'همه ناگهانی آن ضربات': آرکانزاس' COVID مشکل این است که فقط شروع

برای ماه های نیویورکی خود را دیدم بيمارستان سیل با COVID-19 بيمار و نهادهای توده ای در یخچال سرریز سردخانه کام

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

برای ماه های نیویورکی خود را دیدم بيمارستان سیل با COVID-19 بيمار و نهادهای توده ای در یخچال سرریز سردخانه کامیون. در ضمن سایر نقاط کشور حتی هرگز به اجرا در یک ایالت مستند.

برای کسانی که امید کشت جنوبی و روستایی متحده ممکن است باید اجتناب شود بدترین بیماری همه گیر به طور کامل در روز جمعه مورد شمارش ارائه شده تیره و تار ،

آریزونا, کارولینای شمالی و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس رکورد روزانه اوج از COVID-19 عفونت در این هفته به عنوان دولت سلامت عمومی رهبران التماس کرد با جوامع خود را به بحران جدی است.

اما وجود دارد چند متحده که تجربه coronavirus همه گیر منتقل شده بیشتر ریشه در هفته های اخیر بیش از آرکانزاس است.

روز جمعه وزارت امور خارجه گزارش داد که وجود دارد 731 موارد جدید, یک رکورد را افزایش دهد. تعداد کسانی که آورده تجمعی کل وجود دارد به 11,547 که 3,764 فعال بودند. در گذشته تعداد 176 نفر مرده بود از ویروس.

حتی اگر آرکانزاس دیدم اول آن COVID-19 مورد در ماه مارس—است و تا به حال سهم خود را از "فوق العاده-پخش" حوادث—کارشناسان نقاشی یک تصویر از جوامع وجود دارد در مواجهه با این بیماری همه گیر را پر خشم برای اولین بار.

"این بخشی از یک الگوی گسترده در آمریکا از سودای عفونت است که در حال فراگیر در سراسر بسیاری از ایالت" گفت: ویلیام Haseltine یک متخصص بهداشت سابق دانشکده پزشکی هاروارد و استاد شناخته شده برای کار خود را در زمینه اچ آی وی و رئیس بهداشت جهانی فکر می کنم تانک دسترسی بین المللی سلامت. "ما در مورد به دیدن بیمارستان سیستم متحده, Arkansas.... شروع به تجربه آنچه که ما در نیویورک با امکانات شده توسط این بیماری همه گیر."

واشنگتن پزشکی منطقه ای سیستم در فیتویل آرکانزاس خواستار توجه به "جدی بهداشت عمومی اورژانس" ناشی از "قابل توجه" خروش در جامعه گسترش در شمال غرب منطقه از کشور در نامه ای در روز چهارشنبه.

"در مارس 12, وجود دارد, چهار COVID-19 مثبت بيماران در شمال غربی آرکانزاس بیمارستان" گفت: توس رایت رئیس اجرایی و مدیر مرکز. "از آن زمان به بعد ما شاهد تعدادی از بستری شدن در بیمارستان هر دو هفته و ما در حال حاضر بیش از 70 COVID-19 مثبت بيماران در بيمارستان منطقه."

"مهم این است که جامعه ما به درک که ما در حال دیدن بیشتر بستری شدن در بیمارستان به سادگی از آنجا که آزمایش های بیشتری در حال انجام است" اضافه شده رایت. "ما در حال دیدن بیشتر بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیشتر مردم در منطقه ما هستند که با این ویروس آلوده."

در هفته گذشته, رایت گفت: Washington منطقه ای تا به حال دیده 170 درصد افزایش در تعدادی از تست های انجام شده در کلینیک غربالگری و 350 درصد افزایش در تعداد بستری COVID-19 بيمار. از کسانی که آن را نیز دیدم بیشتر بدحال ویروس بیماران با بیش از 30 درصد از کسانی که می خواهم در بیمارستان بستری شده است نیاز به یک پشتیبانی می کند.

بیمارستان افتتاح یک دوم بستری در واحد مراقبت در روز سه شنبه برای رسیدگی به عجله از "مشکوک و تایید COVID-19 بیماران" اشاره کرد Wright, در علاوه بر این به دوباره باز کردن یک جداگانه درمانگاه در فایت اختصاص داده شده به دست زدن به افزایش تقاضا برای غربالگری و تست برای افرادی که دارای علائم اما باور دارند که تا به حال قرار گرفتن در معرض.

"ما در مورد برای دیدن بیمارستان سیستم متحده, Arkansas.... شروع به تجربه آنچه که ما در نیویورک با امکانات شده توسط این بیماری همه گیر."

ویلیام Haseltine بهداشت عمومی و متخصص

اما حتی با آمار کسانی که از دولت در بخش بهداشت و درمان و بیمارستان های محلی این هفته رژیم صهیونیستی است. آسا هاچینسون گفت: دولت در حرکت رو به جلو با فاز 2 از بلند کردن آن محدودیت در کسب و کار مانند رستوران ها و مدارس و سالن های ورزشی—روز دوشنبه 15 ژوئن. (هر چند آن را هرگز تحمیل کامل مستند های دولت را مهار کرد.) که تنش آینه همان مرحله به مرحله reopenings در تگزاس و کالیفرنیا و فلوریدا و آریزونا که در آن موارد نیز صعودی در روز جمعه.

به عنوان اخبار بی خانمان در سراسر کشور این هفته از کشورهای رکورد بالای روزانه مورد شمارش دکتر رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: "ما هنوز کار زیادی پیش رو به ما بازگشایی امریکا است." او خطاب به خبرنگاران گفت به طور مستقیم در یک telebriefing این سی دی برای اولین بار پس از 14 مارس برای اولین بار مجموعه ای از دستورالعمل ها برای آمریکایی ها به دنبال در زندگی روزمره از جمله پوشیدن ماسک به بانک و شستن دست در ناهار خوردن در رستوران ها.

"آن همچنان بسیار مهم است که ما را در آغوش توصیه های اجتماعی فاصله دست شستن و پوشیدن چهره و پوشش در مکان های عمومی" گفت: Redfield. "این مهم است که ما به یاد داشته باشید این وضعیت بی سابقه است و این که این بیماری همه گیر به پایان نرسیده است."

طی تماس دکتر جی باتلر آژانس معاون مدیر بیماری های عفونی و COVID-19 پاسخ حادثه مدیر توصیف "سطوح مختلف انتقال" به عنوان "اتفاق می افتد به آنها [کشورهای] به تدریج به سهولت در جامعه کاهش تلاش"—با اشاره با این حال مبهم به همبستگی افزایش عفونت می شمارد و کاهش جنبش محدودیت.

محلی مقامات بهداشت عمومی گفت که این مشکل به می دانم که چقدر فرد Arkansans را توجه به بهداشت عمومی هشدار.

به عنوان دکتر شین Speights پزشکی مدیر شهرستان جنسبرو اشاره کرد خود شهرستان دارای تنها یک مرگ و اکثر مردم نمی دانند هر کسی که شخصا بدست بیمار است. که ممکن است مؤثر بر تمایل خود را به پیروی اجتماعی فاصله و محدودیت های دیگر.

"من فکر نمی کنم آن را آشکار عدم انطباق" Speights گفت: روزانه وحش. "من فکر می کنم مردم می خواهم به انجام آنچه بهترین برای خانواده خود را. اما ... تصور کنید هدف قرار دادن انگشت شست خود را با یک چکش و نه احساس درد تا چهار هفته بعد."

تا جایی که بسیاری از دولت موارد ؟ در ابتدا یک خوشه متصل شد به یک کلیسا شیوع حتی زمانی که آن رهبران مذهبی همه چیز را می تواند به جلوگیری از انتقال. در حال حاضر با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان coronavirus داشبورد حدود 19 درصد از دولت موارد در تادیبی امکانات در حالی که تنها 3.9 درصد در خانه های پرستاری و 7.7 درصد در میان کارگران مراقبت های بهداشتی.

در واقع بیشترین شیوع در دولت بود که در یک زندان ایالتی در شهرستان لینکلن که در آن حداقل 11 نفر کشته شده بود از coronavirus در کامینز واحد و زندانیان گفت: آنها ترس از اتهام عدم مراقبت.

جنیفر Dillaha دولت اپیدمیولوژی در آرکانزاس وزارت بهداشت گفت: روزانه وحش در روز پنج شنبه که Lincoln County شیوع شده بود "به کار گرفته شده و تحت کنترل است در حال حاضر."اما Dillaha اذعان کرد که دولت تاکنون توجه ویژه ای به جمع فضاهای زندگی—مانند زندانها و زندان و خانه های پرستاری و اردوهای تابستانی—در حالی که تلاش برای گرفتن یک دسته در کوچکتر شیوع در انتخاب طیور گیاهان.

"هنگامی که ما شناسایی یک مورد در هر دو محیط ما در رفتن و تست ساکنان و کارکنان و جداگانه کسانی که بیماری داشته باشد و کسانی که از این بیماری گفت:" Dillaha. "است که کار واقعا خوب برای ما است."

هنوز Dillaha توافق کردند که با وجود آنچه که او به نام "تهاجمی" استراتژی تست موارد در حال افزایش است—و نه فقط در همان سطح که دسترسی به تست افزایش یافته است.

در یک جمعیتی تفکیک آن موارد آرکانزاس وزارت بهداشت گزارش داد که 21 درصد از همه عفونت های به روز در میان دولت اسپانیایی جمعیت و 59 درصد در افراد با سن کمتر از 45. Dillaha گفت: مسئولان باید قادر به تعیین اینکه آیا این موارد شده اند epidemiologically مربوط به محیط های خاص. آنها را دعوت کرد تا در یک تیم از CDC—که می رسند در روز شنبه—به منظور "کمک به ما در ارزیابی و بررسی وضعیت طوری که ما بهتر می تواند درک آنچه در مرحله ما نیاز به نگاهی به شکستن زنجیره انتقال," او اضافه شده است.

Dillaha مردد به لینک افزایش موارد به هر یک مورد اما اشاره کرد که اگر او تا به حال به "آن را احتمالا خواهد بود شل شدن محدودیت."

"ما نمی باید بمانند اما ما باید برخی از محدودیت های اجرا شده توسط فرماندار مانند سالن های ورزشی و مدارس و رستوران ها بسته گفت:" Dillaha. "در حال حاضر ما در حال شل شدن آن محدودیت و ما در حال شروع به دیدن یک افزایش در تعداد موارد است."

در نهایت دکتر Speights—که همچنین به عنوان دین از New York Institute of Technology College of Osteopathic پزشکی دانشگاه آرکانزاس در جنسبرو—موافقت با Haseltine را مشاهده است که ممکن است آن را سخت تر برای فرد Arkansans به طور کامل درک خطرات ناشی از تجمع در عمومی. تا زمانی که آن را بیش از حد دیر است.

"شما همیشه نمی مریض فورا" او ادامه داد. "همه چیز خوب است تا زمانی که آن را نمی. شما به همراه چند عفونت و سپس ناگهان آن ضربات."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن