گانت فلمینگ و آبی گروه اهدا ویژگی های مشاور نقش در سکربروق & یانگ شمالی گسترش مترو پروژه های

– شریک سرمایه گذاری مشترک ارائه خواهد شد کلید اهداف پروژه به نمایندگی از Metrolinx و IO – با اهداف مشترک از پر

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

– شریک سرمایه گذاری مشترک ارائه خواهد شد کلید اهداف پروژه به نمایندگی از Metrolinx و IO –

با اهداف مشترک از پرورش پایدار و سالم جوامع در منطقه تورنتو بزرگ, اضافه کردن ظرفیت و قابلیت اتصال به شلوغ شبکه حمل و نقل و ارائه کامل تر تجربه سفر به مسافران و بازدید کنندگان زیرساخت های انتاریو (IO) و Metrolinx اعطا ویژگی های خدمات مشاوره توافق برای Scarborough و یانگ شمالی گسترش مترو پروژه به OneT+ یک سرمایه گذاری مشترک همکاری بین گانت فلمینگ کانادا ULC و آبی گروه (TSX:IBG).

به عنوان ویژگی های مشاور OneT+ ارائه خواهد شد و مستقیم و هماهنگ طیف گسترده ای از مهندسی فنی و مشاوره و دیگر خدمات برای حمایت از کلی برنامه ریزی, تهیه, تهیه و ساخت این پروژه که دو تا از چهار جدید حمل و نقل سریع مترو پروژه های برنامه ریزی شده در منطقه تورنتو.

"با اضافه کردن ایستگاه های جدید و جدید اتصال هاب به سایر مدهای حمل و نقل در سراسر بیش از 15 کیلومتر از مسیر این دو پسوند را بهبود بخشد مسافر تجربه و کمک به مدیریت تراکم" گفت: Bryan Mulqueen, PE, یک معاون اجرایی رئیس جمهور و هیئت مدیره از مدیر عضو مسئول گانت فلمینگ کانادا نمونه کارها و حمل و نقل & راه آهن شرکت های بزرگ کسب و کار ، "ما نگاه به جلو به ارائه کارآمد و موثر تحویل پروژه و ارائه نوآورانه و پاسخگو خدمات مشتریان ما آمده اند به انتظار."

"قوی و رو به رشد نمونه کارها از executional کار در کلاس جهانی حمل و نقل زیرساخت های پروژه های زیر کمربند ما, ما در حال هیجان زده را در این مهم نقش به عنوان مشاور فنی برای مشتریان ما" گفت: Scott Stewart, آبی مدیر عامل گروه. "داشتن قبلا با گانت فلمینگ در تورنتو امداد خط ما ایجاد کرده اند بسیار مثبت رابطه کار و نگاه به جلو به انجام این مهم واگذاری همراه با آنها."

در سکربروق گسترش مترو پروژه 7.8 کیلومتر گسترش خط 2 (Bloor-Danforth), موجود در ترمینال کندی ایستگاه. آن را شامل ایستگاه لارنس در خیابان و McCowan جاده, Scarborough مرکز و یک ترمینال جدید ایستگاه در خیابان شپرد و McCowan جاده ها است. عمده اتوبوس پایانه های واقع خواهد شد در سکربروق مرکز و ترمینال جدید ایستگاه. علاوه بر این ایستگاه های جدید فعلی محدوده پروژه شامل هفت مستقل خروج اضطراری ساختمان یک به تنهایی قدرت کشش پست تغییرات در کندی ایستگاه و همچنین تسهیلات ویژه trackwork.

این Yonge شمال مترو فرمت پروژه پشتیبانی خواهد کرد پیش بینی رشد در شهر تورنتو و منطقه نیویورک. صلیب-قضایی پروژه دهانه شهر تورنتو و نیویورک منطقه از جمله شهر Markham, شهر وان و شهر ریچموند هیل. آن را گسترش بیش از 7km جنوب از ایستگاه فینچ به ریچموند هیل/Langstaff دروازه رشد شهری مراکز با به عنوان بسیاری از شش ایستگاه پیش بینی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب