فاکس نیوز بی سر و صدا به دیجیتال را نشان می دهد به الکس Berenson ، Coronavirus Truther

فاکس نیوز راه اندازی کرده است یک سری جدید در جریان آن پلت فرم از بدنام coronavirus شکاک الکس Berenson, یک, وقت

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

فاکس نیوز راه اندازی کرده است یک سری جدید در جریان آن پلت فرم از بدنام coronavirus شکاک الکس Berenson, یک, وقت , نیویورک تایمز ایران را که اخیرا در آغوش جناح راست از رسانه ها برای خود contrarian مواضع در COVID-19 همه گیر است که بیش از کشته 82,000 آمریکایی است.

با بسیار کمی هیاهو اول دو قسمت از Berenson را نشان می دهد COVID Contrarian برای اولین بار در فاکس ملت, شبکه, اشتراک, جریان, خدمات, on May 12. علاوه بر نوشتن در کانال وب سایت وجود دارد به نظر می رسد دیگر هیچ اشاره ای به برنامه راه اندازی از بدنام سابق-خبرنگار و زمان جاسوسی رمان نویس است.

از اوایل روز از coronavirus شیوع Berenson کشیده شده outsized توجه بیش از خود بی امان و بدون توقف انتقاد از آنچه که او می بیند به عنوان "ضد مغلوب ساختن پیشی جستن رسانه ای" و کارشناسان بهداشت overhyping نگرانی در مورد شدت و مرگ از coronavirus.

حتی به عنوان مرگ و میر به شدت افزایش یافته است بیش از گذشته چند هفته Berenson همچنان به استدلال می کنند که اقامت در خانه, سفارشات, خاموش شدن ناگهانی و اجتماعی-فاصله دستورالعمل شد شدید افراطی به این بیماری همه گیر. او همچنین اصرار داشت که کودکان باید بلافاصله مجاز به بازگشت به مدرسه به عنوان ویروس به شمار هیچ خطر واقعی برای آنها و یا افراد جوان به طور کلی.

در دو قسمت از دیجیتال-تنها سری Berenson در زمان هدف در رسانه ها ادعا می کنند که آنها "با بازی واقعی و مخرب نقش در بدتر شدن این بحران" با توجه به تعصب علیه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"آنها مشاهده مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان داشتن آنها شکست خورده و احتمالا هزینه آنها زندگی خود را," او گفت: در نشان می دهد. "و خشم کردن نمودار و groupthink و هیستری رفت نمودار."

Berenson همچنین خروشان در برابر طرح مدل که شدید متنوع در طول دوره این بیماری همه گیر چیزی است که شده است از ویژگی های عمده خود را بی امان اجتماعی-رسانه ها ارسال بر روی این ویروس است. با اشاره به مدلهای پیش بینی اولیه در مقیاس بزرگ مرگ و ضعف سیستم های سلامت اگر بدون اقدامات پيشگيرانه گرفته شد Berenson groused که کسانی که بینی "رانده اند یک پاسخ است که از لحاظ اقتصادی و societally مخرب است."

با وجود این به طور پیوسته در حال افزایش مرگ و میر و پیش بینی صعودی با کاهش پناهگاه در محل سفارشات Berenson اظهار داشت در یک قسمت که COVID-19 نیست که کشنده برجسته تعداد زیادی از مرگ و میر افراد مسن تر در حالی که شکایت که رسانه ها متمرکز کرده است توجه بیش از حد بر روی "outlier موارد" از افراد جوان در حال مرگ است.

Berenson را contrarianism روی ویروس و مرگبار آن تاثیر دریافت کرده است مقاومت مواجه شدید از بهداشت عمومی ، در مورد تکرار اظهارات که افراد جوان در معرض خطر هستند از coronavirus استادیار اپیدمیولوژی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل گرگ Gonsalves گفت Vanity Fair ماه گذشته است که وجود دارد "میلیون ها نفر از افراد جوان که می خواهد در خطر است."

"فکر می کنم از همه کسانی که تا به حال سرطان و یا چاق هستند و یا استفاده می شود به دود" Gonsalves اضافه شده است. "احتمال اینکه از 25 در مقابل 85 بهتر است اما حتی اگر میزان مرگ و میر .04 برای افراد زیر 50 این بدان معناست که دهها هزار نفر از مردم می میرند و اگر هیچ چیز انجام شده است."

همانطور که برای Berenson ادعا می کند که ایالات متحده در سیستم مراقبت های بهداشتی بودند هرگز غرق ویروس در نتیجه اثبات چگونه اشتباه مدل شده اند, دانشکده پزشکی دانشگاه ییل را یوسف Vinetz توضیح داد که Berenson نیست گفتن تمام داستان.

"چرا این مرد حتی گرفتن هر گونه اکسیژن" او گفت Vanity Fair. "مردم در استفاده از این سیستم در شرایط عادی فاجعه بار شرایطی مانند حملات قلبی و یا سکته مغزی یا روش انتخابی بنابراین ما نمی پایمال کردن سیستم بیمارستان به طوری که به همین دلیل برخی پزشکی کارگران در حال گذاشته شدن."

"ترس از گرفتن COVID-19 [است] چرا مردم در حال آمدن به بیمارستان برای دیگر مسائل مربوط به سلامت و برای اعمال جراحی الکتیو" او ادامه داد. "آن را به رایگان کردن امکانات برای COVID بیماران. او باید چوب به رمان نوشتن. او باید به بازگشت به مدرسه برای یادگیری برخی از علم است."

کارشناسان در این زمینه با صدای بلند دعوا سابقبار خبرنگار "گیلاس برداشت" يافته است که هیچ چیز جدید برای Berenson. ضد ماری جوانا کتاب به کودکان خود بگوییدکه ادعا علف هرز باعث خشونت و جنون بود و از هم جدا شده توسط دانشمندان و دانشگاهیان. دو روانشناسی اساتید با بیش از 70 سال از مواد مخدر تحقیقات بین آنها مثلا خود را در بر داشت "اظهارات به اطلاعات غلط و بی پروا."

حتی در حالی که Berenson را coronavirus trutherism پیدا کرده است یک خانه در جناح راست رسانه ecosphere برخی از وایلدر ادعای اختلاف شده اند توسط محافظه کاران است. در طول یک ظاهر فاکس نیوز' Hannity ماه گذشته حتی میزبان Sean Hannity با صدای بلند به عقب رانده زمانی که Berenson گفت: "تقریبا هر کسی زیر 30 است که در هیچ خطر ابتلا به این" ویروس.

"ایست, ایست, ایست—که تغییر هر چند. نگه دارید در یک دوم الکس. که تغییر در وسط" فاکس نیوز star قطع پایان این مصاحبه اشاره کرد که او نیست "کاملا موافق" با Berenson را ادعا می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب