کریستی ارائه آثار از Suñol سولر مجموعه: کسب این تعداد | 10 ژوئیه سال 2020

به عنوان بخشی از یک: جهانی فروش از 20th قرنکریستی خواهد شد در حال حاضر یک انتخاب آثار توسط اسپانیایی و بین الم

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

به عنوان بخشی از یک: جهانی فروش از 20th قرنکریستی خواهد شد در حال حاضر یک انتخاب آثار توسط اسپانیایی و بین المللی کارشناسی ارشد از Suñol سولر مجموعه در لندن در 10 جولای. فراگیر و مدرن پس از جنگ نقاشی و مجسمه از آثار فروخته شده به نفع Fundació Glòria سولر و Fundació Suñol هر دو ایجاد شده توسط جمع جوزپ Suñol سولر در زادگاه خود در بارسلونا. کار با هم به عنوان یک نهاد پایه متعهد به پیشبرد جوزپ Suñol سولر باور در مسئولیت های مدنی و اجتماعی تحول متحد هنر و انسان دوستی را به ارمغان می آورد در مورد حیاتی تغییر جهانی است. این گروه که به رهبری الکساندر کالدر مسحور موبایل اونه lune داور (1971 برآورد: £2,500,000-3,500,000) که ارائه شده است در کنار نقاشی شماره 5قدرتمند در مقیاس بزرگ به عنوان مثال مانولو Millares' فوق العاده کرباس خلق (1959 برآورد: £900,000-1,200,000) و ژان آرپ منحصر به فرد biomorphic کنده کاری Bourgeon سور کودتا (1960, £800,000-1,200,000). آنتونی Tàpies را غنی بافتنی نقاشی طلای amb cinc entallats, (1964, £400,000-600,000), آنتونیو سائورا را رسا نقاشی انتزاعی سرم (سال 1961 برآورد: £200,000-300,000) و خولیو گنزالز انقلابی خطی مجسمه بزرگ personnage debout (1935 برآورد: £600,000-900,000) همه جشن میراث اسپانیایی پس از جنگ هنر در این مجموعه است. درآمد حاصل از فروش Tàpies نقاشی را به طور مستقیم به نفع تحقیقات به COVID-19. سه بیشتر آثار Ettore فیق لوئیس Feito و Gastone Novelli ارائه خواهد شد در لندن در پاییز.

کارمن Schjaer مدیر عامل کریستی اسپانیا: "ما مفتخر به ارائه یک انتخاب قوی از آثار هنرمندان است که نشان می دهد این مجموعه متنوع از جوزپ Suñol سولر. بشردوستانه خود را میراث متحد هنر و پژوهش های علمی است که بسیار مربوط به این زمان است که ما در امروز زندگی می کنند. ما زمین شکستن رله-فرمت حراج احساس می کند مانند محل مناسبی برای به نمایش گذاشتن روحیه نوآوری که در این مجموعه تاسیس شد. وجوه مطرح شده از طریق فروش این آثار اجازه خواهد داد که آنها را برای ادامه تحقیقات علمی از طریق Fundació Glòria سولر. هدف این است که برای سرعت بخشیدن به تحقیقات به COVID-19 انجام جوزپ Suñol سولر باور است که ازدواج با علوم انسانی ، هنر و علوم می تواند بر تغییر که منافع مدنی جامعه است."

برگزار شد در جوزپ Suñol سولر مجموعه برای بیش از چهار دهه اونه lune داور است با شکوه در مقیاس بزرگ به عنوان مثال الکساندر کالدر جشن تلفن همراه. اعدام در سال 1971 فقط دو سال پس از قمری فرود آن ظریف ورق فلزی مدار تک آبی هلال هر معلق در فضا مانند قطعات یک سیستم خورشیدی.

ایجاد شده در سال 1960 Bourgeon سور کوپه مظهر زیبایی تغزلی و خلوص بیان که مشخص ژان آرپ منحصر به فرد مجسمه زبان. ریشه در خاطره انگیز اشکال که بزرگ اشاره در معانی مجازی و در عین حال باقی می ماند و در نهایت گریزان Arp را مجسمه متحرک به نظر می رسد از درون.

کبود و زخمی و اب و هوای به عنوان اگر با گذشت زمان منلو Millares' کرباس آثار خام مخلوط-رسانه و سند چشم انداز است که وضع در قلب هنرمند عمل گرفتن شیفتگی خود را با باستان شناسی و انسان شناسی باقی مانده است. اعدام در سال 1959 نقاشی شماره 5 شده است به طور گسترده ای به نمایش گذاشته شامل در گروه نشان می دهد در Musée des Arts Décoratifs (1959) و کاخ لوور (1960).

یک تحمیل مبهم مواد, حضور, طلای amb cinc entallats (خاک سرخ با پنج شکاف) (1964) مملو از آنتونی Tàpies' مشخص دیواری سحر و جادو. شکل دراورده شده از یک ماده معدنی ترکیب نفت و شن و ماسه روی بوم این غنی بافتنی, شی, صحبت می کند یک روایت از زمان ثبت شده در آن دال پوست مانند: عبور از عناصر و از مردم بدن و زندگی می کند.

چرخش با بیانی انرژی سرم (1961) است که بی تردید نقاشی انتزاعی توسط آنتونیو Saura. در برابر یک تخته سنگ خاکستری, زمینه, روشن, سیاه و سفید, سکته مغزی, رقص, جست و خیز کردن و بافت با هم ازدواج خوشنویسی نیروی هنر Informel به حافظه از چهره انسان است.

خولیو گنزالز را همانند personnage debout تصور می شد در حدود سال 1935 در طول یک دوره پرکاری اختراع پس هنرمند زمین شکستن همکاری با پابلو پیکاسو. این کار بخشی از یک سری از پویا تمام طول ارقام که کپسوله آزادی فضایی که گنزالز نوآورانه رویکرد سازنده به مجسمه سازی مجاز است.

در طول زندگی اش جوزپ Suñol خورشیدی حفظ ایمان و اعتقاد قوی به عقب. از طریق نوآوری, همکاری, و, توسعه, Fundació به Glòria سولر و Fundació Suñol به دنبال ادامه میراث او. آنها شکل قدرتمند گزاره: که علوم انسانی, انسان دوستی و هنر بسیار مهم همکاران در تلاش برای بهتر جامعه است که در مجموع آنها ممکن است تغییر جهان است. آن است که این اعتقاد است که زیربنای در حال حاضر انتخاب آثار در زمانی که این نگرانی ها حیاتی تر از همیشه است.

در مورد Fundació Suñol

پس از باز کردن به مردم در سال 2007 Fundació Suñol تبدیل به یک الهام بخش فروم به صورت مدرن پس از جنگ و هنر معاصر است. مسکن جوزپ Suñol سولر خصوصی مجموعه—یکی از بزرگترین از نوع خود در اسپانیا—آن ارائه می دهد غنی سرپرستی بررسی اسپانیایی و بین المللی هنر, نمودار کلید تحول در نقاشی و مجسمه سازی بین سالهای 1915 تا سال 2006. در ابتدا واقع در جوزپ Suñol سولر صفحه اصلی "Les Escales" طراحی شده توسط این جشن معمار Josep Lluís Sert مجموعه را اشغال کرده است به چند سایت های بزرگ در بارسلونا: از جوزپ Suñol سولر را زادگاه در Passeig de Espriu به Fundació Suñol مکان فعلی در بازسازی "گالری 2" در له زمینهای. از طریق آن برنامه های ابتکاری از نمایشگاه های موزه, همکاری, کارگاه, وام و کنفرانس های بنیاد نقش حیاتی در زندگی فرهنگی اسپانیا و فراتر از آن, ترویج کار از هر دو جوان و تاسیس هنرمندان محلی و مخاطبان جهانی.

در مورد Fundació Glòria سولر

تاسیس در سال 2015 در حافظه جوزپ Suñol سولر مادر Fundació به Glòria سولر خصوصی و غیر انتفاعی اختصاص داده شده به حمایت از, اجتماعی, علمی, انسانی و برنامه های بشردوستانه در سراسر جهان است. بیش از پنج سال گذشته این همکاری با عمده بهداشت جهانی و نهادهای پژوهشی در مبارزه با ایدز و leukaemia و در اطفال مراقبت تسکینی. در صورت COVID-19 Fundació Glòria سولر تصمیم گرفته است تا گام به جلو و کمک به شتاب دانش مورد جدید سارس Cov-2 ویروس و بهبود ابزار پژوهش و کمک در دسترس ترین آسیب پذیر در این جهانی و همه گیر. نه آثار ارائه شده برای حراج در اینجا کمک خواهد کرد که برای حمایت از این طرح های مهم با درآمد حاصل از آنتونی Tàpies' طلای amb cinc entallats (1964) رفتن به طور مستقیم به پروژه های مربوط به COVID-19.

در مورد کریستی

کریستی پیشرو در جهان هنر, کسب و کار تا به حال فروش حراج در سال 2019 که بالغ £4.5 میلیارد / $5.8 میلیارد دلار است. کریستی یک نام است و جایی که صحبت از هنر فوق العاده ای نظیر خدمات و تخصص های بین المللی. کریستی ارائه می دهد حدود 350 مزایده سالانه در بیش از 80 دسته بندی و از جمله تمام زمینه های هنرهای زیبا و تزئینی, جواهرات عکس, کلکسیون, شراب, و بیشتر. محدوده قیمت از $200 به بیش از $100 میلیون. کریستی همچنین طولانی دارد و سابقه موفق انجام خصوصی فروش برای مشتریان خود در تمام دسته ها با تاکید بر پس از جنگ & معاصر امپرسیونیست و مدرن پیر کارشناسی ارشد و جواهرات و اشیای قیمتی.

به طور منظم در کنار فروش آنلاین کریستی یک حضور جهانی در 46 کشور جهان با 10 salerooms در سراسر جهان از جمله در لندن, نیویورک, پاریس, ژنو, میلان و آمستردام, دبی, زوریخ, هنگ کنگ و شانگهای.

*لطفا توجه داشته باشید هنگامی که به نقل از برآورد بالا که هزینه های دیگر اعمال خواهد شد علاوه بر چکش قیمت - نگاه کنید به بخش D از شرایط فروش در فروش کاتالوگ.

*برآورد شامل نمی شود خریدار حق بیمه. مجموع فروش در حال چکش قیمت به همراه خریدار حق بیمه و گزارش خالص از هزینه های قابل پرداخت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب