آلمان به کمک 42 درصد بیشتر به بودجه اتحادیه اروپا: گزارش

کمیسیون اروپا می خواهم برای دیدن €13 میلیارد دلار بیشتر در هر سال از بزرگترین اقتصاد اروپا. رهبران اتحادیه ارو

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

کمیسیون اروپا می خواهم برای دیدن €13 میلیارد دلار بیشتر در هر سال از بزرگترین اقتصاد اروپا. رهبران اتحادیه اروپا از جمله آنگلا مرکل در جلسه سهشنبه برای بحث در مورد بلوک آینده بودجه.

آلمان سالانه سهم به بودجه اتحادیه اروپا را افزایش می دهد 42 درصد بر اساس این پیشنهاد از کمیسیون اروپا, روزنامه آلمانی Die Welt گزارش روز دوشنبه با استناد به محاسبات دولت.

بودجه پیشنهادی را پوشش می دهد که اتحادیه اروپا منابع مالی برای مدت هفت سال از سال 2021 از طریق 2027 را آلمان کمک به طور متوسط €13 میلیارد دلار ($14.6 میلیارد دلار) بیشتر در هر سال از آن را در حال حاضر با توجه به محاسبات از کشور وزارت دارایی.

ادامه مطلب: نظر: Coronavirus بحران خواهد بود برای پرداخت توسط اروپا نسل بعدی

آلمان در حال حاضر منجر به طور متوسط €31 میلیارد دلار در سال برای بودجه اتحادیه اروپا. پیشنهاد برای بودجه جدید بالا می برد که سهم €44 میلیارد — افزایش 42%.

پوشش, تاج, نجات

با توجه به Die Weltپیشنهاد از بروکسل می گوید کشورهای عضو نیاز به کمک در سراسر 1.075 ٪ از تولید ناخالص داخلی(تولید ناخالص داخلی) — بر اساس 2018 ارقام به بیش از بودجه هفت سال آینده در مجموع حجم €1.1 تریلیون.

این روزنامه گزارش بر اساس آمار و ارقام ارائه شده در پاسخ به درخواست یک نماینده مجلس از کسب و کار پسند دموکرات آزاد (FDP).

اتحادیه اروپا و دولت حاکم بر رهبران دیدار خواهد کرد به صورت ویدئو کنفرانس در روز جمعه برای بحث در مورد کمیسیون بودجه پیشنهادی و همچنین €750 میلیارد coronavirus کمک مالی است که به سقوط در زیر چتر بلوک بعدی هفت سال بودجه.

kp/rt (dpa رویترز)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن