پس ادامه داد: شرکت رشد صنعت افسانه تام هال می پیوندد رزولوشن بازی به عنوان ارشد مدیر خلاق

بازی با رزولوشن پیشرو VR و AR استودیو بازی پشت پرندگان عصبانی: جزیره خوک طعمه!, Acron: حمله سنجاب و بیشتر تا ب

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

بازی با رزولوشن پیشرو VR و AR استودیو بازی پشت پرندگان عصبانی: جزیره خوک طعمه!, Acron: حمله سنجاب و بیشتر تا به امروز اعلام کرد که صنعت افسانه تام هال اتحاد پیوست این قطعنامه ، سالن را به عهده گرفته و نقش ارشد مدیر خلاق و کمک خواهد کرد که منجر طراحی در آینده بازی با رزولوشن' منتشر شده است.

سالن حرفه ای دهانه بیش از 30 سال و شامل کار اساسی در تعدادی از یاد فرانچایز از جمله عذاب Duke Nukem و ظهور تایی. به عنوان مدیر شرکت و طراح Wolfenstein 3-D, سالن اعتبار شده است با شرکت آفرینش یکی از محبوب ترین ژانرهای بازی از همه زمان اول شخص تیرانداز (FPS). سالن شد و همچنین از بنیانگذاران دو تا از بهترین صنایع-loved توسعه استودیو id Software و ION Storm.

"تام شده است یکی از چهره های کلیدی در شکل دادن به آنچه در بازی های ویدئویی تبدیل شده اند بیش از 30 سال گذشته گفت:" تامی خرما, مدیر عامل شرکت, رزولوشن بازی ها است. "در حالی که بسیاری دیده اند VR صنعت بازی به عنوان تلاش برای پیدا کردن صدای آن, رزولوشن بازی ها است با افتخار به رهبری با برخی از بزرگترین عناوین موجود تا به امروز است. ما نشئه به تام پیوستن به ما به عنوان ما شکل چه آمده و نگاه به جلو به نحوه کمک های خود را کمک خواهد کرد که برای تعریف آینده از این فضا است."

"من یک فن از VR و AR برای مدت زمان طولانی" گفت: سالن. "اکثر مردم این را نمی دانند اما در واقع من ساخته شده من اول VR بازی در سال 1992! این یک فازی در اوایل تلاش در آوردن Wolfenstein 3-D به واقعیت مجازی که معلوم شد بسیاری از سرگرم کننده است."

"من واقعا قلاب VR هدست ها و بازی ها در سال های اخیر و حتی تعدادی از علیرضا نمونه های اولیه. هنگامی که یک دوست پینگ من حدود یک فرصت در بازی با رزولوشن -- بدون شک یکی از با کیفیت ترین VR/علیرضا devs در جهان -- من شروع به پریدن کرد در آن! این هنوز روزهای اولیه از آنچه که تبدیل به یک تکنولوژی جذاب بافته شده را به ما زندگی می کند و من نمی توانم صبر کنید تا ببینید چه جسورانه سرگرم کننده تجربیات ما می توانیم با هم."

امروز اطلاعیه به شرح زیر اخیر انتصاب مایک غرفه خالق Left 4 Dead حق رای دادن به قطعنامه بازی های هیئت مدیره. مانند سالن غرفه اتحاد پیوست بازی با رزولوشن برای حمایت از شرکت گسترش به متنوع تر VR تجربه بازی. یک زن و شوهر از این عناوین آینده شامل چند نفره بازی VR کوک کردن: یک ساندویچ داستان و PvP ضربات Blaston.

با علاوه بر این از سالن قطعنامه تیم بازی در حال حاضر به 66 اعضای. به جای این رشد استودیو به تازگی گسترش آن حضور فیزیکی برای در بر گرفتن کل طبقه مشرف به ستون هرمی شکل سنگی در استکهلم مشهور Sergels Torg مربع های عمومی. رزولوشن بازی دیده می شود 30 درصد افزایش در درآمد قبل از هفت ماه به عنوان محبوبیت باید به رشد خود ادامه داد و آن را بزرگترین استودیو اختصاص داده شده به VR بازی در سوئد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی با رزولوشن بازدید www.resolutiongames.com.

###

در مورد رزولوشن بازی:
رزولوشن بازی یک بازی استودیو رهبری توسط برخی از بزرگترین ذهن ها را در صنعت آهنگری در سطح جهان فروشگاه از عنوان به ارمغان می آورد که بازیکنان به ثروتمندترین VR و AR جهان ممکن است. به عنوان یکی از اولین استودیو اختصاص داده شده صرفا برای ایجاد تجربه برای این سیستم عامل بازی با رزولوشن' عناوین رتبه در میان محبوب ترین و بیشترین دانلود ها بازی در فضا است. بازی مانند طعمه!, Acron: حمله سنجاب ها!, پرندگان عصبانی VR: جزیره خوک ها و Wonderglade به عنوان به خوبی به عنوان آن دو عناوین آینده کوک کردن: یک ساندویچ داستان و Blaston نشان نوآورانه و همهجانبه راه استودیو به طور مداوم هل دادن مرزهای آنچه ممکن است.

تاسیس در سال 2015, رزولوشن بازی ها است که به صورت خصوصی برگزار شد و بر اساس در استکهلم سوئد. به دنبال شرکت در www.resolutiongames.com و در Twitter و Facebook.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن