حتی "فاکس و دوستان" است نگران مغلوب ساختن پیشی جستن تولسا تجمع

Kayleigh McEnany به شدت سعی در تطهیر نگرانی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آینده کمپین تجمع در تولسا

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

Kayleigh McEnany به شدت سعی در تطهیر نگرانی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آینده کمپین تجمع در تولسا در کاخ سفید در نشست خبری روز چهارشنبه. او به احتمال زیاد تا به حال هیچ ایده او را به صورت یک شبیه کباب پنج شنبه صبح در فاکس و دوستان.

"Kayleigh, شما می دانید, شده اند وجود دارد بسیاری از افرادی که گفت:" نگاه کنید آن را خیلی زود در این نقطه به دلیل اجتماعی فاصله برای قرار دادن بسیاری از مردم به jam-packed arena,'" استیو Doocy گفت میدوی را از طریق ظاهر او. او همچنین با اشاره Dr. Anthony Fauci نظرات به The Daily Beast که او نمی خواهد در این تجمع از آنجا که او در یک "خطر بالا رده."

به عنوان Doocy قرار داده و آن را "برخی از نشان می دهد که رئیس جمهور است و نه در نظر گرفتن COVID همه گیر به طور جدی او فقط بیشتر علاقه مند به گرفتن بر روی جاده و گرفتن پایه خود را انرژی."

"رئیس جمهور گرفته COVID جدی" McEnany به او اطمینان داد. "در آن بود از رئیس جمهور که در محل قرار داده مسافرتی محدودیت عمل در اوایل زمانی که دموکرات ها خواستار شدند که حرکت 'بیگانه' اما با توجه به این تجمع به ویژه در ایالت اوکلاهما ورود به مرحله 3. این مجاز است تحت این دستورالعمل ها."

مراقب باشید به حمله روباه به طور مستقیم McEnany چرخد و سپس به همان حمله به "رسانه ها" که او وارد در جلسه مطبوعاتی گفت: "ما دیده ایم برخی در رسانه ها ستایش معترضان را هیچ اشاره ای به این واقعیت است که آنها نه به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته و یا با پوشیدن ماسک در برخی موارد اما پس از آن هدف تهمت و تجمع و یا هدف یک کلیسا در زمانی که کلیسا می خواهد به بازگشایی مناسب اجتماعی فاصله گرفته."

"Kayleigh من درک می کنم که اما این است که برای اولین بار از یک ورزشگاه سرپوشیده شده است تقریبا به تیر بسته بندی شده," Doocy پاسخ داد. "شما نمی بینید, NBA, شما نمی بینید هر ورزش حرفه ای تیم در خارج از خانه در این نقطه است. منظورم این است که یک گام ما هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود در این بیماری همه گیر کوروناویروس."

زمانی که McEnany تکرار شده است که "این مجاز است تحت فاز 3," Doocy قطع شده خود را دوباره. "من درک می کنم آن است اما هیچ کس دیگری آن را انجام داده قبل از," او گفت:. "آیا شما نگران در مورد آن؟"

McEnany بیان شده هیچ نگرانی در عوض گفت که تهمت کمپین "پیشرو" در بازگشایی امریکا و اشاره کرد که ماسک خواهد بود دست—هر چند لازم نیست برای شرکت کنندگان. "ما اعتقاد داریم که این یک فرصت امن به جمع و واقعا جشن بزرگ چیزهایی که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن می کند و هر روز در این دولت است."

سپس برایان Kilmeade سعی چاپلوسی. "حال که تقاضا بسیار بالا شده است وجود دارد بحث در مورد حرکت این شاید به یک ورزشگاه در خارج از منزل?"

McEnany معوق به مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در آن یکی تنها گفت: "در حال حاضر آن را در داخل خانه در این عرصه جدید است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن