Air New Zealand راه اندازی Carepoints برنامه برای کیوی نیاز به

Air New Zealand Carepoints را قادر می سازد Airpoints اعضای هدیه Airpoints دلار™ به هر یا همه از سه موسسه خیریه

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

Air New Zealand Carepoints را قادر می سازد Airpoints اعضای هدیه Airpoints دلار™ به هر یا همه از سه موسسه خیریه همکاران: KidsCan زنان پناه و نیوزیلند صلیب سرخ. این برنامه را قادر خواهد ساخت تا به 150,000 Airpoints دلار به استعداد در سراسر سه سازمان های خیریه. Airpoints دلار استفاده خواهد شد برای خرید منابع ضروری مانند مواد غذایی و مراقبت های شخصی گرمایش و بنزین برای مبارزه کیوی از Airpoints شرکای جدید جهان میتر 10 و Z انرژی است.

Air New Zealand مدیر کل وفاداری کیت اوبراین می گوید: ایده برای Carepoints آمد به طور مستقیم از Airpoints اعضای.

"ما Airpoints اعضای به ما گفت که آنها می خواهم به کمک مالی خود Airpoints دلار برای مبارزه کیوی بنابراین ما خوشحال می شود قادر به ارائه پلت فرم برای مردم را به انجام این کار. ما هیجان زده می شود قادر به حمایت از این سازمان های خیریه و یک تشکر ویژه می رود به ما Airpoints شرکای جدید جهان میتر 10 و Z برای درگیر شدن. این Airpoints دلار اهدا خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به خرید کارت هدیه از این همکاران.

Air New Zealand مدیر کل برند جهانی و بازاریابی محتوا جودی ویلیامز می گوید: این شرکت هواپیمایی می خواستم برای کار با موسسه خیریه همکاران که در حال ساخت یک تفاوت واقعی برای کیوی.

"در حال حاضر وجود دارد هیچ زمانی بهتر به حمایت از کسانی که در نیاز و Carepoints می سازد در کار ما انجام شده است در جامعه مانند اهدای مازاد پروازی تنقلات و پتو به سازمان های خیریه محلی.

"هر یک موسسه خیریه دریافت 100 درصد از Airpoints دلار اهدا کرد تا هدیه را قادر خواهد ساخت تا این سازمان ها بیشتر کمک کیوی. این که آیا آن را مواد غذایی و سوخت و یا DIY کارت هدیه برای صلیب سرخ بسته گرمایشی برای زنان و کودکان تحت تاثیر خشونت و یا مواد غذایی برای KidsCan مواد غذایی برنامه هدیه Airpoints دلار خواهد شد یک راه طولانی به سوی کمک به زلاند جدید نیاز دارند."

اهدای دوره امروز آغاز می شود و تا 19 ژوئن 2020 مگر اینکه هدف اهدای محدودیت ها زودتر رسیده. بازدید https://www.airpointsstore.co.nz/carepoints برای اهدای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب