نظر: چین یک coronavirus دوست در نیاز است, اما آن یک دوست در واقع?

پکن کمک به بسیاری از کشورهای در حال توسعه عمدتا آنهایی که در آفریقا و مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. ام

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

پکن کمک به بسیاری از کشورهای در حال توسعه عمدتا آنهایی که در آفریقا و مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. اما با در نظر گرفتن پشتیبانی از چین کمونیست و دولت اتحاد اخلاقی خود جنبه های منفی می گوید: DW را Dang یوان.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) سالانه نظارت کنوانسیون شد صحنه برای قدرت سیاسی مبارزه این هفته است. Coronavirus همه گیر است که باید تحت سلطه رسیدگی به تحت فشار قرار دادند صندلی عقب.

حتی اگر تقریبا 5 میلیون نفر آلوده شده اند توسط بالقوه مرگبار پاتوژن وجود نداشت و بحث در مورد بحران ناشی از آن است. به جای نزاع درگرفت بیش از آنچه که نظام سیاسی بهتر محافظت از یک کشور و مردم آن را در مورد یک فاجعه است. ایالات متحده برگزار شد به عنوان مثال از دموکراسی و چین است که از یک رژیم توتالیتر.

در حالی که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است برش بودجه به چه کسی و تهدید به ترک دنیا بدن همتای چینی خود شی جینپینگ است که astoundingly سخاوتمندانه. در دو سال آینده چین در نظر دارد به 2 میلیارد دلار (€1.82 میلیارد دلار) در دسترس برای کشورهای در حال توسعه یازدهم وعده داده شده در یک پیام ویدئویی. به عنوان یک مقایسه به ما کمک برخی از 500 میلیون دلار سالانه به چه کسی است. یازدهم نیز متعهد به محل هر یک از واکسن های توسعه یافته و تایید شده توسط چین در جهان را در اختیار به عنوان یک "جامعه جهانی کالا."

بزرگواری با انگیزه

بسیاری از سیستم های بهداشتی در سراسر جهان به خصوص در کمتر توسعه یافته کشور غرق شده اند بسیار بالا میزان عفونت هستند و با تکیه بر سریع کمک های بین المللی. این کشورها به خصوص حاضر به قبول کمک های سخاوتمندانه از چین است.

China Hilfe Pakistan (picture-alliance/dpa/L. Tian)

پاکستان استقبال یک تیم از پزشکان چینی که وارد به کمک در اسلام آباد بیمارستان

تا آنجا که چین نگران است این همه متناسب با آن طرح جامع برای کار راه خود را به بالای جهان که در آن ما را ترک کرده است یک خلاء پس از کاهش همکاری های بین المللی از جمله در سازمان ملل متحد و موسسات. چین با آن قدرت مالی است که در حال حرکت به شکاف و به دست آوردن افزایش بلند در سیاسی جهانی مرحله.

پکن اظهار داشت: هدف این است که برای تشکیل یک اتحاد میان کشورهای در حال توسعه به طوری که آنها می تواند مستقل از سابق خود را اربابان استعماری — هر دو از لحاظ اقتصادی و سیاسی و اعتصاب در مسیرهای جدید. اما در واقع چین است که خود را به دنبال هژمونی اگر چه این امر البته هرگز آن را بپذیرد.

ادامه مطلب: Sieren چین: کمک با انگیزه های نهان

معتاد به توسعه کمک

چین به آن کمک و بدون الزام هر گونه پیش شرط های سیاسی مانند حکومت داری خوب. پکن این است که تامین مالی پروژه های زیربنایی بزرگ به عنوان بخشی از جاده ابریشم طرح که شامل نیمی از جهان از چین از طریق تنگه جبل الطارق به حق در سراسر اقیانوس آرام جنوبی. در این روند دولت خود را امن دسترسی به مهم استراتژیک منابع در آفریقا که خوراک همیشه گرسنه شکم از اقتصاد چین و باز کردن بازارهای جدید برای صادرات چین به خصوص در شرق و جنوب شرقی اروپا.

این بدهی عظیمی از کشورهای دریافت کننده خود را افزایش می دهد سیاسی وابستگی چین به عنوان به خوبی. یک تصمیم واحد در حزب کمونیست ستاد گاهی اوقات کافی است برای تعیین اینکه آیا یک دولت یک فرصت در انتخاب مجدد و یا اینکه یک دیکتاتور حفظ زمام قدرت. در چنین کشورها پکن را انتخاب سیاستمداران آن را می یابد و مناسب به عنوان سران دولت و حکومت.

کلش در نبرد سیاسی سیستم

ایالات متحده نمی خواهند به رها کردن این مبارزه از سیستم های بدون مبارزه. واشنگتن با استفاده از تایوان رسما بخشی از جمهوری خلق چین به عنوان یک انسان کاه در که. این دموکراسی از 23 میلیون نفر مجاز نیست به عنوان یک عضو از سازمان ملل متحد بدن با توجه به پکن, چین یک سیاست است. حتی پیشنهاد خود را برای دریافت وضعیت ناظر در این است که جز در مواجهه با چین را مقاومت در برابر.

تایوان در دولت بسیار مهم است که چین توانسته است coronavirus بحران در یک نمونه مد و درستی بوده و آن را ستود. اما به این مثال می گویند که تمام دموکراسی می تواند استاد coronavirus همه گیر بهتر از رژیم های اقتدارگرا خواهد بود نادرست نتیجه گیری به منظور جلب.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo مرتکب اشتباه مبتدی با تمجید تایوان در حالی که متاسفانه فراموش کردن که در کشور خود — این مدل برای تمام جهان دموکراسی — coronavirus بحران تعیین کرده است همه چیز در آشفتگی.

اما آن را فقط به عنوان ریاکارانه زمانی که پکن را در تبلیغات خود مدعی است که مدل چینی موثر تر از هر دموکراسی است. مردم حق دارند به بیش از فقط سلامت و تمامیت جسمی. تقسیم جهانی حقوق بشر چنین است که از ورزش از دین و آزادی عقیده فقط به عنوان ضروری است. و چین سال نوری از اجرای آن.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن