یکی-دو نتیجه برای BMW Z4 GT3 در مجازی Nordschleife – Bruno Spengler و فیلیپ Eng با یک شنبه از سیم کارت مسابقه.

یک بار دیگر تحت سلطه sim racing برای چند BMW آثار رانندگان است. برونو Spengler (می) و فیلیپ Eng (دانشگاه صنعتی

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

یک بار دیگر تحت سلطه sim racing برای چند BMW آثار رانندگان است. برونو Spengler (می) و فیلیپ Eng (دانشگاه صنعتی امیرکبیر) و تیم های مربوطه خود را تضمین BMW Z4 GT3 ثبت یک و دو نتیجه در چهارمین مسابقه دیجیتال Nürburgring استقامت سری طراحی شده توسط VCO. مدت کوتاهی پس از آن هر دو راننده به روشن مجازی اتومبیل های مسابقه فرمول به ظاهر خود را در اولین دور از مسابقه All-Stars سری " که در آن آنها در حال رقابت در ProCup به عنوان BMW Motorsport سیم مسابقه تیم.

مسابقه 4 از DNLS طراحی شده توسط VCO.

چهارمین مسابقه از DNLS طراحی شده توسط VCO این Eibach 3-ساعت مسابقه در Nürburgring-Nordschleife (GER) به اوج خود رسید در یک دراماتیک آخر. بازیکنان اصلی دو BMW Z4 GT3s. پس از سه آشفته ساعت از مسابقه بسته بندی شده با اکشن هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی سری از وقایع نهایی کیلومتر ثابت می تواند دیدنی و جذاب. با پایان مسابقه در چشم این زمینه بود به ریاست #189 BMW Z4 GT3 از BS+رقابت که به ظهور پیروز از iRacing 24 ساعته مسابقه در همان محل یک هفته زودتر. در این خودرو رانندگی وظایف به اشتراک گذاشته شد توسط Eng و تیمی الکساندر Voß و Laurin هاینریش (هر دو GER) با این حال #107 BMW Z4 GT3 رانده شده برای تیم BMW بانک توسط تیمی Spengler نیلز کخ و کی Kaschube (هر دو GER) ظهور حق در مرگ. این #107 خودرو پس از آن صورت گرفت منجر شود.

دو BMW Z4 GT3s مبارزه برای نقطه بالا در هیجان wheel-to-wheel دوئل. با وجود یک تماس از جمله چرخش #189 ماشین آنها هنوز هم به اندازه کافی دور جلوتر از نزدیکترین رقیب برای حفظ یک و دو نتیجه برای BMW Z4 GT3. پیروزی رفت و به Spengler و تیم BMW بانک با مقام دوم ادعا شده توسط Eng و BS+رقابت است. در مجموع از هشت BMW Z4 GT3s شد رقابت در چهارمین مسابقه از DNLS طراحی شده توسط VCO. دیگر اولی کار می کند رانندگان در این مسابقه بودند مارتین Tomczyk ینس Klingmann (هر دو GER) و جسی Krohn (FIN) و همچنین به عنوان اولی تیم سوم با حداکثر هسه (GER) دن هارپر (GBR) و نیل Verhagen (ایالات متحده آمریکا). Tomczyk و Klingmann مشترک وظایف رانندگی در ماشین از H&R, BMW تیم جهنم سبز با رابی فولی (ایالات متحده آمریکا) برای اولین بار.

'مسابقه All-Stars-سری' فصل-درب بازکن.

به سختی دو ساعت پس از موفقیت خود را در Nürburgring Nordschleife, Spengler و مهندس بودند در عمل در نسخه دیجیتال از Sepang مدار بین المللی در مالزی, برگزاری اولین دور از مسابقه All-Star-سری 2020 با یک میزبان از نام های مشهور از سی و سیم مسابقه. BMW Motorsport سیم مسابقه است و در رقابت با آن را در سری " ProCup با Spengler و Eng به عنوان رانندگی اواز یا موسیقی دو نفری برای فصل بازکن در رقابت های دیجیتال اتومبیل فرمول. مقدماتی است و پس از دو 15 دقیقه ای مسابقه دوم که شروع می شود با این شبکه در جهت معکوس.

هزاران نفر از طرفداران تماشای حوادث در سراسر جهان در livestream تحت درمان قرار گرفتند به برخی از آشفته با حداکثر سرعت دویدن مسابقه های زیادی ProCup شروع زمینه از 40 شرکت کنندگان است. در مسابقه یکی Spengler عبور از خط در 23rd محل در حالی که مهندس مجبور به بازنشستگی زود هنگام. شروع 14th در دومین مسابقه Spengler قرار داده و در پر شور تعقیب برای تضمین جایگاه دوم بر روی سکو پس از هفت دور. Eng نیز به سرعت به ده بالا پس از شروع از 16th محل. اما برخورد و سپس تحت فشار قرار دادند و او را با پنج موقعیت. در نیمه دوم مسابقه Eng به تدریج چیتی پشت مواضع از دست داد به پایان رسید و در مکان دهم.

واکنش به سیم مسابقه شنبه:

برونو Spengler: "این یک روز دیوانه. مسابقه در Nordschleife واقعا سرد بود. من شروع به از هشتم و موفق به حرکت تا پنجم. هم تیمی هایم Nils و کی و سپس انجام یک مگا و ما قادر به ادعای پیروزی. ما خوشحال هستیم که با اولین پیروزی در DNLS طراحی شده توسط VCO. راست پس از آن زمان برای مسابقه. اولین مسابقه را به خوبی نمی تواند به من ندارد و تجربه زیادی هنوز وجود دارد اما با این شبکه در جهت معکوس مسابقه دو فوق العاده بود و دوم شد و به یک نتیجه بزرگ است."

فیلیپ Eng: "روز شروع خوبی در بعد از ظهر در Nordschleife. من را در یک عملکرد خوب در مرحله مقدماتی و من امن مکان دوم را در شبکه. در این مسابقه عالی بود و این عالی بود به ادعای یکی-دو نتیجه برای این تیم حتی اگر وجود دارد یک بیت از چالش ها از طریق نهایی تبدیل می شود. که نوع از چیزی که فقط می تواند اتفاق می افتد زمانی که شما در حال مبارزه برای پیروزی. متاسفانه در حال حاضر وجود داشته است برخی از تماس با TCR ماشین قبلا در این مسابقه و این که ما در مورد هزینه نیمی از یک دقیقه. بدون این که آن را احتمالا خواهد شد کاملا به عنوان یک آرام پیروزی برای ما است. نبود زمان زیادی برای آموزش برای مسابقه بعد از آن, بنابراین من خوشحال هستم با ده نتیجه در مسابقه دوم. آن را قطعا سرگرم کننده بزرگ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن