلوله کشته شده و کشته شدند. او در حال حاضر از دست داده و چهار نفر از نه نفر در طول سال. او جوانترین دختر مرده بود ناگهان در Jan. 22.

"است که من دختر بچه," او گفت:.

McAtee شده بود او جوانترین پسر.

"در حال حاضر من از دست بچه من پسر است. آنها می آیند و آنها به کشته شدن پسر من است."

او گفت: از McAtee: "او فقط یک پسر خوب. او تحت درمان همه حق است. او فقط یک فرد خوب است."

رئیس استیو کنراد از لویی مترو پلیس (LMPD) ساخته شده قبل از سحر بیانیه. او شروع با گفتن این شهرستان شده بود از طریق طولانی مدت چهار روز از تظاهرات.

"افسران ما مشغول به کار بودند بسیار سخت به نگه داشتن مردم در امن و محافظت از اموال" او رفت. "در حالی که انجام است که ما تا به حال ماموران با گلوله و ضرب و شتم. من فکر می کنم آن را بسیار روشن است که بسیاری از مردم اعتماد ندارند ، که یک موضوع است که ما در حال رفتن به مجبور به کار و کار برای یک مدت زمان طولانی است."

او در ضمن تا به حال یکی دیگر از تیراندازی مرگبار به توضیح نیست.

"امشب تظاهرات دوباره روشن از صلح آمیز به, مخرب," او گفت:. "ما نقل مکان کرد و به سرعت به متفرق کردن جمعیت. در حدود 12:15 صبح امروز LMPD و گارد ملی, واحد اعزام شدند به... 26 و برادوی, برای روشن شدن جمعیت زیادی در پارکینگ. افسران و سربازان شروع به پاک کردن زیادی و در برخی از نقطه به ضرب گلوله کشته شد. هر دو LMPD و اعضای گارد ملی بازگشت و آتش است. ما باید یک مرد مرده در صحنه است."

کسی که نمی دانم McAtee و محله ممکن است فرض کرده اند از این بیانیه که مرد مرده شده بود به این تظاهرات که در آن افسران شده بود حمله و ضربه در.

"ما چند نفر از علاقه ما در حال مصاحبه در حال حاضر" فرمانده ادامه داد. "ما در حال جمع آوری تصویری از صحنه [که] ما انتظار داریم به انتشار مدتی بعد از امروز."

اما معلوم شد که افسران' دوربین های بدن شده فعال می شود. لویی شهردار گرگ فیشر در پاسخ به شلیک کنراد. پلیس نمی پاسخ به یک پرس و جو در مورد که در آن افراد مورد علاقه ممکن است.

در گوشه ای که در آن یک جمعیت آمده بود برای لذت بردن از مواد غذایی بزرگ و شرکت خوب شب قبل چند صد نفر جمع شده بودند در اعتراض به این کشتار است. آنها واقعا نشان دادن.

اما آنها انجام آن را در راه خود را یکی در خور یک پسر خوب. یک کشیش led رایلی و بقیه خانواده در نماز. خود را آرام عبارت بودند همراه با sobs.

"خدا من دعا می کنم برای هر معترضی وجود دارد که آنها را در تحقق این خواسته و اعتراض در صلح است."

کسانی که در این جمعیت انجام دقیقا همان است که. آنها ایستاده بود و بی صدا برگزار شد و دست راست خود را مطرح در یک مشت به عنوان تنها زن سنگ "گریس شگفت انگیز." جدی صحنه تأیید چیزی که مادر گفته بود پیش از آن.

"او یک ستون از جامعه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب