تی-موبایل فراهم می کند کمک هزینه تحصیلی برای شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (JAG) دانش آموزان

شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (JAG) غیر انتفاعی ملی که در خدمت بیش از 1.4 میلیون جوانی که به صورت قابل توجهی

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (JAG) غیر انتفاعی ملی که در خدمت بیش از 1.4 میلیون جوانی که به صورت قابل توجهی تحصیلی و عاطفی و چالش های زیست محیطی برای چهار دهه خشنود است تا اعلام کند که T-Mobile ارائه شده علمی بورسیه به 27 دندانه دار کردن دانشجویان در سراسر کشور. این 1000 دلار کمک هزینه تحصیلی دریافت کنندگان نشان داده اند باور نکردنی انعطاف پذیری و تعهد به آموزش عالی و استفاده از منابع مالی برای پوشش هزینه های کالج در این پاییز.
 
پس از دبیرستان فارغ التحصیلی لغو شد, موکول و یا تغییر با توجه به COVID-19 pandemic, T-Mobile را کمک کرد فارغ التحصیلی سنت درپوش شیر یا خط برای زندگی عملا از طریق یک Infinite باعث کمپین بازاریابی. شرکت کنندگان ارسال شده Infinite ویدئوها با #TossYourCap و T-Mobile ساخته شده 5 دلار کمک مالی به دندانه دار کردن هر ویدئو به $200,000. پاسخ به این چالش تماشایی بود, اجازه می دهد JAG برای رسیدن به $200,000 هدف و کمک مالی از T-موبایل. بخشی از این بودجه کمک خواهد کرد که ساخت خدمات مجازی برای دندانه دار کردن دانشجویان در علاوه بر این به کمک هزینه تحصیلی برای دندانه دار کردن دانش آموزان است. دریافت کنندگان کمک هزینه تحصیلی انتخاب شدند بر اساس برنامه دبیرستان رونوشت نامه از مرجع تجربه رهبری, شرح خدمات اجتماعی و مقاله.
 
"ما بسیار خدا را شکر به T-Mobile برای سخاوت خود را در یک بازی فوق العاده دشوار است سال است. دندانه دار کردن دانشجویان شده اند ضربه سخت – و به احتمال زیاد خواهد نهفته طولانی ترین – توسط COVID-19 بحران است. برای بسیاری از دندانه دار کردن دانش آموزان و خانواده های همه گیر است منجر به از دست دادن شغل و درآمد لازم. T-Mobile کمک هزینه تحصیلی کمک خواهد کرد دندانه دار کردن دانش آموزان به دنبال آموزش متوسطه و معنی دار مشاغل" گفت: Ken Smith, رئيس جمهور از مشاغل برای امریکا فارغ التحصیلان. "همانطور که از مه 31, حتی در بدترین بیماری همه گیر دندانه دار کردن تا به حال 40 درصد ثبت نام در دوره آموزش متوسطه – به همان میزان که در سال گذشته. این در زمانی که پست ثانویه سیستم مواجه با چالش های بی سابقه ای با توجه به COVID-19. این بودجه ها مطمئنا به خوبی استفاده کنید."
 
"دانشجویان انتخاب شده برای دریافت T-Mobile را بورسیه کرده اند نشان از کار سخت و فداکاری سرسختی و مثبت غلبه بر انواع چالش های قابل توجهی به موفقیت در گرفتن پذیرش به دنبال مثبت مسیرهای – حتی در طول یک بیماری همه گیر. چند ماه گذشته بدون شک دشوار است, به چالش کشیدن, و هرج و مرج و ما افتخار داریم که از این دریافت کنندگان کمک هزینه تحصیلی – و همه ما JAG دانش آموزان – برای اتمام سال تحصیلی قوی" اسمیت ادامه داد.
 
"آینده روشن است چرا که امریکا جوانی پرشور رانده و تلاش برای تغییر این کمک مالی نسبت به آموزش و پرورش است که فقط بخشی از T-Mobile را به طور کلی سرمایه گذاری و تعهد ما به توانمندسازی تغییر سازندگان فردا" گفت: Brigitta ویت, VP, شرکت مسئولیت & پایداری در T-موبایل. "تبریک به هر یک از این دریافت کنندگان جایزه ... ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید همه دستاوردهای خود را!"
 
به عنوان کسب و کار و مدارس انطباق در پاسخ به COVID-19 دندانه دار کردن خود را مبتنی بر دولت وابسته و اختصاصی JAG متخصصان همچنان در جریان ارائه خدمات به 75,000 جوانان در سراسر کشور به طوری که آنها آماده هستند برای رقابتی بازار کار پس از فارغ التحصیلی. به عنوان مدارس بسته باقی می ماند و اجتماعی فاصله دستورالعمل ادامه دندانه دار کردن است که با استفاده از ابزار مجازی و آموزش ماژول های به ماندن متصل با دانش آموزان برای اطمینان از نیازهای اولیه خود را برآورده و برخی از آنها به خوبی آماده شده برای ورود به یکی از بدترین بازارهای کار در کشور ما تاریخ است.
 
در مورد شغل برای امریکا فارغ التحصیلان
 
شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (JAG) است ملی و غیر انتفاعی است که رسیدن به ملت ما محروم ترین جوانان برای 40 سال. دندانه دار کردن منحصر به فرد و با ارزش و لازم است برنامه ارائه جوانان با مهارت های ضروری برای موفقیت است. این دندانه دار کردن شبکه ملی دارای یک رد پا در 39 متحده در سراسر 1,400 جوامع تأثیر بیش از 75,000 جوانان در سال است.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب