فرانسه: طولانی سایه Saint-Michel حملات تروریستی

بیست و پنج سال پیش فرانسه متزلزل شد توسط رادیکال اسلامی حمله که الهام بخش نسل جدیدی از تروریست ها. دنباله همچن

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

بیست و پنج سال پیش فرانسه متزلزل شد توسط رادیکال اسلامی حمله که الهام بخش نسل جدیدی از تروریست ها. دنباله همچنین منجر به فرانسه محروم پروژه های مسکن قرار دادن آنها در این کشور تمرکز می کنند.

افغانستان در قلب پاریس در 5:30 بعد از ظهر ارتفاع پست-روز کاری ساعت شلوغی. سنگ اسمانی بزرگ غول پیکر شتافت پایین پلت فرم Saint-Michel – Notre-Dame ایستگاه مترو. گاز در یک ظرف پر از گلوله منفجر شده بود در یک ماشین قطار در منطقه ای RER خط B. این انفجار به کشته شدن هشت نفر و مجروح شدن بیش از 100 برخی از آنها بسیار وخیم بود.

به عنوان نخست وزیر آلن Juppe و رئیس جمهور ژاک شیراک با عجله به صحنه پس از مدت کوتاهی آنها تا به حال هیچ راهی برای دانستن اینکه 25 ژوئیه سال 1995 را فقط برای اولین بار در این سری از سراسر کشور حملات تروریستی.

محققان آگاه بودند از اوایل که مسلح گروه اسلامی (GIA) یک رادیکال اسلامی, سازمان, شد, پشت تروریستی عمل می کنند. با بمب گذاری در این گروه تا به حال موفق به ادامه جنگ داخلی در الجزایر مبارزه بین اسلام گرایان و ارتش این کشور استعماری سابق حاکم است.

فرانسه بسیج همه نیروهای خود را

دولت فرانسه پس از آن بسیج کل آن دستگاه امنیتی. از آن نقطه به بعد هزاران نفر از سربازان و ماموران گمرک از نزدیک تحت نظارت مراکز مهم مانند ایستگاه های قطار و فرودگاه ها. پاریس مسئولان شهرستان تا به حال هزاران نفر از سطل زباله جوش بسته یا کاملا حذف شود.

چند هفته بعد پس از یک تعقیب پلیس موفق به دستگیری این افراد در پشت حمله — همه از آنها در الجزایر به دنیا آمد. مردان بود استخدام خالد Kelkal که کاشته بمب از لیون را banlieue — اجتماعی محروم پروژه مسکن شبیه به کسانی که در دیگر شهرستانها عمده در سراسر کشور.

خالد Kelkal مهاجرت از الجزایر به فرانسه, در سن دو سالگی با خانواده اش و با حضور در مدرسه شرقی لیون. او به احتمال زیاد شد رادیکال در حالی که زمان خدمت در زندان است. او 24 در زمان این حمله است.

Kelkal ضرب گلوله کشته شد در نزدیکی لیون زمانی که پلیس اقدام به دستگیری او. دیگر اعضای ترور سلول محکوم شدند و با توجه به زندگی جملات توسط دادگاه فرانسه در 2000s.

Kelkal داستان آورده banlieues بازگشت به تمرکز در فرانسه. اولین مستند ناآرامی در این محروم دورافتاده مناطق شهری قرار گرفته بود در تابستان 1981 — پس از Saint-Michel حمله banlieues آغاز شده دیده می شود که ممکن است یک زمین پرورش برای تروریسم است.

یک خط مستقیم از سنت میشل به شارلی ابدو

در ژانویه 7, 2015 20 سال پس از سال 1995 Saint-Michel حملات جهان شاهد دست اول چقدر جدی فرانسه را با مشکل وطنی تروریسم باقی مانده است. در آن روز دو تروریست ها با حمله به تحریریه دفتر مجله طنز شارلی ابدو و پس از آن فرار کرد, کشتن تعداد 12 نفر. مانند Saint-Michel عاملان این دو حمله برادران گفت و Cherif Kouachi بود الجزایری ریشه — اما آنها مهاجران بلکه فرانسه به دنیا آمد.

یک روز پس از چارلی ابدو حمله Amedy Coulibaly, یک جوان فرانسوی از مالی تبار — و از Kouachis — ادامه موج ترور با تیراندازی یک افسر پلیس و چندین نفر گروگان در یک سوپر مارکت یهودیان در پاریس. Coulibaly, 32, بزرگ شد در یکی از شناخته شده ترین پاریس banlieues La Grande برن.

ادامه مطلب: امانوئل پاکسازی برگ فرانسه و حومه در تلو تلو خوردن

Coulibaly و Cherif Kouachi شده بود مورد بررسی توسط پلیس فرانسه در سال 2010 تلاش برای رایگان Saint-Michel مهاجم Smain Ait Ali Belkacem از زندان. در سال 2015 مقامات فرانسوی تا به حال هیچ شک: عاملان 1995 حمله کرده و رادیکال دوم و نسل سوم از اسلام گرایان در فرانسه هر دو از طریق شبکه ها و تماس مستقیم.

این بار از یک گذشته استعماری

اما در جایی که نفرت سابق استعماری حاکم آمده است ؟

Stefan Seidendorf, آلمانی-فرانسه موسسه در لودویگزوبورگ (dfi) می بیند گذشته به عنوان کلیدی برای پاسخ دادن به این سوال. بر خلاف دیگر مستعمرات الجزایر شد از نزدیک متصل به فرانسه شد و تنها مستعمره گنجانیده شده به سرزمین اصلی فرانسه و حتی تقسیم departements, اداری مناطق استفاده می شود در سراسر فرانسه است.

رایگان مسافرت و ارز بود که به طور طبیعی بوجود آمده بین "فرانسه در هر دو سواحل مدیترانه" به پایان آمد و در سال 1962 با الجزایر استقلال. افراد از الجزایر میراث که پس از آن می خواستم به باقی می ماند در اروپا تا به حال به از بین بردن دائمی ریشه دور از کشور خود را از مبدا.

ممکن است به صحبت می کنند به طور گسترده از فرانسه موفق تاریخچه مهاجرت Seidendorf می گوید اما بسیاری از سوم یا نسل چهارم شهروندان فرانسوی از الجزایر میراث که فقط با صحبت فقیر عربی اگر هر در همه همچنان به مبارزه با زندگی در فرانسه.

"بسیاری در این نسل واقع شده اند موفق به تامین امنیت بیشتر شغل های جالب در بازار کار و یا لذت بردن از الطاف جمهوری وعده پیشرفت اجتماعی: قول می دهم که همه چیز بهتر خواهد بود برای آنها را نسبت به خود (مهاجر) پدر و مادر که تحرک رو به بالا می توان از طریق آموزش و پرورش بدون در نظر گرفتن میراث و یا شرایط مادی و که یکی می تواند تبدیل به بخشی از جمهوری فرانسه که در راه است. این اختلاف میان وعده و واقعیت این است که بخش بزرگی از مشکل" این کارشناس می گوید.

چه اتفاقی افتاد به حمله ؟

سیاست شده است تا حد زیادی بی اثر در حل مشکل ادغام. با وجود دولت های مختلف سیاسی گرایش تصویب متعدد آموزش و پرورش و برنامه های زیرساخت برای banlieuessince 1980s بلند مدت چشم انداز اقتصادی برای ساکنان هنوز بهبود یافته است. سپس نیز وجود دارد که متروک وضعیت امنیتی. اخیرا تظاهرات در طول coronavirus مستند منجر به شورش های خشونت آمیز در این کم درآمد پروژه های مسکن.

در ضمن طراحان از سال 1995 حمله در زندان باقی می ماند. دو ماه پیش یک وکیل برای Boulaem Bensad که صرف 25 سال پشت میله های زندان ثبت یک درخواست به مشتری خود را منتشر و تبعید به الجزایر. دادگاه هنوز در حال تصمیم گیری ساخته شده است اما ناظران به جز که در حال حاضر 52-سال-پیر مرد و دیگر اعضای سابق ترور سلول باقی خواهد ماند در زندانها برای سال آمده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب