جورج فلوید کشتار: ما در شهرستانها استقرار گارد ملی برای سرکوب شورش

تظاهرات برخی از خشونت را تشدید سراسر ایالات متحده با مردم خشمگین در قتل در بازداشت پلیس غیر مسلح سیاه جورج فلو

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

تظاهرات برخی از خشونت را تشدید سراسر ایالات متحده با مردم خشمگین در قتل در بازداشت پلیس غیر مسلح سیاه جورج فلوید. مقامات در مینیاپولیس قول داده اند که قوی تر حضور پلیس.

تظاهرات جاروب در سراسر ایالات متحده در روز جمعه به مردم نشان داده در برابر کشتار جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس. مسالمت آمیز تظاهرات در آریزونا و اوهایو تبدیل خشونت به معترضان پرتاب سنگ ها آغاز آتش سوزی و شکست پنجره ها در ساعات اولیه صبح روز شنبه.

ما رسانه ها گزارش دادند که کاخ سفید وارد شده جزئی مستند به عنوان معترضان موفق به ترک پس از 8 p. m. مقررات منع رفت و آمد در محل در واشنگتن, DC. مردم اختیار داشت نشانه های خواندن: "Stop Killing ما است."

در مینیاپولیس, این شهر که در آن فلوید کشته شد و هزاران نفر از معترضان نادیده گرفته و یک حکومت نظامی سفارش در شب جمعه و به خیابان ها ریختند برای چهارمین شب متوالی تظاهرات بود. برخی از 500 سربازان گارد ملی بودند بسیج در این شهرستان و مناطق اطراف آن اگر چه فرماندار مینه سوتا تیم والس گفت: اوایل روز شنبه او مشغول به کار بود برای فعال کردن بیش از 1000 بیشتر اعضای گارد.

گرجستان فرماندار اعلام وضعیت اضطراری در روز شنبه نیز فعال دولت گارد ملی به عنوان خشونت هایش در آتلانتا و در ده ها تن از شهرستانها در سراسر کشور. برخی از معترضان در آتلانتا اسپری رنگ آرم CNN ستاد و شکست ماشین پلیس.

اعتراضات در سراسر آمریکا

گارد نیز در حالت آماده به کار در پایتخت ایالات متحده, که در آن یک جمعیت بزرگ شده در خارج از کاخ سفید و شعار در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. برخی از معترضان تلاش برای فشار از طریق موانع راه اندازی این سرویس در امتداد خیابان پنسیلوانیا و پرتاب بطری و اشیاء دیگر در افسران پوشیدن دنده ضد شورش که در پاسخ با اسپری فلفل.

در ضمن بیش از 200 نفر در گلبرگ می سی سی پی, پیوست, یک تظاهرات مسالمت آمیز بعد از ظهر جمعه در تالار شهر خواستار استعفای یک شهردار که او گفت: "نمی بینم هر چیزی غیر معقول" در مورد قتل جورج فلوید در بازداشت پلیس.

در شهر فینیکس, آریزونا, مقامات گفت که پس از صدها نفر از معترضان راهپیمایی به سمت ساختمان کاپیتول یک گروه کوچک را شکست ویندوز در مقر پلیس در ساعات اولیه صبح روز جمعه.

معترضان در کلمبوس, اوهایو, Floyd, خانه, دولت, تلاش برای شکستن به اوهایو خانه ملت. اوهایو فرماندار مایک DeWine فراخوانی به وحدت در این تظاهرات خواستار صلح بیش از آخر هفته. "مرگ او اثرات همه ما," او گفت:. "ما باید مسئولیت را به یکدیگر بدون در نظر گرفتن نژاد به ایستادن و می گویند ما نمی خواهد تحمل رفتار شبیه به این."

تظاهرات و راهپیمایی برگزار شد در آتلانتا و لس آنجلس و دنور لاس وگاس و نیویورک با بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک. گروه صدها نفر از مردم تا حد زیادی اطاعت اجتماعی فاصله مقررات و اکثر اعتراضات صلح آمیز است.

در دیترویت یک نفر کشته شد و پس از کسی که در یک SUV اخراج عکس را به یک جمعیت از مردم معترض فلوید مرگ یک دیترویت سخنگوی پلیس گفت: روز شنبه.

چگونه جورج فلوید می میرند ؟

جورج فلوید بود که یک آفریقایی-آمریکایی مردی که کشته شد در بازداشت پلیس در مینیاپولیس پس از فیلم جدیدی از او در دستبند شفاعت هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او. درک چوین یکی از چهار افسر پلیس دستگیر شد و متهم به قتل صبح روز جمعه پس از سه روز تظاهرات بود.

فقط یک ساعت پس از دستگیری در شهرستان Hennepin وکیل Mike Freeman اعلام کرد که چوین شده بود به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس.

فریمن در یک نشست خبری گفت که "تا کنون سریع ترین ما تا کنون به اتهام یک افسر پلیس است."

چگونه تظاهرات شروع کنم ؟

تظاهرات آغاز شد و در مینیاپولیس پس از فیلم فلوید را به قتل پدید آمده در اوایل این هفته.

فرماندار Tim Walz از مینه سوتا اعلام کرد که مقررات منع رفت و آمد بیش از آخر هفته از 8 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 6 صبح شنبه و همان شنبه شب در تلاش برای جلوگیری از خشونت و غارت. Walz همچنین اذعان کرد خود را "شکست تحقیرآمیز" در پاسخ به وضعیت این هفته است.

"ما متعهد به تغییر" او در توییتر نوشت.

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن به نام برای عدالت در مرگ جورج فلوید و توصیف سیستمیک نژادپرستی به عنوان یک "زخم باز" در ایالات متحده است.

او همچنین محکوم کرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که به نظر می رسد به تماس با خشونت به سرکوب غارتگران در مینیاپولیس خود را در توییتر پلت فرم.

"من خشمگین و شما باید بیش از حد" بایدن در توییتر نوشت.

مغلوب ساختن پیشی جستن متحد و دادستان کل آمریکا, ویلیام Barr روز جمعه گفت که او "اعتماد به نفس عدالت خواهد بود خدمت کرده است" و این که او در بر داشت فیلم از فلوید بازداشت "دلخراش."

تظاهرات ادامه انتظار می رود بیش از آخر هفته با بسیاری از فعالان اجتماعی و رسانه های تماس برای سه تن دیگر از ماموران پلیس دخیل در Floyd مرگ دستگیر شدند.

rs اد/mm (AP, AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن