این ابزار کمک می کند تا نگه داشتن تولید لایو دیگر

این روزها من تولید کشو شده است تقریبا به طور مداوم مجهز است. چون من پخت و پز بیشتر و تلاش برخی از دستور العمل

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

این روزها من تولید کشو شده است تقریبا به طور مداوم مجهز است. چون من پخت و پز بیشتر و تلاش برخی از دستور العمل های جدید, من نیاز به مقدار زیادی از مواد تازه در دست است. من احساس می کنم مثل من شده است با خوردن مقدار زیادی سالم است ، اما مشکل این است که آمده است این است که قبل از من می تواند استفاده از تمام میوه ها و سبزیجات آنها بد است. برگ ها شروع به پژمردگی و گاهی اوقات آنها حتی تمام احساساتی و لزج. من فکر نمی کنم وجود دارد یک راه در اطراف این. و سپس من سعی کردم Bluapple.

این Bluapple آسان برای استفاده است. این بسته همراه با کوچک آبی سیب با سوراخ های کوچک در بالا و پایین یکی برای هر crisper کشو در فریزر قرار دهید. باز کردن یک محل در یک بسته و سپس آن پاپ به crisper کشو خود را با میوه ها و یا سبزیجات است. راه آن کار می کند بسیار قابل توجه است. اتیلن گاز طبیعی گیاه هورمون رخ داده در مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات است. این گاز که باعث می شود آنها را به بیش از رسیدن. این Bluapple جذب اتیلن گاز گرفتن آمار تا تولید خود را ندارد به. میوه ها و سبزیجات هستند که حساس به آن مانند کلم بروکلی و فلفل خیار و مقدار زیادی بیشتر خواهد آخرین طولانی تر به عنوان میوه ها و سبزیجات است که به طور طبیعی آن را تولید. این Bluapple نیاز به پر شود فقط هر سه ماه و در آن زمان شما تن از پول و مقدار زیادی از مواد غذایی از رفتن در سطل زباله یا کمپوست.

با Bluapple من دیگر مجبور به نگرانی در مورد اینکه آیا من سبزیجات را حفظ خواهد کرد تا زمانی که من هستم آماده به استفاده از آنها. در واقع تنها مشکل من در سراسر آمده است که فراموش کردن من باید سبزیجات تازه در کشو. آن را همیشه یک سورپرایز زیبا.

Bluapple تولید بهینه ساز

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن