جان الیور: بایدن جنسی-حمله متهم تارا Reade 'سزاوار شنیده می شود'

در شب جمعه, Bill Maher آن را بر خود گرفت به سوال تارا Reade بدخشان که جو بایدن ، presumptive دموکراتیک نامزد ب

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

در شب جمعه, Bill Maher آن را بر خود گرفت به سوال تارا Reade بدخشان که جو بایدن ، presumptive دموکراتیک نامزد برای ریاست جمهوری دوخته خود را در برابر یک دیوار و دیجیتالی نفوذ خود را بدون رضایت او در سال 1993 در حالی که او به عنوان یک کاربر کارمند بایدن را در مجلس سنا ،

ماهر گفت که او احساس Reade ادعا شد "مضحک و که این امر از بین برود و هیچ کس خواهد پرداخت هر گونه توجه به آن" که آهنگ برای #MeToo شکاک که به تازگی در دفاع از رفیق کریس ماتیوز پس از او پا را از MSNBC زیر جنسی-آزار و اذیت اتهامات و مسخره سابق دانشمند را به شاکیان.

ماهر را HBO شبکه-mate John Oliver است که مصرف Reade بدخشان کمی بیشتر به طور جدی لگد زدن به برنامه این هفته " جهان در هفته گذشته امشب با اطمینان مخاطبان خود را که آنها در حال ردیابی Reade داستان خواهد شد و آدرس آن را به زودی.

"در حال حاضر او را رد کرده است که ادعا می کنند اما به وضوح وجود دارد بزرگ سوال هنوز پاسخ داده شود در اینجا و تارا Reade بدیهی است که سزاوار به شنیده می شود راه است که کسی که آنها را انتخاب دشوار به جلو آمده ناشی از این نوع اتهامات که باید, البته, طور کامل مورد بررسی قرار گرفت. و من مطمئن هستم که ما به بحث بیشتر در این مورد به عنوان داستان گستراند" ارائه شده Oliver.

ما نگه داشتن چشم در هر بیشتر پوشش از الیور و تیم خود را از Reade جنسی-حمله اتهام علیه بایدن.

توجه داشته باشید سبکتر طنز سپس با تمرکز بر نظریه پرداز توطئه الکس جونز که در این هفته گفت که "خوردن" را همسایگان "کون" اگر COVID-19 همه گیر در ادامه apace.

"من اعتراف: من همسایه من است. من نه اجازه بچه ها من دارم میمیرم فقط صادق بودن گفت:" جونز. "من به معنای واقعی کلمه به دنبال همسایگان من در حال حاضر و رفتن من آماده به چسبیدن به آنها را و دل و روده آنها و پوست آنها را و آنها را ریز ریز کردن ، و شما می دانید آنچه که من آماده هستم. دختران من نیست گرسنگی به مرگ... من خوردن الاغ خود را."

"وای. وجود دارد مقدار زیادی برای باز کردن وجود دارد. بدیهی است که وجود دارد کون, وعده, اما حتی قبل از این که او را تهدید به خوراک همسایگان خود به خود دختران است که عجیب و غریب به اندازه کافی قبل از اینکه شما در نظر بگیرید: او نیز یک پسر است. آنچه در مورد او, A. J.?" الیور به شوخی پرسید. "چرا او را وادار به خوردن هر گونه گوشت انسان? همچنین الکس جونز ساخت برنامه به شدت در بلعیدن همسایه های چند سال در حالی که همچنین پوشیدن $8,000 سازمان دیده بان. شما می دانید من می خواهم شاید حداقل از نظر فروش که یا من نمی دانم کاشت یک باغ قبل از دولا شدن به آدم خواری."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب