Smithfield غذاهای پشتیبانی از ملی کشاورزی در کلاس درس برای آموزش دانش آموزان در مورد جهانی غذا پایداری

Smithfield Foods, Inc., یک آمریکایی شرکت مواد غذایی و یکی از جهان پیشرو عمودی یکپارچه پروتئین شرکت با همکاری م

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Smithfield Foods, Inc., یک آمریکایی شرکت مواد غذایی و یکی از جهان پیشرو عمودی یکپارچه پروتئین شرکت با همکاری ملی کشاورزی در کلاس درس سازمان (NAITCO) و کشاورزی آن در کلاس درس (AITC) برنامه دولت عضو برای تقویت قبل از کودکستان تا 12 درجه کشاورزی توسعه سواد و آموزش معلمان و دانش آموزان در مورد اهمیت تغذیه رو به رشد جهانی جمعیت پایدار.

این شرکت در حمایت از NAITCO و آن AITC برنامه های دولت در تلاش خود را برای آموزش دانش آموزان در مورد اهمیت کشاورزی در حال توسعه ابتدایی و متوسطه درس در مورد تولید بیوگاز و استفاده از هاضم بی هوازی برای تبدیل کود حیوانی به انرژی های تجدید پذیر از جمله فعالیت های دیگر برای نشان دادن چگونگی Smithfield مواد غذایی و وابسته به آن حمایت پایدار از تولید مواد غذایی.

"Smithfield یک رهبر در پایداری و ما به خصوص افتخار ما صنعت پیشرو کاهش کربن و تلاش های انرژی تجدید پذیر از جمله ما 'کود-به-انرژی' پروژه گفت:" استوارت Leeth معاون امور نظارتی و رئیس پایداری افسر Smithfield مواد غذایی و معاون رئیس جمهور از Smithfield پایه و اساس است. "به عنوان یک شرکت ما یک ارزش بالا در آموزش و پرورش و خودمان را به طور مداوم به یادگیری و به دنبال ایده های جدید برای پالایش بیشتر ما پایداری برنامه. ما در حال افتخار به حمایت ملی کشاورزی در کلاس درس و کشاورزی آن در کلاس درس, برنامه های دولت برای القای اهمیت کشاورزی پایدار و تولید مواد غذایی به نسل بعدی."

"حمایت از شرکای مهم مانند Smithfield مواد غذایی کمک می کند تا ملی کشاورزی در کلاس درس و کشاورزی در کلاس درس دولت و برنامه های رسیدن به حتی بیشتر معلمان و دانش آموزان سراسر کشور با درس و برنامه نویسی که با استفاده از کشاورزی مفاهیم برای آموزش خواندن و نوشتن و ریاضی و علوم و مطالعات اجتماعی و دیگر موضوعات" گفت: Tammy Maxey رئیس جمهور NAITCO و مدیر برنامه از ویرجینیا پایه و اساس کشاورزی در کلاس درس.

در مورد Smithfield, غذاهای, Inc.
که مقر آن در Smithfield, Va. پس از سال 1936 Smithfield, غذاهای آمریکایی شرکت مواد غذایی با کشاورزی و ریشه های جهانی برسد. آن 40,000 آمریکا کارکنان اختصاص داده شده به تولید "مواد غذایی خوب است. مسئولانه.®" و ساخته شده اند و آن را یکی از پیشرو جهان به صورت عمودی یکپارچه پروتئین شرکت. Smithfield غذاهای پیشگام پایداری استاندارد برای بیش از دو دهه از جمله صنعت بسیاری از اولین ها مانند بلند پروازانه خود تعهد به قطع آن کربن تاثیر 25 درصد تا سال 2025 است. این شرکت معتقد است در قدرت پروتئین برای پایان دادن به ناامنی غذایی و اهدا کرده است صدها میلیون وعده غذایی به همسایگان خود در نیاز دارید. Smithfield دارای مجموعه ای از با کیفیت بالا و برندهای نمادین مانند Smithfield®, Eckrich® و ناتان معروف®, در میان بسیاری دیگر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Smithfield, غذاهای بازدید www.smithfieldfoods.com.

در مورد ملی کشاورزی در کلاس درس سازمان (NAITCO)
NAITCO ماموریت است که برای افزایش محصولات کشاورزی سواد از طریق قبل از کودکستان تا 12 درجه آموزش و پرورش و این کار را با یک آنلاین, پایگاه داده قابل جستجو از درس و منابع به نام درسی ماتریس همایش ملی مجازی, کنفرانس, ملی, معلم, جوایز برنامه و حرفه ای توسعه و حمایت از کشاورزی در کلاس درس, برنامه های دولت در 50 ایالت از جمله District of Columbia, پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده. NAITCO و آن AITC عضو برنامه های دولت رسیده 87,000 معلمان و 8.2 میلیون دانش آموز در قبل از کودکستان تا 12 درجه در ایالات متحده در سال 2019. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NAITCO لطفا www.agclassroom.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن