هر کس بهتر از زمانی که رئیس جمهور از حزب دموکرات

ما دو حزب سیاسی خاصی هویت که خشکیده به ما جمعی عمومی مغز است. دموکرات ها: حزب کارگران از حقوق مدنی را از شفقت

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

ما دو حزب سیاسی خاصی هویت که خشکیده به ما جمعی عمومی مغز است. دموکرات ها: حزب کارگران از حقوق مدنی را از شفقت و انصاف و بالاتر مالیات و تنظیم شده است. واکنش حزب ثروتمندان بزرگ کسب و کار (و مهم که برای کسب و کار کوچک) در بازار آزاد و کاهش مالیات و مقررات کمتر.

و چون ایران است که این حزب از کسب و کار آن است که جهانی را به عهده گرفت که جمهوری خواهان هستند بهتر است در دست زدن به اقتصاد است. نظر سنجی به طور معمول پیدا کنید که اعتماد مردم دموکرات تر از همه چیزهایی است که دولت می کند که می ایستد به همین دلیل اما اعتماد جمهوری خواهان بیشتر در مورد دست زدن به اقتصاد است. فقط در هفته گذشته من تو را دیدم یک نظرسنجی که در آن پاسخ دهندگان دارای بایدن به عنوان بهتر و مجهز تر از مغلوب ساختن پیشی جستن به اداره روابط ویروس واکنش دو یا سه چیز دیگر; اما در اقتصاد و تهمت جای کسی را گرفتن بایدن 51-46.

آن را سخت سیمی و این اشتباه است. مرده اشتباه است.

سیمون روزنبرگ سر NDN, لیبرال فکر می کنم تانک و حمایت سازمان است. او که سال ها صرف مشاوره دموکرات رئیس جمهور گنجانده شده در چگونه به بحث در مورد مسائل اقتصادی است. چندی پیش او با کنار هم قرار دادن یک کمی پاورپوینت عرشه. جذاب آن است. شما نیاز به دانستن در مورد آن. کل کشور نیاز به دانستن در مورد آن.

ارائه مقایسه چگونه اقتصاد انجام شده است با اقدامات مختلف تحت دموکرات و جمهوری خواه دولت قصد بازگشت به سال 1989. که بدان معنی است که آن را نسبتا در مقایسه با 16 سال دموکراتیک ریاست جمهوری (کلینتون و اوباما) تا 16 (تقریبا) سال جمهوری خواه ریاست جمهوری (بوش خار و تهمت). آن را با استفاده از رسمی دولت اعداد از اداره آمار نیروی کار و غیره. هیچ پخت و پز از هر شماره. آن را فقط حقایق.

و واقعیت این است که آن را حتی نزدیک است. اقتصاد بهتر نیست—به مراتب بهتر است—زمانی که ما دموکراتیک رئیس جمهور. از نظر ایجاد شغل درآمد متوسط و بهداشت و بله حتی بازار سهام, اقتصاد بهتر نیست—مردم آمریکا انجام بهتر—تحت دموکراتیک رئیس جمهور. توسط یک مایل.

"ما شده ایم ساخت یک نسخه از این Dems خوب تکرار نه چندان استدلال برای چند سال در حال حاضر, اما تصمیم گرفت واقعا ناب را در این سال به دلیل بزرگی از مغلوب ساختن پیشی جستن را شکست باید فقط کنتراست که خیلی بیشتر استارک و حتی بیشتر ضروری برای دموکرات ها به ایجاد" روزنبرگ به من گفت. آمین به آن است.

عرشه متشکل از حدود 15 اسلاید, اما من راه رفتن را از طریق فقط شش بنابراین شما ایده را دریافت کنید. بیایید شروع با ایجاد شغل تحت هر رئیس جمهور:

بنابراین شما می بینید که کلینتون را پادشاه است اما اوباما محترم دوم. هر دو بوته باید کم خونی اعداد و مغلوب ساختن پیشی جستن یک فاجعه است. در حال حاضر البته مغلوب ساختن پیشی جستن تعداد ممکن است به طور موقت به عنوان روزنبرگ اشاره کرد زمانی که او در مورد ارائه با من. قبل از همه گیر, ضربه, طریق فوریه سال تهمت شغل تعداد 6.9 میلیون دلار است که خوب است. پس از همه گیر آن در حدود یک میلیون زیر که.

بنابراین شما می توانید یک ستاره وجود دارد اگر شما می خواهید. با این حال همه گیر اتفاق افتاده و مغلوب ساختن پیشی جستن شنیع پاسخ به این بخشی از دلیل که چرا نرخ بیکاری افزایش یافت. اگر او می خواهم نه در انکار در ماه های ژانویه و فوریه و گرفته بود احتیاطی هر متخصص گفتن بود او را به ما می باید تا به حال نه تنها به مراتب مرگ و میر کمتر است اما اقتصادی تروما خواهد بود کوتاه زندگی می کردند و می توانست تا حدودی آسان تر باشد به جای کشیدن برای کسی که می داند چگونه به از این همه نا reopenings. خب آره همه گیر مربوط به ضرر و زیان کار هستند و بخشی از تقصیر او.

در صورتی که شما هیچ خوب در ریاضی, در اینجا یک دوم اسلاید که totes تا حزب دموکرات و جمهوری خواه کار-ایجاد اعداد:

همانطور که می بینید, آن را devastatingly کج. و حتی اگر شما پاک کردن همه گیر مربوط به از دست دادن شغل و مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از ویروس 6.9 میلیون آن را هنوز هم خواهد بود دموکرات 34 میلیون جمهوریخواه 11 میلیون.

جمهوری خواهان با خواندن این مطلب ممکن است فکر "چگونه راحت او از سمت چپ ریگان." OK. اجازه دهید او را در. در واقع اجازه بازگشت به سال 1961. بیل کلینتون انجام این کار, شما ممکن است به یاد بیاورید در سخنرانی خود به کنوانسیون دموکراتیک در شارلوت در سال 2012 که به من بزرگترین کنوانسیون گفتار از همه زمان. او گفت:

"شما ببینید ما [حزب دموکرات] این باور است که" ما همه در این با هم " است که به مراتب بهتر فلسفه از شما بر خود شما.' آن است. پس چه کسی درست است ؟ خوب پس از سال 1961 برای 52 سال در حال حاضر که جمهوری خواهان برگزار شد کاخ سفید 28 سال دموکرات ها 24. در آن سال 52 ما خصوصی اقتصاد تولید 66 میلیون اشتغال بخش خصوصی. پس چه کار نمره ؟ جمهوری خواهان 24 میلیون; دموکرات 42 (میلیون)."

در پایان دوره دوم اوباما در آن هنگام 28 سال هر کدام 9 میلیون شغل جدید ایجاد شده بود به طوری که نمره 51 میلیون به 24 میلیون نفر است. بیش از دو برابر. در واقع این همه می رود به عقب و حتی دورتر از سال 1961. دانشمند علوم سیاسی لری بارتلس نشان داد در سال 2012 کتاب نابرابر دموکراسی است که پس از جنگ جهانی دوم توسط طیف وسیعی از اقدامات اقتصاد انجام داده است بهتر است تحت دموکرات—به طور کلی خیلی بهتر است.

خوب یک محافظه کار ممکن است می گویند چیزهای دیگری هستند که ما به خوبی انجام دهد. کسری! ما کسری بازها و دموکرات ها در حال spenders بزرگ! OK پس از آن. بیایید نگاهی به اسلاید 3:

وجود دارد می رود که نظریه. کلینتون البته پاک کسری بودجه و به ما مازاد که Dubya از بین برود با کاهش مالیات. اوباما به ارث برده یک فاجعه از او اما کاهش کسری بودجه در طول زمان و تهمت بود در حال حاضر ساخت کسری بودجه بدتر قبل از ویروس آمار به دلیل کاهش مالیات.

خوب OK و سپس می گوید: ما محافظه کار—بازار سهام! ما حزب وال استریت! مطمئنا داو می کند بهتر است زمانی که ما مسئول هستید. Um... اسلاید 4:

همانطور که می بینید بازار راه رفت تا تحت کلینتون و همچنین کاملا تحت اوباما. بوته meh و مغلوب ساختن پیشی جستن, اما هیچ چیز مانند دموکرات ها.

OK, آه,, بیایید ببینید... متوسط درآمد خانوار ، شاید نه:

همانطور که می بینید, تا, تحت, تحت اوباما و (به خصوص) کلینتون تا حدودی تحت مغلوب ساختن پیشی جستن و در واقع در پایین دست هر دو بوته (این تورم-تنظیم مقادیر راه).

در نهایت اجازه دهید نگاهی سریع در مراقبت های بهداشتی. این یک منطقه که در آن اکثریت مردم ممکن است انتظار می رود که دموکرات ها تحویل داده اند بهتر از جمهوری خواهان. که اکثریت خواهد بود درست:

نرخ غیر سالمندان بیمه افزایش یافته است و در زیر هر سه اوباما رئیس جمهور کاهش ولی تحت دموکرات ها کاملا چشمگیری تحت اوباما.

بیشتر وجود دارد در کامل ارائه شده است. نرخ بیکاری? پایین تحت کلینتون و اوباما تحت خواهان (در اینجا بیش از حد تهمت را سرزنش ویروس اما من به عنوان استدلال فوق بخشی از تقصیر را به گردن او است).

این است همه چیز در مورد باز-و-بسته به مورد می تواند باشد. هیچ خوب جمهوریخواه پاسخ به این اعداد. آنها استدلال می کنند که آن را کمی ساده انگارانه به تعداد ماهانه مشاغل اعداد از هر دوره ریاست جمهوری به دلیل اثرات تصمیمات اقتصادی ممکن است پا زدن در ماه است و حقیقت. برای مثال یکی از لحاظ اقتصادی مسئول تصمیم George H. W. Bush, ساخته, افزایش مالیات در سال 1990 سزاوار برخی از این اعتبار برای بازیابی که لگد در زیر کلینتون. اما هیچ راهی برای اندازه گیری آن است. شمارش شغل ایجاد شده در حالی که شخص رئیس جمهور است که به عنوان نزدیک به عنوان ما می توانید دریافت کنید. و من می خواهم استدلال می کنند که یک الگوی است که می رود به سال 1988—یا 1961 یا 1945—مطمئنا به ما می گوید چیزی. من می توانم به شما تضمین می کنند که اگر اعداد معکوس شد و جمهوریخواهان خواهد بود با این استدلال که روش صدا بود.

پس از آن با شدت بهم زدن غوطه دادن. اما در اینجا سوال این است: چرا امریکا این را می دانم? چرا حزب دموکرات و خود بزرگ اهدا کنندگان سیلی برخی از این اعداد در حداقل یک بیلبورد در هر شهرستان در امریکا ؟ چرا یک دموکرات این بحث یک بار در عمده سخنرانی به جای هر حزب دموکرات به بحث در مورد آن را در هر سخنرانی ؟

روزنبرگ نشان می دهد دو دلیل. برای اولین بار در سال 2008 اوباما نمی تواند لاف زدن در مورد کلینتون ضبط چرا که او در حال اجرا بود در برابر همسر خود. دوم دموکراتیک رئیس جمهور اوباما در خصوص برگزار کردن این امید کاذب که او در حال رفتن به گرفتن برخی از جمهوریخواهان رای به این یا آن ابتکار بنابراین او نمی بیش از حد صحبت با صدا غذا خوردن در ایران. نادر بار او بود که او mic-کاهش یافته و پل رایان که در یکی از سخنرانی آنها whined مانند کودکان نوپا.

هر چه دلایل دموکرات ها نیاز به خواب بیدار می شوید و بگویید این داستان. جو بایدن نیاز به این داستان. هر حزب دموکرات در کشور در حال اجرا برای سنا در خانه و یا یک فرماندار عمارت—جهنم همه آنها را به شهرستان ارزیابان—نیاز به این داستان.

آن را به سخت خواهد بود چرا که جمهوری خواهان خواهد شد و اختلاف آن با معمول دسته ای از دروغ و مطبوعات خواهد بود به دلیل حفظ اعداد نمی گفتن یک "هدف" داستان است که در آن می توانید آنها را سرزنش هر دو طرف است. "پس از همه, ما زندگی می کردند از طریق بیش از 30 سال گذشته این تصور که دموکرات ها و جمهوری خواهان در آینه تصاویر از یکدیگر به نحوی مشابه تبدیل شده است به طوری پوچ است که کسانی از ما در مرکز و چپ باید به کمک بازنشسته آن را به عنوان یک جهتدار روایت داخلی ما سیاست" روزنبرگ به من گفت. "در حالی که رسانه ها و سازمان های غیر انتفاعی باید واقعی فشار به هر دو طرف خود را طول می کشد چسبیده با آن در این نقطه است که تنها نادرست و distortive."

دموکرات ها شما یک داستان بگویید. برو آن را بگویید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب