اتحادیه اروپا در دفاع از سانسور نامه در روزنامه

مقامات اتحادیه اروپا حمایت تصمیم به قبول چین سانسور حرف زد که در یک روزنامه. یک جمله ارجاع چین به عنوان منبع ا

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

مقامات اتحادیه اروپا حمایت تصمیم به قبول چین سانسور حرف زد که در یک روزنامه. یک جمله ارجاع چین به عنوان منبع از شیوع کروناویروس برداشته شد قبل از انتشار.

اتحادیه اروپا روز پنج شنبه در دفاع از تصمیم خود برای رضایت به سانسور نامه شرکت نوشته شده توسط بلوک 27 سفیران پیش از انتشار آن در رسانه های چینی.

نظر قطعه به نظر می رسد در چین به زبان انگلیسی روزنامه چین روزانه در روز سه شنبه اما یک جمله که در ارتباط اولیه منبع از شیوع کروناویروس به چین برداشته شد.

اتحادیه اروپا مطرح کرده بود "بسیار نگرانی های جدی" در مورد درخواست برای سانسور مقاله. اما این توافق به انتشار آن به عنوان آن را به معنای بلوک می تواند به برقراری ارتباط با مخاطبان در دیگر کلیدی اتحادیه اروپا مسائل مانند تغییر آب و هوا و حقوق بشر و همه گیر در پاسخ گفت: اتحادیه اروپا در امور خارجه سخنگوی Virginie Battu-Henriksson در بروکسل.

"چین است دولت کنترل رسانه ها. وجود سانسور است که یک واقعیت است" Battu-Henriksson گفت.

اتحادیه اروپا اما افسوس که این مقاله تا به حال منتشر نشده است در کامل او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا دست آوردن مجدد اعتبار خود را پس از همه گیر?

سانسور op-ed مشخص سالگرد اتحادیه اروپا و چین روابط

اتحادیه اروپا سفیران ارسال نظر قطعه به علامت 45 سالگرد روابط دیپلماتیک بین اتحادیه اروپا و چین است. نسخه کامل به نظر می رسد در وب سایت های سفارتخانه های اتحادیه اروپا به چین است.

یک مقایسه بین این و op-ed در چین روزانه نشان داد که در حکم آغاز: "اما شیوع کروناویروس" به کلمات زیر – "در چین و گسترش بعدی آن به سایر نقاط جهان بیش از سه ماه گذشته" – در حذف شدند چینی ها نسخه روزنامه.

اتحادیه اروپا اقدام خارجی خدمات تایید کرد که تغییرات ساخته شده بودند پس از گزارش رسانه ها در روز چهارشنبه.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا را محکوم کرد حمله به آزادی مطبوعات در طول COVID-19 بحران

'شوکه' که سانسور رفتم جلو

آلمانی سیاستمدار محافظه کار نوربرت Roettgen گفت که او "شوکه شده" است که اتحادیه اروپا اجازه داده بود که سانسور به جلو بروید.

"صحبت کردن با یک صدا مهم است اما آن را به ما منعکس مشترک اروپایی ارزش ها و منافع" او توییتی در روز پنج شنبه.

اما کمیسیون اروپا سخنگوی رئیس اریک Mamer اختلاف نظر داشتند. او گفت: این تصمیم به رفتن پیش با انتشار doctored مقاله "این معنی نیست که از نظر ما سانسور می شود قابل قبول است."

چین آمده است در زیر آتش از اتحادیه اروپا و ایالات متحده برای عدم شفافیت در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس که سرچشمه در کشور است. اتحادیه اروپا اخیرا مجبور به انکار گزارش می دهد که آن مجوف به چینی فشار و باب روز پایین یک گزارش coronavirus دروغ.

kmm/dr (dpa رویترز AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن