Geraldo ریورا: تهمت بود 'شجاع' به آرزو Ghislaine ماکسول 'و'

فاکس نیوز خبرنگار-at-large Geraldo ریورا در روز چهارشنبه بار دیگر بسیج برای دفاع از متهم جنسی کاسب Ghislaine م

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

فاکس نیوز خبرنگار-at-large Geraldo ریورا در روز چهارشنبه بار دیگر بسیج برای دفاع از متهم جنسی کاسب Ghislaine ماکسول ادعا آن را "شجاع" برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به آرزو جفری اپستاین کاردانی "خوب" در طول روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

در حالی که از سرگیری خود coronavirus نیروی کار جلسات روز سه شنبه بعد از ظهر از رئیس جمهور پرسیده شد که آیا ماکسول—که به اتهام قاچاق جنسی کودکان و دروغ—را "به نوبه خود در مردان قدرتمند" و دلالت دیگران در اپستین پدوفیلیا حلقه جنسیت.

"من نمی دانم. من شده اند پس از آن بیش از حد" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد. "من فقط آرزو می کنم او به خوبی باشم. من او را ملاقات کرد چندین بار در طول سال به خصوص از آنجایی که من زندگی می کردند در پالم بیچ. من حدس می زنم آنها زندگی می کردند در پالم بیچ. اما من آرزو می کنم او به خوبی هر آنچه در آن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن کلمات گرم برای متهم اپستاین خانم به سرعت موجب دیوانگی در رسانه های اجتماعی و حتی درخواست برخی جمهوری خواهان برای بیان ناراحتی بیش از این سخنان. "این غیر قابل قبولی منفرجه برای یک زن متهم از مهمترین و از نظر اخلاقی فاسد از جنایات" توییتی تشکر. روی تراشه (R-TX) که اضافه شده ماکسول که باید "به شدت مجازات شود."

ریورا دیرین رفیق از مغلوب ساختن پیشی جستن را که یک بار ستاره دار در مشهور شاگردتحت فشار قرار دادند در برابر واکنش و تحسین رئیس جمهور برای خود شهامت و شجاعت.

"وقتی پرسیده شد که realDonaldTrump گفت که او آرزو #GhislaineMaxwellArrested خوب" روباه ستاره توییتی صبح روز چهارشنبه. "با رسانه اوباش مشتاق به دیدن او و بدهی های آن را شجاع می رساند. واقعیت: موارد در مقابل او هستند و برای جنایاتی که گفته شده است بیش از 25 سال پیش. او سزاوار وثیقه & کردم سلول انفرادی: بیدار سیاست است."

ریورا دفاع از ماکسول می آید و روز بعد از او مورد قاضی داده شده به اپستاین کاردانی مورد. مدت کوتاهی پس از ایالات متحده در منطقه قاضی آلیسون ناتان را تکذیب کرد ماکسول وثیقه و او را محاکمه بعدی ژوئیه ریورا متهم ناتان از "chickening" و غارنوردی به "اراذل و اوباش."

"آنها مجازات او قبل از محکومیت" او بانگ زد در جولای 14. "او هرگز مسئول در کت و شلوار مدنی هرگز محکوم شده است از یک جرم و جنایت است. او نه جفری اپستاین."

او در ادامه ادعا می کنند که ناتان مجوف سیاسی و اجتماعی فشار در حالی که اصرار دارد که این اتهامات در برابر Maxwell هستند "لرزان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن