هنر Definism

دارل شهری سیاه و سفید آمریکایی است هنرمند تجسمی در حال حاضر زندگی در فرانکفورت آلمان است. او با این نسخهها کار

توسط NEWSCENTERALS در 30 شهریور 1399

دارل شهری سیاه و سفید آمریکایی است هنرمند تجسمی در حال حاضر زندگی در فرانکفورت آلمان است. او با این نسخهها کار در فرمت های مختلف که شامل قلم و جوهر, نقاشی اکریلیک, نقاشی روی بوم و چوب و رسانه های مخلوط اشیاء. خود فرایند خلاق است که مخلوطی از آثار بر روی کاغذ, رنگ های اکریلیک, اشیاء و غیر سمی چسب گرم که باعث ایجاد یک اثر سه بعدی در هر سطح است که به یک حس واقع گرایی و حضور خود را در آثار هنری است. دارل اشاره به این نوری هنری توهم به عنوان "Definism" در نظر او Definism تصویر می کشد تفاوت های مختلف در طبیعت انسان از زندگی روزمره درام به بشریت تلاش برای تحت ایستاده ، "من, آثار هنری, حمل و نقل بینندگان از افسردگی از خود واقعیت روزانه به یک تفسیر تصویری از یکی دیگر از واقعیت است."

دارل شهری سیاه و سفید به دنیا آمد در بروکلین نیویورک بزرگ شد تا در دور Rockaway و برنتوود لانگ آیلند نیویورک است. در دبیرستان تبحر او در علم با میل برای فضای بیرونی است. در ژوئن سال 1969 به عنوان امریکا برآورده J. F. Kennedy رویایی برای قرار دادن آمریکایی ستاره و راه راه به گرد و خاکی سطح ماه دارل شیفتگی با سفینه های فضایی رشد کرد. به عنوان یک کودک او ساخته شده سفینه فضایی مدل در نهایت با قرار دادن خود هنری سند چشم انداز بر روی کاغذ و در نتیجه برخی از 500 نقاشی. Phantasmal سفینه که در نهایت انجام دارل به یک سرزمین عجایب منحصر به فرد از اشکال عجیب و غریب و رنگ.

در سال 1982 او پیوست گارد ملی. در طول این زمان او از نقشه های قبلی از دست داده بودند – اما نه شور و شوق خود را. در سال 1988 دارل پیوست ارتش ایالات متحده خدمت کرده است و چهار سال دیگر. خود را به دست آورده لیسانس در علوم جنایی عدالت اداری در دانشگاه ققنوس. در آوریل سال 2001 Darrell, نامزد دریافت جایزه بود توسط دولت آلمان به عنوان یک "نامزد این جایزه امیدوار کننده برای هنرمندان جوان" برای آثار هنری خود را با عنوان "تهاجم" در نمایشگاه "زپلین در هنر طراحی و تبلیغات" نشان داده شده است بین ماه مه و ژوئیه 30 سال 2000 در فرودگاه بین المللی فرانکفورت. یک قطعه دیگر اشاره شده در بخش نامه ای بود با عنوان "کیهانی کفن," اعدام با یک منحصر به فرد و چسب اکریلیک روی کتانی روش. تصویر شرح داده شد به عنوان "جهانی جذاب و به نمایندگی از یک موضوع که نگرانی همه ما – جهان." Darrell, حال بسیاری, محلی, ملی و بین المللی گروه نمایشگاه های هنری. او آثار هنری به طور دائم نمایش داده می شود در تعدادی از گالری های هنری و موزه ها و دیگر موسسات در سراسر جهان است. دارل آثار هنری نیز نمایش داده شده بر روی بیلبورد در نیویورک در میدان تایمز برای این نمایشگاه با عنوان: "SeeMe طول می کشد بیش از میدان تایمز 2014"

دارل زندگی در فرانکفورت آلمان و در ادامه به منظور جلب و رنگ در تعقیب هنری خود می پروراند. او یک عضو از هنرمندان پیشکسوت برنامه در خارج از کشور (EuroVAP).

http://darrell-black.pixels.com/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن