حتی® هتل ها باعث می شود که اولین آن در آسیا

IHG® (InterContinental Hotels Group) یکی از جهان پیشرو شرکت هتل باز درهای خود را برای اولین بار حتی® هتل ملک د

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

IHG® (InterContinental Hotels Group) یکی از جهان پیشرو شرکت هتل باز درهای خود را برای اولین بار حتی® هتل ملک در چین بیشتر است. پرده برداری از هتل در قلب نانجینگ چین نشانه اول حتی هتل در آسیا و خارج از آمریکا است. پس اول حتی هتل های باز در سال 2014, IHG زندگی و سلامتی ارائه طراحی شده است برای دیدار با بزرگ و رو به رشد تقاضا برای سلامتی فکر مسافران و کمک به آنها برای حفظ تعادل خود را در جاده ها است.

172-اتاق حتی هتل نانجینگ رودخانه یانگ تسه واقع در نزدیکی ملی خلیج سبز تالاب پارک و جوانان از استادیوم المپیک مجهز به سلامتی ادراک کارکنان بهترین در کلاس تناسب اندام تجارب سرپوشیده, زمین تنیس سرپوشیده, استخر گرم, یک باشگاه بولینگ, 7 جلسه اتاق با کف به سقف پنجره انتخاب های غذایی متعادل و آرامش بخش فضاهای. این هتل همچنین دارای چشمگیر آب چشمه دیدنی با نور نشان می دهد در طول شب. متعلق به یانگ تسه دولت متعلق به گروه سرمایه گذاری و مدیریت IHG ملک است با نام تجاری اولین مکان در آسیا است. این هتل در نتیجه قوی مالک رابطه IHG در چین بیشتر است. متعلق به یانگ تسه دولت متعلق به گروه سرمایه گذاری و مدیریت IHG ملک است با نام تجاری اولین مکان در آسیا است. این هتل در نتیجه قوی مالک رابطه IHG در چین بیشتر است.

حتی هتل نانجینگ رودخانه یانگ تسه نشانه 1st به بازار چین با 12 بیشتر در توسعه خط لوله بسیار در پی پس از مکان های در شهرهایی مانند شانگهای چنگدو چونگکینگ سانیا و خین. نیز وجود خواهد داشت های جدید حتی هتل ملک در منطقه Chongli که در آن بسیاری از اسکی حوادث در طول پکن 2022 بازی های زمستانی المپیک برگزار خواهد شد.

علاوه بر این, IHG یک تعهد درازمدت به دقیق روش های تمیز کردن در تمام هتل ها در سراسر جهان است. این است که تمدید اضافی COVID-19 پروتکل ها و بهترین شیوه ها در همکاری با صنعت پیشرو کارشناسان کلینیک کلیولند Ecolab و Diversey و همچنین معرفی IHG حذف وعده. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید http://www.ihg.com/clean.

لین وانگ مدیر ارشد بازاریابی افسر چین, IHG گفت: "ما هیجان زده برای راه اندازی اول ما حتی هتل در چین و اختصاص داده شده به کمک به سلامتی فکر مهمانان پیدا کردن تعادل خود را در حالی که در جاده ها است. این هتل جدید نیز نشان می دهد که ادامه حرکت پشت ما هتل جدید مارک و تعهد ما به ارائه حتی هتل با نام تجاری تجربه هر کجا که هدف ما مهمان زندگی و سفر."

حتی هتل های تجاری کمک می کند تا مسافران را به انتخاب سالم است که تاثیر هر جنبه ای از خود را شخصی سلامتی در یک نقطه قیمت مقرون به صرفه. این نام تجاری است که با تمرکز بر حصول اطمینان از مهمانان خوردن خوب بقیه آسان, فعال نگه داشتن و انجام بیشتر:

  • بقیه آسان: حتی هتل ها فراهم می کند یک امضا خواب تجربه که شامل سیمونز Beautyrest Pillowtop تشک و رنگ چراغ روشنایی خلق و خوی بنابراین مهمان می تواند با ایجاد آرامش بخش و آرام بخش محیط زیست به شارژ و دوباره جوان است.
  • فعال نگه داشتن: حتی هتل ها ارائه می دهد از گزینه های مختلف برای مهمانان به فعال ماندن از لحاظ جسمی یا ذهنی با بهترین در کلاس بدنسازی فعال استودیو و اتاق تناسب اندام منطقه - آیا مهمانان باید 15 دقیقه یا یک ساعت حتی هتل های متعدد را فراهم می کند دسترسی آسان گزینه های تناسب اندام.
  • خوب غذا بخورید: حتی هتل ها فراهم می کند انواع سالم به زیاده گزینه برای مواد غذایی و آشامیدنی به سوخت برای روز و گزینه های برای باز کردن در شب.
  • انجام بیشتر: حتی هتل ها فراهم می کند گزینه برای فعال کردن مهمان برای به حداکثر رساندن بهره وری خود را با دعوت فضای عمومی و یا در guestroom.

رائول اورتیز معاونت بازاریابی جهانی و حتی هتل ها Staybridge Suites و Candlewood Suites, نظر: "برای اولین بار باز کردن حتی یک هتل ملک در خارج از ایالات متحده نشانه یک نقطه عطف بزرگ برای IHG و حتی هتل ها تجاری است. جدید ما در نانجینگ چین محل 14th به بازار با بیش از 20 در خط لوله در سطح جهان است. ما هیجان زده برای گسترش سلامتی ما فکر ارائه به مقصد جدید در حالی که رانندگی رشد برای نام تجاری است."

در سال های اخیر روند سلامتی شده است به دست آوردن کشش در چین - بیش از 65 درصد از مصرف کنندگان چینی در حال آگاهانه بهداشت با توجه به یک سال 2017 مک کینزی چین بررسی مصرف کننده. با بیشتر و بیشتر مسافران realigning اولویت های خود را برای قرار دادن تندرستی برای اولین بار در امروز بیش از برنامه ریزی شده فرهنگ شده است وجود دارد افزایش تلاش برای چوب به خوبی روال در حالی که در جاده ها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این حتی هتل ملک یا کتاب آینده اقامت اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب