'صرفه چهار' سازمان ملل مقابله با فرانسه و آلمان اتحادیه اروپا ابتکار

چهار کشور اتحادیه اروپا باید همکاری رد و پاکسازی و مرکل مداوم لابی گری برای یک €500 میلیارد نجات صندوق. در عوض

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

چهار کشور اتحادیه اروپا باید همکاری رد و پاکسازی و مرکل مداوم لابی گری برای یک €500 میلیارد نجات صندوق. در عوض آنها باید طرح خود را در چگونه برای نجات اروپا از اقتصادی خرید اینترنتی در میان همه گیر.

اتریش و دانمارک و هلند و سوئد را به جلو یک ضد پیشنهاد به فرانسه و آلمان اخیرا €500 میلیارد دلار ($545 میلیارد دلار) coronavirus بهبود اقتصادی طرح یک منبع گزارش روز شنبه.

بسیاری را دیدم آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی ابتکار به عنوان یک گام مهم در جهت قوی تر اتحادیه اروپا (EU) و روابط مالی. اما چهار از لحاظ مالی محافظه کار متحده – در حال حاضر مشهور در بلوک به عنوان "صرفه چهار" – به دنبال منحصر به فرد صندوق اضطراری به re-تقویت اتحادیه اروپا اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: آلمان, فرانسه, سخت لابی اتحادیه اروپا برای بهبود طرح

چهار کشور نیز نشان داد که آنها نه به یک توافق mutualization بدهی و نه افزایش بودجه اتحادیه اروپا. خود را از پیش نویس طرح دیده می شد توسط مطبوعات آلمان آژانس (DPA) در روز شنبه.

"هدف ما این است که به ارائه موقت اختصاص داده شده بودجه از طریق
اتحادیه اروپا budgetû و به ارائه وام به کسانی که بیشتر به شدت تحت تاثیر بحران" آن را می گوید.

از کجا می خواهد پول از آمده است ؟

ضد پیشنهاد اعلام کرد که کمیسیون اروپا (EC) باید جمع آوری پول برای کمک های اضطراری در بازارهای مالی و آن را به کشورهای عضو به عنوان وام های ارزان.

با توجه به پیش نویس این پول باید مورد استفاده قرار گیرد برای بازسازی اقتصاد اروپا و بخش بهداشت و درمان گلوله تصحیح آنها را برای بحران های آینده.

پیش نویس مشخص نیست یک مقدار حداکثر برای صندوق اضطراری.

اتریش به دنبال زمان کلاه صندوق اضطراری

در یک بیانیه اتریش صدارت گفت که این بسیار مهم بود که همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا محدود این صندوق اضطراری به مدت دو سال. صدراعظم Sebastian Kurz همواره با انتقاد پاکسازی و مرکل ابتکار طی چند روز گذشته.

ادامه مطلب: Coronavirus هزینه نمی خواهد ضربه سوراخ در بودجه وزیر می گوید

"ما به وضوح می گویند بله به کروناویروس کمک های اضطراری اما آنچه ما رد است بدهی اتحادیه از طریق درب پشت او گفت:" در روز جمعه در یک کنفرانس آنلاین برای بایرن محافظه کار مسیحی اتحادیه اجتماعی (CSU) ،

مرکل و پاکسازی اصرار همبستگی اتحادیه اروپا

نگران آینده اتحادیه اروپا پس از coronavirus همه گیر مرکل و پاکسازی تا به حال ارائه یک برنامه است که کمک خواهد کرد که نگه داشتن بد-آمار کشورهای عضو مانند ایتالیا و اسپانیا شناور.

ادامه مطلب: Coronavirus: اتحادیه اروپا در نظر پرداخت کمک به شرکت های

فرانسه و آلمان نگهداری می شود که این پول باید مطرح شده توسط EC به عنوان وام در بازار سرمایه و از دست به عنوان کمک های مالی از طریق بودجه اتحادیه اروپا به اقتصاد ضعیف تر و تاثیر بخش است.

اما برای برنامه ریزی برای تحقق همه 27 کشور اتحادیه اروپا را به توافق برسند.

mvb/rc (dpa AP)

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن