جان الیور بارگیری نشود در لایحه Barr بیش از مایکل فلین برگشت: 'یک سنت خطرناک'

"Refreshingly یکی از بزرگترین قطعه از اخبار بود نه در واقع coronavirus مربوط به" ارائه John Oliver روز یکشنبه

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

"Refreshingly یکی از بزرگترین قطعه از اخبار بود نه در واقع coronavirus مربوط به" ارائه John Oliver روز یکشنبه نسخه ای از هفته گذشته امشب.

کمدین و سپس برش به پوشش دادستان کل ویلیام Barr مغلوب ساختن پیشی جستن-دوستانه وزارت دادگستری انداختن آن پرونده مایکل فلین.

"جرم نمی تواند تاسیس اینجا" Barr گفت: CBS News. "آنها یک پایه و اساس برای یک ضد جاسوسی تحقیقات در برابر فلین در آن مرحله...گاهی اوقات مردم اعتراف به چیزهایی که روشن نمی شود جنایات است."

برای uninitiated فلین تهمت سابق مشاور امنیت ملی مجبور شد به یک بازنشستگی از ارتش (زیردستان خود گفته نیویورک تایمز او را به عنوان "سست ارتباط با حقایق"); یک عامل خارجی ثبت نام که نوشته بودم درخشان, op-eds مورد اردوغان پس از پذیرش کمک های مالی از کشور ترکیه; پرداخت شد به حضور و صحبت در یک RT شام در سال 2015 به عنوان مهمان ویژه "ولادیمیر پوتین"; و رانده شد به عنوان مشاور امنیت ملی گزارش زیر که او می خواهم گمراه معاون رئیس جمهور مایک پنس (و مقامات) در مورد گفتگو با سفیر روسیه سرگئی Kislyak. در دسامبر. تا سال 2017 به عنوان بخشی از ویژه مشاور رابرت مولر را بررسی فلین التماس کرد گناه را به ساخت "false ساختگی و جعلی" اظهارات به اف بی آی در مورد آن گفتگو با Kislyak.

نشانه الیور: "بله درست است—گاهی اوقات مردم فراموش اعتراف به چیزهایی که روشن نمی شود, جنایت, اما گاهی اوقات آنها اعتراف به چیزهایی که می, خواهم, من نمی دانم, دروغ گفتن به اف بی آی است که در حس بسیار واقعی یک لعنتی جرم و جنایت."

"به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید که چه فلین بود دروغ گفتن در مورد او در تماس با یک مقام و اف بی آی بود که در میان یک ضد جاسوسی بررسی" HBO میزبان خود ادامه داد. "و همه این خصوص نگرانی از آنجا که این مورد آورده شده توسط مشاور ویژه رابرت مولر و تمام نقطه از داشتن یک مشاور ویژه بررسی شد و برای حفظ این روند از تضاد منافع است. با رها کردن این اتهامات بار می تواند تنظیم یک سنت خطرناک: که یک رئیس جمهور می تواند نه تنها عفو موضوع بررسی اما باید خود را منصوب باطل تحقیقات خود را. این واقعا بی سابقه-از چیزی که برای یک دادستان را انجام دهد."

با که الیور بازی Barr عجیب و غریب, پاسخ به چگونه تاریخ قضاوت خواهد کرد اقدامات خود را در مورد فلین: "خوب تاریخ نوشته شده توسط برندگان پس از آن تا حد زیادی بستگی به این دارد که نوشتن تاریخ است."

"مرسی" گفت: Oliver. "در حال حاضر اگر من رئیس جمهور سرسپرده تلاش برای پیچ و تاب و سیستم قضایی به اراده من ممکن است در پاسخ به این سوال ساده را با چیزی مانند" تاریخ را نشان می دهد این تصمیم درست است " یا " آن سختی بود تماس بگیرید اما اجرای عدالت شد.' در آن طول می کشد یک نوع خاص از استکبار برای ملت مقام اجرای قانون می گویند, 'در واقع تاریخ را به دروغ به ما بگویید که خودمان را به عنوان ما به خواب رفتن در شب در این دنیا جز بی ریخت و هرج و مرج است و هیچ حقیقت اما این است که قوی تحمیل کند ضعیف است. شما آن را دریافت حق است؟!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب