Trevor Noah: چرا تهمت را پرتلند سرکوب باید ترساندن جهنم از شما

اخلال فدرال سرکوب می افتد در برابر سیاه زندگی موضوع معترض در پورتلند, اورگان, ممکن است به نظر می رسد مانند یک

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

اخلال فدرال سرکوب می افتد در برابر سیاه زندگی موضوع معترض در پورتلند, اورگان, ممکن است به نظر می رسد مانند یک مبهم دور مشکل برای برخی از آمریکایی ها در حال حاضر. اما Trevor Noah شکست سه شنبه شب چرا همه باید نگران شود.

"پورتلند در حال حاضر دیده می شود بیش از 50 روز مستقیم از زندگی توجه به اعتراضات" در این نمایش روزانه میزبان گفت. "اما در طول چند روز گذشته چیزی جدید شده است اتفاق می افتد و بیشتر و بیشتر با معترضان مواجه خاموش در برابر شدت مسلح اجرای قانون در برخی از راه های نمایشی."

کسانی که "نمایشی" صورت آف شامل یک زن شناخته شده به عنوان "برهنه آتنا" که قادر به رانندگی پلیس ضد شورش پشت پوشیدن چیزی جز یک صورت و یک عرقچین. "اعتراض برهنه ؟ در حال حاضر که شجاعت" نوح گفت. "اگر چه ما مطمئن شوید که برهنه است بخشی از اعتراض ؟ منظورم این است که او فقط می تواند یکی از آن دسته از افرادی که تا زمانی صرف در مستند که آنها را فراموش کرده ام آنها نیاز به پوشیدن لباس های زمانی که آنها خانه را ترک کنند."

اما به مراتب بیشتر دلسردکننده هستند اقدامات ناشناس فدرال آمريکا ارسال به شهرستان با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که دیده شده است ربودن معترضان را در خیابان ها و پرتاب آنها را در بینام و وانت.

"مرد که برای تلفن های موبایل کمتر مانند دموکراسی و بیشتر شبیه به یک قسمت از Narcos," میزبان گفت. "ناشناس سربازان پرتاب معترضان به بینام و ون در خیابان پورتلند? من اهمیتی نمی دهند که شما هیچ چیز خوب تا به حال آمده از بینام و ون."

"و چگونه افرادی هستند که حتی قرار است به تفاوت بین دستگیر و ربوده شده از او پرسید: به ویژه هنگامی که بسیاری از تصادفی آمریکایی ها انجام می دهند "ارتش-فوتبال مرد" به طور منظم. "تنها راه حل" تا آنجا که نوح می تواند آن را ببینید این است که هر کس پانسمان تا در کمو دنده. "به این ترتیب زمانی که آنها می آیند به شما بازداشت و پرتاب شما را در ون شما می تواند مانند" نه من دستگیری شما و پرتاب شما در ون!'"

برای هر کسی که "در خانه نشسته تعجب, 'Eh, چرا باید من در مورد مراقبت از این مرد ؟ من حتی یک نوپرست!" نوح به حال یک هشدار است. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر تهدید به ارسال این راز نیروهای پلیس به شهرستانها در سراسر کشور. "بنابراین شما ممکن است بخواهید برای گرفتن برهنه و تماس مادر خود را," او گفت: "از آنجا که گه به پایین" است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن