آخرین نفر در امریکا خواهد شد که بازگشت به کار

روز دوشنبه در لیگ اصلی بیس بال صاحبان تصویب بازگشایی برنامه که تحت آن فصل را شروع دور چهارم جولای و شامل حدود

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

روز دوشنبه در لیگ اصلی بیس بال صاحبان تصویب بازگشایی برنامه که تحت آن فصل را شروع دور چهارم جولای و شامل حدود 82 بازی تقریبا دقیقا نیمی از منظم 162-بازی فصل. اگر بازیکنان موافق این برنامه خواهد بود نزدیک به نرمال این معنا است که تیم را در خانه می ایستد و سفرهای جاده ای و سه و چهار سری بازی مانند آنها را همیشه انجام دهید.

یکی از چیزهایی که متفاوت خواهد بود البته: هیچ طرفداران. اگر شما را دیده ام نیمه شب کره ای بیس بال پخش در ESPN در غیاب ورزشی در اینجا شما را دیده ام آنچه که به نظر می رسد. آن را بسیار عجیب و غریب است.

که ممکن است یک بد شانسی برای طرفداران, اما آن را بسیار بیشتر از آن است که برای ده ها هزار نفر از ورزشگاه کارگران که از دست داده ام پاره وقت و تمام وقت شغل. بنابراین یدکی فکر برای آمریکایی ها که بستگی دارد در مجامع عمومی برای خود شهر و چه کسی خواهد بود در میان گذشته مردم به بازگشت به شغل خود را در هتل ها و قمار و تفریحی همراه با عرصه ballparks و استادیوم. حتی در لاس وگاس جایی که آنها در حال صحبت کردن در مورد شروع به باز کردن نوار در پایان این ماه (و به طور بالقوه میزبانی کل فصل NBA در یک "حباب" وجود دارد) به نظر می رسد بعید است که قمار را رسم معمول خود را در ترافیک به این معنی است که کارگران خواهد بود rehired در مراحل.



is.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب