'جورج فلوید بیش از همه دوباره': یخ گارد سوار زانو به بازداشت شدگان

مهاجرت و گمرک گارد در مهاجرت زندان در ویرجینیا زانو خطرناکی بالاتنه پشت از یک مرد در حال حاضر خونریزی از سر خو

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

مهاجرت و گمرک گارد در مهاجرت زندان در ویرجینیا زانو خطرناکی بالاتنه پشت از یک مرد در حال حاضر خونریزی از سر خود بازداشت دو مرد که گفت: آنها شاهد اخلال حادثه گفت: روزانه وحش.

"آن را مانند دیدن جورج فلوید همه را دوباره و دوباره گفت:" یکی از بازداشت شدگان که روزانه وحش خواهد تماس گلن.

پس از این حادثه در دوشنبه, جولای 13, بازداشت مرد گفت که آنها را دیده اند مورد ضرب و شتم مرد شناخته 31 ساله کارلوس ریواس Monsano. "در حال حاضر ما نمی دانیم که در آن او است" دوم بازداشت شدگان که روزانه وحش خواهد تماس جری گفت: در روز دوشنبه. یک سوم زندانیان به یک حساب مشابه.

در بیانیه ای به The Daily Beast, یخ گفت: آن بررسی آنچه گفته شده است که اتفاق افتاده است به ریواس.

"ایالات متحده مهاجرت و گمرک (ICE) در حال بررسی این حادثه است. یخ طول می کشد بسیار جدی اتهامات سوء رفتار در بازداشتگاه. ما برگزاری پرسنل و پیمانکاران به بالاترین استانداردهای حرفه ای و اخلاقی رفتار" یخ سخنگوی گفت. "هنگامی که ما دریافت شکایت ما بررسی این موضوع به طور کامل آن به منظور تعیین صحت و اطمینان حاصل شود که جامع استانداردهای که یخ مورد نیاز است به دنبال تحت های مختلف ملی بازداشت استاندارد هستند که به شدت حفظ شود."

خشونت آمیز قسمت رخ داده در یخ را کارولین بازداشتگاه یک 336-تخت تادیبی مرکز واقع در اما مستقل از ارتش در فورت AP تپه در نزدیکی پایه Bowling Green, Virginia. نه چندان دور از کارولین یکی دیگر از زندان یخ که دچار هر دو COVID-19 شیوع و چندین حوادث اخیر از گارد خشونت است. که زندان ICA Farmville است گاهی اوقات ترانزیت بازداشت مردم از طریق کارولین باعث بازداشت شدگان نگرانی در مورد کوروناویروس که گفت: به موجب آنچه رخ داده به ریواس.

ابتدا حدود 8ساعت در جولای 13, یخ, مقامات مطلع حدود 25 نفر برگزار شد کارولین بلوک—به نام "TE," کوتاه "خط الراس چوب شرق"—که قرنطینه شد در آینده. سه تن از بازداشت شدگان گفت: روزانه وحش وجود داشته است نارضایتی گسترده در بلوک TE در مورد آنچه آنها در نظر گرفته شده کافی اطلاعات ارائه شده در مورد یخ اقدامات برای جلوگیری از گسترش این ویروس در داخل. نگرانی ها در شب از تاریخ 13 ژوئیه گنجانده شده است که آیا بلوک TE خواهد قرنطینه با هم; آیا بازداشت شدگان را دریافت تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و توزیع سفید کننده و سایر محصولات پاک کننده برای ضد عفونی کردن حمام و سرویس بهداشتی.

اما به نظر می رسد بازداشت شدگان به چشم پوشی و یا اخراج قرنطینه اعلام یک افسر که احضار او برتر که بازداشت شدگان به عنوان داشتن یک رفتار تهدید آمیز. برتر افسر گفت: به ستوان به نام جلسه در طبقه اول مشترک و دستور بلوک TE بازداشت شدگان به گوش دادن به این افسر زن.

ریواس نشسته بر روی یک صندلی با صدای بلند فریاد زد "نه" قبل از اضافه کردن در گلن قول: "ما خسته از همه سیاست است که اتفاق می افتد در اینجا آن را مزخرف."

ستوان با نزدیک شدن ریواس و اطلاع او خواهد بود دست به دستبند که برای انفجار. ریواس حاضر به منظور ایستاده اما در غیر این صورت از لحاظ جسمی مقاومت در برابر. ستوان به عنوان بسیار بزرگتر از اندکی ریواس برداشت ریواس و او را انداخت روی زمین. در راه پایین ریواس' سر ناودان در برابر دیوار و شروع به خونریزی.

جری, که گفت که او نشسته بود پنج فوت دور از ریواس, گفت:, "این بود که آنها او را در آغوش گرفت و سپس او را انداخت روی زمین."

با ریواس خونریزی از سر او بر روی زمین و جری گلن گفت: ستوان به زانو در ریواس' بازگشت به بالا. یک سوم حساب کمی متفاوت. یکی از بازداشت شدگان که روزانه وحش خواهد تماس دویل گفت: یکی دیگر از گارد زانو در ریواس' سر در حالی که ستوان نشسته بر روی ریواس' در یک دو منظوره موقعیت. نه گلن و نه جری حساب گنجانده شده است.

سه تن از بازداشت شدگان' حساب گفت: ستوان برداشته ریواس' بازوی راست skyward در آنچه به نظر می رسد دردناک شکنج. با دست آزاد خود او پانچ ریواس در صورت چند بار شتاب ریواس' خونریزی از سر خود را. یکی دیگر از گارد سه گفت: برداشت ریواس' در مچ پا ریواس در حالی که فریاد می زدند: "او را ضربه زدن به من!"

"با دست آزاد خود ستوان پانچ ریواس در صورت چند بار شتاب ریواس' خونریزی از سر خود را. یکی دیگر از گارد برداشت ریواس' در مچ پا ریواس در حالی که فریاد می زدند: "او را ضربه زدن به من!'"

بر خلاف جورج فلوید را 25 مه قتل توسط مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین, ریواس آگاهی از دست دادن نیست. طولانی ترین و هر یکی گفت: ستوان به زانو در ریواس' به چهار دقیقه و کمتر از نیمی از هشت دقیقه و 48 ثانیه چوین زانو در فلوید ،

اما ستوان "بود که در بالا از او مانند افسر پلیس در بالای جورج فلوید. زانو خود را بر روی کارلوس نخاع" گلن گفت. وحشت بلوک TE ساکنان فریاد زد برای نگهبانان اجازه ریواس بروید و به او کمک کند.

به جای عجله از نگهبانان وارد اتاق شده و تشکیل یک خط جدا کردن آنها از همکاران خود را ضابط ریواس. سه تن از بازداشت شدگان گفت که آنها مسلح بودند با اسپری فلفل, اما نه استفاده از آن در زندانیان.

نگهبانان برداشت خونریزی ریواس کردن کف و انجام او را از طبقه اول اتاق. لکه های خون گفته شد که قابل مشاهده بر روی زمین خارج ریواس' اتاق # 14. بازداشت شدگان گفته شد به بازگشت به اتاق خود که در آن دیگر سپاه پاسداران در مصاحبه آنها در مورد آنچه که آنها را دیدم. گلن تصمیم گرفتند برای سکوت. "آنها دستکاری همه چیز به شما می گویند," او توضیح داد.

با توجه به سه حدود هفت از 25 شاهدان فرستاده شده به حفره یا سلول انفرادی. بازداشت شدگان قابل درک است که به شاهد تهدید و ارعاب.

"حدود هفت از 25 شاهدان فرستاده شده به حفره یا سلول انفرادی. بازداشت شدگان قابل درک است که به شاهد تهدید و ارعاب. "

شایعات فراوان در مورد آنچه اتفاق افتاده است به ریواس. گفت: برخی از آنها معتقد بودند او را به درمانگاه و یا بیمارستان. معلوم نیست اگر او وکیل. هر سه گفت: آنها تا به حال نه دیده و یا شنیده از او از جولای 13 حادثه است.

"آنها نمی نیاز به آن سطح از نیروی" گفت: جری که آنچه اتفاق افتاده است به ریواس در زمینه خوابگاه-وحشت گسترده ای در مورد کوروناویروس.

کاپیتان بازگشت به صحنه با یک دکتر جری گفت: "و دکتر به ما پاسخ ما به دنبال آن بودند. دکتر گفت: "ما در حال قرار دادن شما در قرنطینه ما گفت: شما مجبور به ترک واحد خود را.' قرار دادن ماسک خود و حفظ فاصله شش فوت از فردی به فرد دیگر است. از اول اگر آنها تا به حال به ما داده است که پاسخ ما نمی خواهد که تا به حال یک مشکل است. ما فقط می خواهید پاسخ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب