COVID-19 مهد کودک, بار, از بین بردن مادران' مشاغل

یک مطالعه جدید نشان داده است که 46 درصد از انگلستان مادران گفت: عدم مراقبت از کودکان نقش خود را در رفع اشکالات

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

یک مطالعه جدید نشان داده است که 46 درصد از انگلستان مادران گفت: عدم مراقبت از کودکان نقش خود را در رفع اشکالات. تقریبا نیمی از زنان باردار گفت: آنها به حالت تعلیق در "نادرست شرایط است."

تقریبا سه چهارم مادران در انگلستان مجبور به کاهش ساعت کار به دلیل عدم ارائه مراقبت از کودکان در طول COVID-19 گیر با توجه به یک مطالعه جدید انجام شده توسط یک مادر حقوق ،

انگلستان بر اساس حامله سپس پیچ خیریه در روز جمعه منتشر شده است که نتایج یک نظرسنجی از 19,950 مادران و زنان باردار هشدار می دهند در مورد تاثیر واقعی از تعطیلی مهد کودک در طول بیماری همه گیر در زنان است.

داده ها نشان داد که 15 درصد از مادران یا ساخته شده اند کار برکنار شده و یا انتظار برکنار می شود و از آن 46 درصد گفت که عدم ارائه مراقبت از کودکان نقش خود را در رفع اشکالات.

72 درصد تا به حال به کاهش ساعت کار به دلیل مراقبت از کودکان مسائل و 65 درصد از مادران که furloughed گفت: عدم مراقبت از کودکان به این دلیل بود.

از مادران شاغل مورد بررسی 81 درصد گفت: آنها نیاز به مراقبت از کودکان را قادر به کار, اما 51 درصد نیست باید در دسترس مهد کودک گزینه های به آنها را قادر به بازگشت به کار.

بیشتر بخوانید: کشورهای اسکاندیناوی بهترین برای خانواده های جوان

Joeli Brearley مدیر عامل و بنیانگذار این سازمان گفت: بیشتر اقدام دولت بود و نیاز به محافظت از زنان در مشاغل.

"این عدم مراقبت از کودکان است و از بین بردن زنان از مشاغل هستند که برکنار آنها مجبور به کاهش ساعت خود را, و آنها در حال درمان منفی همه به این دلیل که آنها در حال چیدن بدون مزد کار," او گفت:.

در سراسر انگلستان و مدارس و مهد کودک دستور داده شد به نزدیک تحت مستند ترک بسیاری از خانواده ها تلاش برای تعادل کار در مهد کودک .

اقلیت های قومی و زنان رو به افزایش خطر

دولت بریتانیا طبقه بندی زنان باردار به عنوان 'بالینی آسیب پذیر است.' اما این بررسی نشان داد که 45 درصد از باردار کارکنان که در حال کار در خارج از خانه داشته اند یک فرد ارزیابی ریسک انجام شده, افزایش به 52 درصد برای اقلیت های قومی و زنان است.

ادامه مطلب: Coronavirus بار کار مادرم دو بار به عنوان بسیاری به عنوان پدران, مطالعه می یابد

بیشتر از 46 درصد از این زنان باردار احساس نمی امن از COVID-19 زمانی که آنها در محل کار افزایش به 59 درصد برای اقلیت های قومی و زنان است.

"کارفرمای شما باید ارائه زنان باردار با دقیق ارزیابی ریسک نشان می دهد که چگونه آنها را امن نگه داشتن شما...اگر آنها نمی تواند انجام این کار و سپس آنها باید اجازه می دهد تا شما را به کار از خانه و جایی که آن را نمی ممکن است آنها باید به حالت تعلیق درآورد شما را در پرداخت کامل" گفت: Brearley.

با توجه به این نظرسنجی 46 درصد از زنانی که شده اند به حالت تعلیق از کار به علت بارداری شده اند به حالت تعلیق در "نادرست عبارت" از جمله 33% در کردند و یکی دیگر از 13 درصد در بیمار پرداخت و یا به سادگی "گفت: برای تعطیلات و یا برای شروع زایمان پرداخت."

این مطالعه همچنین نشان داد که 74 درصد خود اشتغالی مادران را به حال خود درآمد بالقوه کاهش می یابد به دلیل عدم دسترسی به مهد کودک و 44 درصد از آنها مراقبت فضایی در طول بحران از 33% برای مادران شاغل.

ادامه مطلب: پشت درهای بسته: UK استفاده داخلی موج در طول coronavirus مستند

"زنانی که گرفته اند مرخصی زایمان در سه سال گذشته در حال دیدن خود را در حمایت از دولت قطع یک سوم و یا حتی دو سوم اگر آنها تا به حال دو برگ زایمان در مقایسه با پدران که نهفته نیست از نظر مالی با مرخصی زایمان گفت: Brearley اضافه کرد که زنان درآمد بالقوه است کاهش هفته در میان همه گیر.

زنان در سراسر جهان در خطر از دست دادن شغل

مطالعات در سراسر جهان پیدا کرده اند زنان هستند فرض بیشتر مراقبت از کودکان و کارهای خانه در طول بحران بهداشت و درمان.

سازمان بین المللی کار هشدار داده است که coronavirus می تواند از بین بردن "متوسط پیشرفت" ساخته شده در برابری جنسیتی در نیروی کار در دهه های اخیر و این که زنان در سطح جهانی در معرض خطر از دست دادن شغل خود.

"این است که تبعیض در ناب ترین حس ... برای کسی کار برکنار شده و نه به دلیل توانایی خود را اما از آنجا که آنها یک مادر نیاز به توقف" گفت: Brearley.

انگلستان وزارت آموزش و پرورش گفت: این کار برای اطمینان از مهد کودک و مهد کودک ارائه دهندگان شناور ماندن به عنوان آنها به تدریج دوباره باز توسط "block-خرید" مهد کودک مکان تا پایان سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب