یوتیوب چکمه سفید Supremacist ریچارد اسپنسر راست شخصیت Stefan Molyneux برای خارج نفرت

یوتیوب ممنوع چند برجسته راست ارقام از پلت فرم آن در روز دوشنبه از جمله سفید رهبر ناسیونالیست ریچارد اسپنسر و ج

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

یوتیوب ممنوع چند برجسته راست ارقام از پلت فرم آن در روز دوشنبه از جمله سفید رهبر ناسیونالیست ریچارد اسپنسر و جناح راست اینترنتی شخصیت Stefan Molyneux.

این ممنوعیت همچنین شامل دو حساب در ارتباط با گروه ملی آمریکا رنسانس سابق Ku Klux Klan grand جادوگر دیوید دوک و NPI/Radix یک سازمان تاسیس شده توسط اسپنسر. سرکوب می آید پس از YouTube تحت فشار قرار دادند و سفید دیگر ملی کردن پلت فرم آن در اوایل این سال است.

ممنوع حساب بارها و بارها شکست یوتیوب قوانین علیه وی از سوی مامورین که گروه های خاصی هستند ذاتا بدتر از دیگران با توجه به یوتیوب.

"ما سیاست های سختگیرانه منع تبعیض در یوتیوب و خاتمه هر کانال است که بارها و بارها یا به طرز وحشتناکی نقض کسانی که سیاست های" یوتیوب سخنگو در بیانیه ای گفت. "پس از به روز رسانی دستورالعمل های ما به آدرس بهتر supremacist مطالب ما شاهد یک 5x سنبله در تصویری حذف است و باید خاتمه داده شود با بیش از 25 ، 000 کانال برای نقض ما نفرت سخنرانی سیاست."

Molyneux, یک کانادایی است که سبک خود را به عنوان یک فیلسوف انباشته بود بیش از 900,000 مشترکین در یوتیوب با فیلم های خود را که اغلب برجسته Molyneux انجام تک گویی های طولانی در مورد اعتقادات خود. او اغلب پیشنهاد می شود که افراد سیاه و سفید و غیر سفید گروه ها ذاتی پایین تر به مردم و تمجید از ایده سفید کشور پس از سفر به لهستان.

با وجود آن اظهارات Molyneux پیدا کرده است حداقل یکی از برجسته فن, Donald Trump Jr., درآمد مکرر رسانهها از او.

Molyneux مورد مناقشه خود ممنوعیت توییتر در روز سه شنبه خواستار آن است که یک "خطای فاحش" و درخواست از یوتیوب برای تجدید نظر کند.

پی پال ممنوع Molyneux از آن پلت فرم پرداخت در سال 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب