Eureka Springs است LGBTQ پناهگاه. آن را 'پرداخت قیمت' از COVID-19?

آن را در کنار غیر ممکن است به لحاظ اجتماعی فاصله در Eureka Springs. ساخته شده در اواخر 1880 به عنوان یک روستای

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

آن را در کنار غیر ممکن است به لحاظ اجتماعی فاصله در Eureka Springs. ساخته شده در اواخر 1880 به عنوان یک روستایی آبگرم روستای شمال غربی آرکانزاس هملت تعریف شده است دقیق و پر زحمت حفظ ساختمان ویکتوریا و باریک سنگ فرش خیابان که مار را از طریق آن همیشه شلوغ سرگرمی منطقه.

فقط به عنوان مهاجران اروپایی سفر به Eureka Springs برای وعده شفا آبهای کوه اوزارک صدها نفر از گردشگران جمعیت آن باریک پیاده رو در تعطیلات آخر هفته مسواک زدن گذشته هر یک از دیگر برای خرید جواهرات دست ساز در لیدی باگ مرکز فروش و یا یک فنجان قهوه در محلی طعم کافه.

در طول تاریخ به خود مشغول گردشگاهها شد بخشی از Eureka Springs,' جذابیت منحصر به فرد. در هر لحظه بازدید کنندگان به احتمال زیاد برای اجرا به دیگر مهمانان اقامت در تخت خواب و صبحانه و حتی شهردار. در یک شهر بیش از 2000 ساکنان شما نمی تواند اجتناب از افراد دیگر حتی اگر شما می خواستم به.

اما تداوم به مردم دقیقا همان چیزی است لمانت ریچی نگران است. ریچی, 72, صاحب جیوه یک هنرهای زیبا و صنایع دستی در گالری Eureka Springs که تا زمانی که به تازگی بسته شده بود به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

این شهر بخش گردشگری نابود شد که رژیم صهیونیستی. آسا هاچینسون ممنوع خارج از کشور سفر تفریحی در اوایل سال جاری اما این محدودیت برداشته شد در مارس 5. اکثر کسب و کار در Eureka Springs از جمله جیوه افتتاح شد درهای خود را برای آخر هفته روز یادبود—با ایستگاه های ضد عفونی کننده دست در درب و نیاز است که مشتریان پوشیدن ماسک.

اما ریچی گفت: پروتکل برای تشویق بهداشت عمومی شده اند دشوار برای به اجرا درآوردن. شهردار رابرت بری—شناخته شده به مردم به عنوان "بوچ"—با صدور حکمی از بین بردن فضاهای پارکینگ در مرکز شهر برای تعطیلات آخر هفته اجازه می دهد تا بازدید کننده برای نگه داشتن شش پا از فاصله از یک دیگر با راه رفتن در جاده ها است.

با توجه به ریچی سفارش کرده بود خارج شود تا پایان روز چون سالن شهر دریافت کرد "بسیاری از شکایات در مورد داشتن دور گرفته شده 24 فضاهای پارکینگ" از افرادی که یکی.

"برخی از افراد منتقل مخروطهای نارنجی رنگ و پارک در فضاهای که گفت:" بدون پارکینگ,'," او گفت:. "دولت ما در حال رفتن به انجام آنچه بلندترین گروه خواسته در هر زمان داده شده. که آنچه اتفاق افتاده است در روز جمعه است."

صاحبان کسب و کار گفت: Eureka Springs قرار داده شده است در یک موقعیت دشوار به عنوان اخبار در مورد گسترش COVID-19 شیوع بیماری در یک حزب استخر در دریاچه از رشتهکوه اوزارک و طیور کارخانه ها در شمال غرب آرکانزاس است. بسیاری از هتل ها و رستوران ها و میله ها—دومی که اجازه داده شد برای از سرگیری عملیات به عنوان از آوریل 26—تا به حال هیچ چاره ای اما به بازگشایی چرا که آنها در حال اجرا از پول حتی با وجود این تهدید بالقوه برای زندگی خود را.

در آرکانزاس پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی در تأمین اجتماعی فاصله ها و پیشنهادات مورد نیاز نیست و گردشگران به Eureka Springs تا حد زیادی در پاسخ به نادیده گرفتن آنها.

ریچی گفت: وضعیت "واقعی clusterfuck" از بالا به پایین با توجه به این که گزارش های اخیر از نیویورک تایمز نشان داد که نرخ جدید COVID-19 عفونت در شمال غربی آرکانزاس در میان بالاترین در کشور است. "همه ما در حال رفتن به پرداخت قیمت برای برخی از زمان آمده است," او گفت:.

"ما فقط یک کمی از همه چیز در اینجا"

برایان دریک داستان شبیه به بسیاری از اهالی شهر که تماس Eureka Springs صفحه اصلی. دریک خانواده زندگی می کردند در شهر برای چهار نسل و مادربزرگش در حال حاضر 92 شروع به کار در هلال هتل—که صورتحساب خود را به عنوان "امریکا خالی از سکنه ترین هتل" -- هنگامی که او 15 ساله بود.

این سایت که عملا پاره پاره از Stephen King رمان استفاده می شود برای خدمت به عنوان یک تجربی بیمارستان برای دکتر که میفروخت خطرناک "درمان سرطان," تزریق بیماران با اسید carbolic. بسیاری درگذشت.

دریک رفت و برگشت به Eureka Springs نه سال پیش پس از او و در حال حاضر شریک سابق تصمیم به خرید Brydan سوئیت یک مزرعه-سبک متل با ریزه اندام lighthouses چسبیده به سقف. چه Drake—50-سال-با ظاهر بی پایان آبشار گل-قفل کودک—قدردانی در مورد شهر بود که آن خوفناک تاریخچه راه جذب غیر خودی و nonconformists.

هیپی مهاجرت به این شهر زیبا در سال 1970 پس به زودی پس از هجوم عجیب و غریب مردم به دنبال یک پناهگاه در جنوب. دریک توصیف Eureka Springs به عنوان "یک cleaner نسخه از نیواورلئان" با "جذابیت قدیمی جهان به آن است."

"این یک دیگ ذوب از فقط در مورد هر نوع فرد از هر قدم از زندگی هر عقیده و دین" دریک گفت. "ما فقط یک کمی از همه چیز در اینجا."

که موزاییک همچنین شامل گردشگران از کشورهای اطراف مانند تگزاس و اوکلاهما که گله به Eureka Springs برای رویدادهای مانند آن زامبی خزیدن در ماه اکتبر و سه بار سالانه تنوع تعطیلات آخر هفته در آن شهر است پوشانده در رنگین کمان غرور پرچم.

اگر چه کسانی که بازدید کنندگان به ارمغان بیاورد درآمد و درآمد به شهر دریک گفت: آن را تبدیل به یک نقطه نگرانی برای Eureka Springs,' اقامت دائم. "آنها را به چیزی در اینجا ؟" او با تعجب به خودش. "چگونه آن را به گسترش از طریق کوچک ما باشند؟"

مانند بسیاری از کسب و کار در Eureka Springs Brydan سوئیت باز بود در روز یادبود و دریک متوجه شده است که out-of-towners که رزرو اتاق در متل تا حد زیادی نبودند پوشیدن دنده محافظ. او می پرسد که مهمانان از ماسک در هنگام ورود و تنها یک نفر در یک زمان مجاز است در مقابل دفتر. اما پس از مشتریان با ترک اتاق خود را کلید دریک گفت: عدم ایالت مقررات به معنی کسب و کار خود را "نمی تواند اجرای هر چیزی تا آنجا که با پوشیدن ماسک یا هر چیز دیگری."

"پس از آنها در بررسی خود را ماسک می آید," او گفت:. "آنها از معاشرت با مهمانان دیگر. این برای من شگفت انگیز است که هیچ کس را پس از آن پروتکل ایمنی برای محافظت از خود و همچنین محافظت از دیگران است."

"شما نمی دانید که COVID-19 اتفاق می افتد در ابراز پیروزی از اکتشاف. آن را تقریبا سورئال رانندگی را از طریق شهر"

گزارش از گردشگران کاهش به اقدامات ایمنی اساسی برای بهداشت عمومی مشترک بودند در طول تعطیلات آخر هفته. Inger Svendsen, 46, که اجرا می شود آلپ مشروب با پدربزرگ خود گفت که او شمارش تعداد افرادی که او را دیدم با ماسک—که آیا آنها با پوشیدن آنها را بر روی چهره خود و یا نگه داشتن آنها را در دست خود را—هنگامی که او در مرکز شهر Eureka Springs در روز شنبه. از صدها نفر از مردم او را دیدم با او اندکی فقط 12.

"شما نمی دانید که COVID-19 اتفاق می افتد در ابراز پیروزی از اکتشاف" Svendsen گفت. "این تقریبا سورئال رانندگی را از طریق شهر."

با توجه به Svendsen این بیماری همه گیر است برجسته "تقسیم" که به مدت طولانی وجود داشته است در Eureka Springs. اگر چه شهر برای اولین بار در آرکانزاس به تصویب یک LGBTQ nondiscrimination فرمان و آن را تنها شهرداری به تصویب یک قطعنامه در حمایت از ازدواج همجنسگرایان Eureka Springs نیز قوی انجیلی مشروط.

بالای مغناطیسی کوه نشسته مسیح از Ozarks یک عاج مجسمه عیسی مسیح بنا در سال 1966 توسط Gerald L. K. Smith, سفید supremacist که تاسیس امریکا برای اولین بار ، 66-پا شکل با دستهایشان مشرف Eureka Springs, آمفی تئاتر های مذهبی, هوای آزاد, مرحله نشان می دهد "بزرگ مصائب است."

هزاران نفر از بازدید کنندگان که می آیند در هر سال شاهد یک تفریح و سرگرمی از روز گذشته عیسی مسیح بارها به درگیری با Eureka Springs,' تجاوز مردم ناراحت کننده در راه است. Rev. Randall کریستی که مسئول نظارت بر شور و شوق بازی پیشرو حریف از nondiscrimination فرمان.

پس از Eureka Springs شد مورد ستایش قرار داد به عنوان "گی سرمایه اوزارک" در نیویورک تایمز مقاله کریستی تاسف است که خانواده های مسیحی "نمی خواهم به افشای فرزندان خود را به آن."

"ما همیشه بسیار تقسیم" Svendsen گفت:, و اضافه کرد که عدم دنده محافظ فرسوده اطراف شهر نیز محصول از اطلاعات غلط در اطراف COVID-19. "برخی از مردم فکر می کنم [با پوشیدن یک ماسک] طول می کشد دور خود را به آزادی است. من فکر می کنم ما جذب هر چه ما می توانید آنلاین ببینید که طنین انداز با ما شخصا—این که آیا آن را مبتنی بر ترس یا به ما می دهد قدرت آن باعث می شود ما احساس قوی و یا باعث می شود ما احساس می ترسم."

"من می خواهم به امن"

چه چیزی باعث تقسیم ماسک-پوشیدن در Eureka Springs خصوص مملو است که در آن عجیب و غریب جامعه است که عمدتا مسن تر است. مردم معمولا تخمین می زنند که 30 درصد از این شهر اقامت دائم شناسایی به عنوان LGBTQ—اگر چه هیچ یک مصاحبه در این داستان به نظر می رسید به دانستن که در آن است که شکل می آید و بسیاری از بازنشستگان که کشیده شد به کندتر محل زندگی را ارائه می دهد.

ریچی گفت که او و شوهر خود استیو منتقل Eureka Springs از هوستون دقیقا 30 سال پیش به این دلیل که آنها به دنبال به زندگی در جایی است که "در اندازه کوچک اما نه در چشم انداز."

پس از بازدید از تائوس در نیومکزیکو و اشویل جفت ارز صرف تعطیلات آخر هفته در Eureka Springs و می دانستم که بلافاصله آن را برای همیشه به خانه. در همه جا آنها رفت و آنها در حال اجرا به همان جنسیت, دو فاک, ریچی به یاد می آورد. "ما مسکن است, لزبین," او گفت:. "او و همسر او شده اند با هم تا زمانی که استیو و من. ما می خواستیم به قادر خواهید بود به راحتی زندگی می کنند آشکارا."

که پناهگاه امن شده است تهدید COVID-19 ، با توجه به مراکز کنترل بیماری مردم بیش از سن 65 در معرض خطر بالای بیماری شدید اگر آنها در تماس با رمان coronavirus.

مختلف جمعیتی نظرسنجی ها نشان می دهد این شهر ميانه سن است که در هر نقطه از 52 تا 57 به معنی معمولی ساکن است در آستانه بودن در گروه پر خطر. بیشتر چه, ملی سازمان های حمایتی مانند کمپین حقوق بشر هشدار داده اند که تجاوز افراد دارای آسیب پذیری منحصر به فرد به COVID-19 به دلیل نامتناسب نرخ سیگار کشیدن سرطان ریه و سرکوب سیستم ایمنی از HIV.

جان رنکین که در زندگی Eureka Springs با شوهر خود بیلی برای 24 سال تبدیل 65 روز پنج شنبه. این نقطه عطف بود کمتر از فرخنده با توجه به شرایط.

رنکین اخیرا مجبور به ابراز پیروزی از اکتشاف هنر گالری و تعاونی قرار دارد که کار از شش هنرمندان محلی به دلیل بیماری همه گیر. نه تنها سرمایه گذاری مالی ناپایدار با 35 میلیون بیکار آمریکایی ها در حال حاضر با داشتن کمتر از درآمد قابل تصرف به صرف هنر اما هنرمندان رنکین با این نسخهها کار همه در اواخر دهه شصت و دهه هفتاد. قدیمی ترین 80 است.

"من کودک از گروه," او گفت:. "آن را فقط به ارزش خطر ابتلا به هنرمندان همکار."

در حالی که رنکین قصد دارد برای ادامه نمایش آثار هنری در Brews یک قهوه خانه و taproom او صاحب با شوهر خود و شروع آزمایش با گالری مجازی فضای دیگران مجبور شده اند به یک وضعیت مخاطره آمیز مالی.

هنری Branstetter, 56, تخمین زده می شود که این برج خانه مسافرخانه که او دو سال را صرف بازگرداندن با شوهر خود تام از دست رفته در حدود $20 ، 000 درآمد بالقوه هنگامی که هاچینسون به طور موثر قطع گردشگری به دولت در ماه مارس است. حتی با بقیه شهر بازگشایی مجدد Branstetter گفت: کسب و کار خود باقی مانده است بسته به این دلیل که برج خانه مسافرخانه نیز اتفاق می افتد به خانه خود را. "من می خواهم به انجام بخشی از من," او گفت:. "من می خواهم به امن است."

مالی بازدید مثل این بود همه جا. دریک تخمین زده است که Brydan سوئیت از دست داد تا $9,000 یک ماه در حالی که این شهر تعطیل در حالی که ریچی در زمان از کارت های اعتباری برای پرداخت هزینه های موجودی در جیوه. حتی به عنوان توریست بازگشت به Eureka Springs Branstetter گفت: او در حال حاضر شروع به دیدن "هر تعداد از کسب و کارهای کوچک خروج از محل" چرا که آنها به سادگی نمی تواند به استطاعت را ادامه بدهی.

"شما درایو را از طریق شب و کسی خواهد بود بارگذاری یک کامیون," او گفت:. "معمولا اجاره در اینجا ماه به ماه و نه سال به سال. در یک زمان مثل این [مردم] در حال حرکت است."

دیگر کسب و کار را انتخاب کرده اند به قوت خود باقی بماند به این امید که آنها می توانند آنچه را که از دست داده بود. بسیاری از رستوران ها و کافه پیاده رو که باز حتی قبل از به روز یادبود راش بودند کسانی که واجد شرایط برای کمک های دولت, که آیا آن را بیکاری و یا چک Protection Program (PPP) از طریق اداره کسب و کار کوچک.

"ترس در مورد باز کردن Eureka بود که جامعه ما را متورم شدن توسط هزاران نفر در یک آخر هفته و این مردمی هستند که از مناطق اطراف ما هستند که هنوز هم در مبارزه با این بیماری"

صاحبان کسب و کار در آرکانزاس که طبقه بندی به عنوان "خود اشتغالی" نمی تواند درخواست برای همه گیر امداد تا 5 مه زمانی که دولت تغییر واجد شرایط دستورالعمل. Branstetter گفت: او هنوز هم نمی واجد شرایط برای PPP کمک چون او نمی "واقعا باید چک نفسه" با توجه به این که او خود می پردازد.

اگر چه وجود دارد تنها 10 مورد ثبت شده از COVID-19 مورد در اطراف شهرستان و هنوز معلوم نیست که از هم اکنون بسیاری از کسانی که در Eureka Springs—هاچینسون هشدار داده می دوزند دوم "اوج" در آرکانزاس است. در این زمان تعدادی از موارد در سطح ایالت است فقط در زیر 6000 است. ریچی گفت: او را باور نمی کند "هر کسی به یک بازی واقعی طرح در محل" اگر unmasked ازدحام جاری شدن سیل در خیابان ها و نتایج در بیشتر coronavirus عفونت.

"ما شده اند نسبتا عاری از این بیماری موثر بر ما به طور مستقیم" ریچی گفت. "ترس در مورد باز کردن Eureka بود که جامعه ما را متورم شدن توسط هزاران نفر در یک آخر هفته و این مردمی هستند که از مناطق اطراف ما که هنوز در حال مبارزه با این بیماری است. در پایان روز همه به انجام چیزی است که در بهترین منافع خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب