چرا پلیس در آمریکا آنقدر قدرتمند

در دهه های اخیر پلیس در ایالات متحده انباشته اند و قدرت قابل توجهی را از طریق قوانینی که اعطای آنها سطح بالایی

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

در دهه های اخیر پلیس در ایالات متحده انباشته اند و قدرت قابل توجهی را از طریق قوانینی که اعطای آنها سطح بالایی از ایمنی و فقدان نظارت های بزرگ بودجه و تمرکز بر اصلاحات را که کمی تغییر دهید.

جدید ترین بودجه پیشنهادی برای شهر لس آنجلس موجب سیل از رسانه های اجتماعی به خشم. شهردار اریک Garcetti می خواستم برای افزایش مقدار از پول اختصاص داده شده به پلیس افزایش آن به بیش از $1.85 میلیارد دلار (€1.64 میلیارد دلار) از مجموع بودجه از $5.46 میلیارد — بالاترین مقدار اختصاص داده شده به هر بخش. به عنوان یک مقایسه مسکن و جامعه سرمایه گذاری بخش را دریافت کمتر از $82 میلیون اگر بودجه تصویب شد.

Garcetti از وعده داده شده به تغییر برخی از منابع مالی به طرح های جامعه اما مقدار اختصاص داده شده به اجرای قانون است که هنوز هم قابل ملاحظه است. و لس آنجلس از این قاعده مستثنی است — تالار بودجه برای ادارات پلیس مشترک در شهرهای آمریکا.

به گفته استوارت شریدر, یک جامعه شناس در دانشگاه جانز هاپکینز بزرگ پلیس بودجه ریشه در لابی تلاش است که برای اولین بار به اوج خود رسید و در 1990s: "نه تنها International Association of Chiefs of Police (IACP) تلاش برای شکل دادن به ضد جرم و قانون آن در تلاش بود به مقامات منتخب پاسخگو به پلیس به جای راه دیگری در اطراف" شریدر نوشت: در یک سال 2019 مقاله با عنوان "برای حفاظت و خدمت خود: پلیس در سیاست آمریکا پس از دهه 1960 است."

با کاهش نرخ جرم و جنایت در طول سال شریدر استدلال می کند که در ادارات پلیس می تواند مقیاس در بسیاری از مناطق کشور است. به جای "به جای اجازه می دهد این ظرفیت برای تبخیر پلیس حفاظت از آنها" شریدر می نویسد. "پلیس تبدیل شده اند و تمایلی به اجازه رفتن از خود رقابتی متوجه دستاوردهای قرار دادن خود علاقه مند وکالت در افزایش فاصله از دستیابی به خود اسمی ماموریت کنترل جرم."

Protesters in Phoenix hold up signs calling for defunding police (picture-alliance/AP Photo/M. York)

جنبش پال خواستار قطع بودجه دولت و یا لغو پلیس به دست آوردن با بخار در آمریکا

فراخوان برای لغو پلیس

در حال حاضر این جنبش خواستار defunding و در نهایت لغو پلیس در آمریکا در مجموع در حال شتاب گرفتن است. Ralikh هیز از بنیانگذاران سازماندهی سیاه است که برای دفاع از بودجه در حال حاضر در حال ریخت و به ادارات پلیس استفاده می شود متفاوت است. او گفت: DW که شهرها باید صندوق "فرایند خلاق به آزمایش با ایده های دیگر از آنچه ایمنی به نظر می رسد و سرمایه گذاری در چیزهایی که ما می دانیم که مردم نیاز دارند. چون ما می دانیم که جرم و جنایت است که به طور معمول ناشی از نداشتن منابع است که آنها نیاز دارند."

"همانطور که می بینید در همه جوامع در سراسر امریکا هنگامی که وجود دارد یک افسر پلیس در نزد آن جوامع در نظر گرفته شده کاملا امن" هایس گفت. "اما چرا از آن است که جوامع ما که پر از پلیس در نظر گرفته نشده است بی خطر است؟"

راه دیگر پلیس باید اهرم فشار بر حفظ وضعیت موجود است نگه داشتن شواهد و مدارک و اطلاعات محرمانه است. گردآوری داده ها در تعامل بین پلیس برای مقاصد پژوهشی می تواند مشکل باشد گفت: Alyasah Sewell, استاد جامعه شناسی در دانشگاه اموری در آتلانتا ،

محققان و شهروند-led طرح اغلب به تکیه بر اخبار و گزارش. Sewell اشاره کرد که آمار منتشر شده توسط سازمان های اجرای قانون گاهی اوقات عدم اطلاعات — مانند نژاد یا جنسیت — در مورد افراد درگیر در یک خاص روبرو می شوند. "ما تکیه پلیس به ما بگویید چه اتفاقی افتاده است" Sewell گفت: DW.

پلیس اصلاحات تنها می تواند انجام این کار بسیار

تحقیقاتی که انجام شده است و اغلب در تلاش اصلاحات. بسیاری از کارشناسان به این نتیجه رسیدند که اقدامات ضد تعصب آموزش و یا پوشیدن دوربین های بدن تاثیر کمی در تصمیم گیری افسر پلیس را. یک ییل مطالعه از سال 2017 یافت می شود که بدن فرسوده دوربین های "آماری ناچیز جلوه های پلیس در استفاده از زور و غیر نظامی شکایات و همچنین به عنوان دیگر فعالیت های پلیس و قضایی نتایج."

A US police body camera (picture-alliance/AP Photo/J. Cortez)

کارشناسان می گویند دوربین های بدن تاثیر کمی در تصمیم گیری

افسران پلیس که کشتن شهروندان غیر مسلح و یا استفاده از خشونت علیه شهروندان اغلب به صورت چند و یا هیچ عواقب گفت Niesha McCoy عضو Baltimore County عدالت ائتلاف. این گروه به دنبال ایجاد یک مدل غیر نظامی نظارت برای برگزاری پلیس در جامعه خود پاسخگو باشد. "افسران پلیس را که به اصطلاح واجد شرایط ایمنی و در برخی از موارد سوء افسران صرفا انتقال از یک بخش به دیگری" McCoy گفت. واجد شرایط ایمنی دکترین محافظت پلیس از مسئولیت زمانی که آنها متهم به نقض یک فرد حقوق.

فرد نژادپرست و یا جامعه ؟

هنگامی که یک افسر پلیس کشته گزارشی فرد این افسر است که اغلب به عنوان یک "بد اپل" توسط همکاران سیاستمداران و عموم مردم به طور یکسان. این اصطلاح به معنی افسر سوال نمی کند نشان دهنده یک مشکل بزرگتر است اما به سادگی ضعیف رفتار فردی اقدام در یک رویداد نادر است.

مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین در زمان این خط در سی ان ان در این هفته هنگامی که او در مورد قتل جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در مینیاپولیس در حالی که یک افسر سفید پوستی بود که دو زانو بر گردن او و سه تن از همکاران خود را تماشا.

"من فکر نمی کنم وجود دارد سیستمیک نژادپرستی" گفت: اوبراین. "من فکر می کنم 99.9% از ما مأموران اجرای قانون در حال بزرگ آمریکایی است. اما شما می دانید آنچه که وجود دارد برخی از سیب بد."

جامعه شناس Alyasah Sewell مخالف و معتقد است به اندازه کافی برای تمرکز بر روی فرد افسران پلیس. "یک پلیس بد است بد دانه," او گفت:. "ایجاد یک سیستم از شبکه هایی که از آن پشتیبانی می کند. اگر شما قطع از طریق یک سیب شما نمی توانید به دانه تا زمانی که شما نیمه راه از طریق اپل. اما در صورتی که دانه فاسد همه چیز شما را از طریق برش زندگی است که عفونت است."

تاریخچه زندگی در امروز در سازمان های پلیس با توجه به Sewell که تحقیقات در ساختاری نژاد پرستی. "شما واقعا مجبور به بازگشت به برده داری" گفتند. "برده گشت تکامل به چه پلیس هستند. پلیس فکر می کنم سیاه و سفید و قهوه ای مردم جنایتکاران فقط با نگاه کردن به آنها. و هنگامی که با شما تماس کسی جنایی, شما حق حذف آنها از جامعه است."

خشونت از فدرال و سازمان های دولتی است که نه تنها تحمل برخی می گویند آن است که با تشویق رئیس جمهور خود را. در آغاز هفته دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران که پاسخ خود را به ادامه تظاهرات ضعیف بوده است. "اگر شما نمی تسلط شما در حال اتلاف وقت خود را. آنها در حال رفتن به اجرا شما بیش از. شما در حال رفتن به مانند یک دسته از پرشهای. شما باید به تسلط" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن