اویلر هرمس مطالعه: بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به یک در سراسر جهان موج insolvencies +20 درصد

اقتصاد جهانی در سال 2020 است در منفی 3.3 درصد قبل از بزرگترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم است. این مربوط

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399
  • اقتصاد جهانی در سال 2020 است در منفی 3.3 درصد قبل از بزرگترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم است. این مربوط به ضرر و زیان در جهانی تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) از $9 تریلیون
  • تجارت جهانی در یک رکود عمیق در سال 2020 در -15 درصد تلفات انتظار می رود به مبلغ 3.5 تریلیون
  • موج ورشکستگی در چشم: جهانی insolvencies به احتمال زیاد به افزایش 20 درصد در سال 2020 ایالات متحده آمریکا (+25 درصد) و اروپا (+19 درصد) رانندگان اصلی چین با +15 درصد
  • آلمان: حداقل 10 درصد بیشتر ورشکستگی انتظار می رود در سال 2020 بدون اقدامات دولت بسیار بالاتر خواهد بود
  • بدهی شرکت های بزرگ کوه ها افزایش با توجه به کروناویروس - راه حل برای کاهش بار بدهی را باید یافت در میان مدت

Coronavirus همه گیر ترک اسکارهای عمیق در اقتصاد جهانی است. با توجه به پیشرو در جهان از اعتبار بیمه اویلر هرمس این خواهد شد به احتمال زیاد منجر به یک رکود عمیق در تجارت جهانی و اقتصاد جهانی و در نتیجه به یک موج insolvencies در سراسر جهان است. در سطح جهان تعداد insolvencies است بنابراین به احتمال زیاد به افزایش برای چهارمین بار پی در پی در سال 2020 – البته در نرخ بی سابقه ای از +20 درصد است. مقایسه: در سال 2019 افزایش بود و در 8 درصد است.

تجارت جهانی است که با تهدید به ضرر و زیان $3.5 تریلیون. این به این معنی 15 درصد کاهش در حجم کالا و خدمات مورد معامله و حتی بیشتر شدید شکست در ارزش کالا در -20 درصد است. جهانی محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) است در عمیق ترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم با برآورد منفی 3.3 درصد با توجه به همه گیر.

2020 در ابتدا وعده داده شده بود و نه آرام سال - اما پس از آن آمد Covid-19

"2020 در ابتدا وعده داده شده بود و نه آرام سال می گوید:" لودویک Subranاقتصاددان ارشد از آلیانز و اویلر هرمس. "با برخی از جغرافیای سیاسی ابهامات هنوز هم سوختن تجارت درگیری – بلکه با اندکی رشد در تجارت جهانی و اقتصاد جهانی است. یک سال از 'تقلب'. در اصل. اما پس از آن آمد coronavirus. یک کتاب درسی black swan – و ناگهان همه چیز متفاوت بود: یک قطعه از اخبار بد پس از دیگری از صادرات یک بحران به لرزه در بازارهای مالی از یک قیمت نفت شوک به تقریبا مصرف جهانی شوک. با توجه به زمان پیش بینی اقتصاد جهانی است که انتظار می رود به سقوط دو بار به عنوان سخت در سال 2020 به عنوان آن را در طول بحران مالی است. این زیان ها به عنوان بالا به عنوان قدرت اقتصادی (تولید ناخالص داخلی) از آلمان و ژاپن ترکیب شده است. این برگ اثری مانند یک شهاب سنگ تاثیر است که نمی خواهد یک شبه ناپدید می شوند."

این توسعه است که بدون عواقب برای شرکت یا. قبل از هرگز شده است وجود دارد یک رکود شدید در بسیاری از کشورها و صنایع در همان زمان. در اکثر موارد از این رو ممکن نیست برای پیدا کردن جایگزین مشتریان و یا جایگزین بازار فروش برای کوسن رکود است.

جهانی insolvencies: +20 درصد بیشتر ورشکستگی انتظار می رود در سال 2020 در اروپا +19 درصد

"بی سابقه موج ورشکستگی نورد در شرکت ها در سراسر جهان می گوید:" Ron van het هفمدیر عامل شرکت اویلر هرمس در آلمان, اتریش و سوئیس. "ما در حال حاضر انتظار می رود 20 درصد افزایش در تعداد insolvencies در سراسر جهان در سال 2020 – بیش از سه بار به عنوان بالا به عنوان انتظار می رود قبل از اینکه کرونا بیماری همه گیر (+6 درصد). علاوه بر این ایالات متحده آمریکا (+25 درصد) و اروپا و به طور خاص در چشم طوفان (+19 درصد). در این وضعیت آن است که بسیار مهم برای شرکت ها و اقتصاد برای ایجاد اعتماد به نفس. این است که چرا مشترک سپر محافظ برای اقتصاد آلمان شرکت ها و کارکنان خود را بسیار مهم است به خصوص برای شرکت های کوچک و متوسط. تجارت تثبیت خواهد شد به عنوان یک نتیجه. این یک اساس مهم برای تضمین این که شرکت های آلمانی در یک نسبتا خوب شروع موقعیت برای شکوفایی پس از بحران."

در حال حاضر اقتصاد آلمان در میان دیگران است راه اندازی مجدد پس از وقفه به علت مهار اقدامات, اما مشکلات به مراتب بیش از. با تولید ناخالص داخلی آلمان پیمانکاری توسط -8.9 درصد اقتصاد آلمان نیز کشویی به رکود است. اویلر هرمس' اقتصاددانان بنابراین پیش بینی حداقل 10 درصد بیشتر insolvencies در آلمان در مقایسه با سال قبل است.

بدون اقدامات دولت در بسیاری از کشورها اویلر هرمس' اقتصاددانان انتظار بسیار بالاتر افزایش insolvencies. در آلمان سود شرکت نه تنها از سپر محافظ برای اقتصاد آلمان بلکه از تعداد زیادی از نقدینگی اقدامات بسیار از آن در قالب وام.

به تعویق افتادن معنا نیست برداشته: بدهی برای بسیاری از طاقت فرسا است; راه حل باید یافت"نقدینگی و تثبیت اقدامات فوق العاده مهم اولین گام به سوی ثبات در اقتصاد به سرعت می گوید:" Van het Hof. "سمت تلنگر از این سکه این است که بار بدهی برای بسیاری از شرکت ها خواهد شد بسیار بیشتر از قبل. به منظور جلوگیری از این کوه بدهی از خرد کردن شرکت گام دوم به شناسایی و راه حل های مربوط به بازه زمانی برای شرکت ها به دنبال آن کاهش و یا بازسازی این بدهی. این مشکل ممکن است به تعویق افتاد اما این به آن معنا نیست آن لغو شده است."مراقب باشید از زامبی: در این منطقه یورو وجود حدود 13,000 شرکت ها در حمایت از زندگی

برای شرکت هایی که در حال حاضر در مشکلات مالی قبل از Covid-19 اما coronavirus همه گیر باعث می شود آن را به طور فزاینده ای دشوار برای فرار از مارپیچ رو به پایین. در منطقه یورو وجود دارد حدود 13,000 اصطلاح "زامبی شرکت" با مجموع فروش حدود 500 میلیارد یورو رسید. آنها موفق به نگه داشتن سر خود را بالای آب با تشکر از فاز مداوم از نرخ بهره پایین است. اما coronavirus می تواند همه چیز را برای بسیاری از.

بسیاری از شرکت ها در نساجی خرده فروشی شده است hanging by a thread برای سال ها و صنعت الکترونیک نیز تلاش شده است با مشکلات متعدد برای یک زمان طولانی. در فلزی و صنایع خودرو شده است در مواجهه با چالش های ساختاری که نشان می دهد وضعیت در حال حاضر برای بسیاری از بخش ها قبل از coronavirus. شاید اثرات این ویروس در حال نی که می شکند پشت شتر.

در مورد اویلر هرمس

اویلر هرمس رهبر جهانی در تجارت بیمه های اعتباری و به رسمیت شناخته شده و متخصص در زمینه ضامن مجموعه ساختار تجارت اعتباری و سیاسی در خطر است. اختصاصی ما شبکه های اطلاعاتی تجزیه و تحلیل تغییرات روزانه در شرکت پرداخت بدهی به نمایندگی از 92 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی. ما به شرکت های اعتماد به نفس برای تجارت و پرداخت می شود. ما را جبران کند خود را از شرکت در این رویداد از بدهی های بد اما مهمتر از همه ما کمک به شما برای جلوگیری از بدهی های بد در وهله اول. هر زمان که ما ارائه تجارت بیمه های اعتباری و یا دیگر راه حل های سرمایه گذاری, اولویت ما این است که پیش بینی حمایت می کند. اما زمانی که غیر منتظره می رسد ما AA رتبه اعتباری بدان معنی است که ما باید منابع حمایت آلیانز به ارائه غرامت به حفظ کسب و کار شما. که مقر آن در پاریس اویلر هرمس است که در حال حاضر در 50 کشور+ با 5,800 کارکنان. در سال 2019 ما تثبیت گردش بود 2.9 میلیارد یورو و بیمه جهانی در معاملات کسب و کار نمایندگی 950 میلیارد یورو در قرار گرفتن در معرض.

در مورد آلیانز

این آلیانز گروه یکی از جهان پیشرو شرکت های بیمه و دارایی و مدیران با بیش از 100 میلیون خرده فروشی و مشتریان شرکت های بزرگ در بیش از 70 کشور جهان است. Allianz مشتریان بهره مندی از طیف گسترده ای از شخصی و شرکت های بزرگ خدمات بیمه ای اعم از اموال و زندگی و بیمه بهداشت و درمان به کمک خدمات به بیمه های اعتباری و جهانی کسب و کار بیمه. Allianz یکی از بزرگترین سرمایه گذاران, مدیریت حدود 740 میلیارد یورو از طرف آن مشتریان بیمه. ما دارایی مدیران PIMCO و آلیانز سرمایه گذاران جهانی مدیریت تقریبا 1.6 تریلیون یورو از شخص ثالث دارایی. با تشکر به ما سیستماتیک و یکپارچه سازی زیست محیطی و معیارهای اجتماعی در فرآیندهای کسب و کار و سرمایه گذاری تصمیم گیری ما حفظ موقعیت پیشرو برای شرکت های بیمه در پایداری داو جونز شاخص. در سال 2019 بیش از 147,000 کارکنان به دست آورد و در مجموع درآمد حاصل از 142 میلیارد یورو و سود عملیاتی از 11.9 میلیارد یورو برای این گروه است.

این ارزیابی ها مثل همیشه موضوع را به سلب مسئولیت ارائه شده در زیر.

هشدار توجه داشته باشید با توجه به جلو به دنبال statementsAs با تمامی مطالب منتشر شده در این سایت, این اظهارات موضوع به ما هشدار توجه داشته باشید در مورد اظهارات به جلو نگاه: https://www.allianz.com/en/press/disclaimer.html



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن