کاوش مناظر بیگانه در این فضا بازی ها

اگر شما به دنبال یک نمایش است که از این دنیا برنامه ریزی(et) در تلاش این فضا بازی با بیگانه مناظر! بیرونی جهان

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

اگر شما به دنبال یک نمایش است که از این دنیا برنامه ریزی(et) در تلاش این فضا بازی با بیگانه مناظر!

بیرونی جهان:

از دست رفته در حمل و نقل در حالی که در یک کسیکه در تاسیس مستعمرهای کشتی را برای دورترین لبه کهکشان شما از خواب بیدار در دهه های بعد تنها برای پیدا کردن خود را در میان یک توطئه است. به عنوان اکتشاف به شما و برخورد یک میزبان از جناح رقابت برای قدرت که شما تصمیم به تبدیل شدن به تعیین سرنوشت هر کس در Halcyon.

Warframe:

در حالی که Orokin امپراتوری ممکن است باقی مانده از گذشته باستان باقی مانده Orokin حضور هنوز هم می تواند احساس در سراسر منظومه شمسی است. دنبال لوتوس و یادگیری راه Warframe. آغاز ماموریت های تک نفره و یا پیوستن به دیگران برای تا چهار بازیکن آنلاین بازی تعاونی.

Everspace - ستارگان Edition:

برو در یک سفر به چالش کشیدن از طریق همیشه در حال تغییر جهان است. مهارت و تجربه و استعداد به صورت بداهه تست خواهد شد به طور مداوم به عنوان شما را با هم قطعه پازل از وجود خود را از طریق برخورد با شخصیت های جالب هر کدام با خود بخشی از داستان برای گفتن.

Lovers in a Dangerous Spacetime:

کشف رنگارنگ کهکشان عظیم نئون جنگی است که شما با کنترل یکی از چهار بازیکن می*, manning برج لیزر سپر و پیشرانه. تنها از طریق کار گروهی می تواند به شما پیروزی بر نیروهای شیطانی ضد عشق نجات ربوده فضا-bunnies و جلوگیری از vacuumy مرگ.

Bulletstorm: دوک سوئیچ Edition:

گام به چکمه های Grayson Hunt یک تبعید عضو از نخبگان قاتل گروه مرده اکو. پس از یک نبرد با داعش را کشتی دو کشتی سقوط روی زمین رها توچال سیاره Stygia. شجاع زمین بایر نبرد راه خود را از طریق Stygia را نامهربان میزبان و مقابله با کلی.

Starlink: نبرد برای Atlas نسخه دیجیتال:

اطلس ستاره سیستم تحت کنترل نیروهای شیطانی و آن را تا به شما و گروه خود را از میان ستاره ای خلبانان به رایگان آن! ترکیب و مطابقت خلبانان کشتی بال و سلاح را به طور کامل سفارشی کردن یک کشتی فضایی است که به شما کمک خواهد کرد سرنگونی Grax و فراموش شده Legion.

SteamWorld دزدی: Ultimate Edition:

به عنوان فرمانده یک گروه از دزدان دریایی ربات شما هیئت مدیره غارت و ساقه راه خود را از طریق سفینه های دشمن. غلبه بر چالش های گسترده ای مرزی با ارتقاء استخدام خود را با توانایی های مختلف سلاح و حتی کلاه شیک!

EarthNight:

در این نشان داده شده 2D platformer بشریت فرار به فضای پس از اژدها گرفته اند بیش از زمین است. با هیچ دولت و یا نظامی چپ استنلی و سیدنی باید skydive بازگشت به زمین و در مجموعه همه چیز درست است. پرش و خط تیره در سراسر پشت عظیم مانند مار اژدها خود را در مسیر خطر ناک به سطح.

سیاره آلفا:

از خواب بیدار در یک جهان بیگانه مملو از رمز و راز و خطر است. مجروح و رشته شما باید سرمایه گذاری در سراسر سرزمین های خارجی و مبارزه برای زنده ماندن. اکتشاف جهان و قطعه با هم داستان خود را و پیشی جستن بی امان دشمنان شما به دنبال.

وجود دارد: اتحاد:

بازی را از طریق یک رویه تولید شده در جهان به عنوان شما سعی می کنید برای زنده ماندن به تنهایی در یک دور و ناشناخته بخشی از کهکشان. فضای خصمانه محل. برخورد موذی گونه های هوشمند و مقابله با قدرت های باستان مربوط به سرنوشت خود و سرنوشت بشر است.

-----

*بازی اضافی سیستم و/یا لوازم جانبی ممکن است مورد نیاز برای حالت چند نفره. بازی های سیستم و برخی از لوازم جانبی به طور جداگانه فروخته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن