ما بالا قوانین دادگاه مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی اقامت خصوصی در حال حاضر

نیویورک دادستان هم اکنون می توانید دسترسی به مغلوب ساختن پیشی جستن را برمی گرداند اما کنگره درخواست برای آنها

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

نیویورک دادستان هم اکنون می توانید دسترسی به مغلوب ساختن پیشی جستن را برمی گرداند اما کنگره درخواست برای آنها فرستاده شد به دادگاه های پایین تر. هر دو احکام اطمینان حاصل شود که سوابق خود را خصوصی باقی خواهد ماند, گذشته نوامبر نظرسنجی.

دیوان عالی ایالات متحده حکم در روز پنج شنبه که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باید دست بیش از پرونده های مالی خود را به نیویورک دادستان اما به طور موقت مسدود دموکرات به رهبری مجلس نمایندگان از دسترسی به همان اسناد و مدارک.

احکام علامت پیروزی کوتاه مدت برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان آنها به احتمال زیاد به او اجازه می دهد به نگه داشتن خود را از منابع مالی خصوصی تا بعد از نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

هر دو 7-2 احکام شده بودند توسط محافظه کار قاضی جان رابرتز.

در یک دادگاه در برابر حکومت مغلوب ساختن پیشی جستن در یک مورد مطرح شده توسط دادستان منطقه منهتن سایرس ونس یک دموکرات است که به دنبال هشت سال رئیس جمهور مالی اسناد و مدارک در ارتباط با اتهام "صدا در نیاوردن پول" پرداخت شده به مستهجن بازیگر است که می رود به نام مورد Stormy Daniels.

مغلوب ساختن پیشی جستن وکلای قبلا استدلال کرد که رئیس جمهور بود و ایمنی از تحقیقات جنایی — ادعا می کنند که در دادگاه زده.

ونس توییتی که حکم به "یک پیروزی فوق العاده ای برای ملت ما به سیستم قضایی و تاسیس آن اصل است که هیچ کس — حتی یک رئیس جمهور — بالاتر از قانون است."

"ما تحقیقات بود که با تاخیر تقریبا یک سال این طرح دعوی در دادگاه از سر گرفته خواهد هدایت مثل همیشه توسط هیات منصفه جدی تعهد به پیروی از قانون و حقایق در هر کجا که ممکن است منجر," ونس گفت.

این تصمیم بدان معنی است که احضاریه صادر شده برای مغلوب ساختن پیشی جستن در دراز مدت حسابداری شرکت Ncmec LLP, برای ثبت در سوال به بیش از تبدیل به یک هیئت منصفه می تواند اجرا شود.

حتی اگر مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی کردند و دادستان توسط Ncmec آنها باقی می ماند ممکن است از دید عموم پنهان چون از هیئت منصفه پنهان کاری. علاوه بر این دادگاه باید اول درخواست سوابق قبل از آنها را می توان منتشر شد — یک فرایند به احتمال زیاد برای برخی از زمان.

بیشتر بخوانید: جان بولتون: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نتواند به طور کامل درک " دفتر ریاست جمهوری آمریکا

به دادگاه های پایین تر

در دیگر حکم در مورد یک کنگره درخواست خود را برای, اظهارنامه مالیاتی, دیوان عالی کشور فرستاده شده پرونده را به دادگاه بدوی برای بررسی بیشتر — به رئیس جمهور کوتاه کردند قبل از انتخابات.

دادگاه بالا ذکر نگرانی های بیش از تفکیک قوا و نشان داد که بیشتر دلایل خاص مورد نیاز را شامل می شود در خواست برای این اطلاعات.

"کنگره احضاریه برای کسب اطلاعات از رئیس جمهور, اما دلالت نگرانی خاصی در مورد تفکیک قوا. دادگاه زیر را مناسب حساب کسانی که نگرانی" رابرتز نوشت.

در علاوه بر این به درخواست اسناد و مدارک از Ncmec خانه کمیته ها نیز می خواهید سوابق از دویچه بانک و یک سرمایه است. در یک بیانیه دویچه بانک در آن گفت: "البته با رعایت یک تصمیم نهایی با دادگاه است."

ادامه مطلب: نظر: مرگ مردم به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اجازه می دهد تا همه گیر خشم

پیروی از احکام تهمت ارسال از یک سری از توییت تماس با دادستان منطقه منهتن پیروزی یک مورد از "دادستانی در آوریم."

نانسی پلوسی دموکرات مجلس نمایندگان گفت که او همچنان به تماس برای مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی به دست خود در کنگره گفت که "مراقب باشید خواندن" از این حکم نشان داد و آن را "نه یک خبر خوب برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."

"کنگره قانون اساسی مسئولیت برای کشف حقیقت همچنان ادامه دارد, به طور خاص مرتبط با رئیس جمهور روسیه در ارتباط است که او مخفی شده است," پلوسی در بیانیه ای گفت.

lc/msh (dpa, AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب