GM رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مری بارا می پیوندد دیترویت مدنی و رهبران تجاری به آدرس نژاد پرستی و بی عدالتی

امروز جنرال موتورز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مری بارا پیوست Rev. دکتر Wendell آنتونی جمهور دیترویت فصل NAACP

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

امروز جنرال موتورز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مری بارا پیوست Rev. دکتر Wendell آنتونی جمهور دیترویت فصل NAACP مایک دوگان شهردار دیترویت و مدیران عامل هشت دیترویت شرکت در کلمن A. جوان شهرداری مرکز به صحبت علیه نژادپرستی و بی عدالتی و متعهد به عمل و تغییر است. در اینجا متن اظهارات او به عنوان تحویل داده است.

***

هفته گذشته من در نامه ای به جنرال موتورز تیم. در آن به اشتراک گذاشته افکار من در مورد آنچه اتفاق می افتد در جهان امروز است. من صدها پاسخ از کارکنان – با بسیاری از کلمات از حمایت برخی با کلمات از شک و تردید در مورد اینکه آیا همه چیز واقعا تغییر خواهد کرد; و دیگران هنوز هم با داستان های شخصی از چه نژاد پرستی نهفته است زندگی خود را. به عنوان یک مادر و دو, این داستان شکست قلب من است.

در جنرال موتورز ما آرزوی به فراگیر ترین شرکت در جهان است. و امید ما این است که هر شرکت همان را انجام خواهد داد. و در حالی که وجود دارد ممکن است دقیق نقشه راه برای چگونه است که اتفاق خواهد افتاد که هیچ بهانه ای را امتحان کنید. گنجاندن خواهد بود یک ستاره شمال برای ما. و هر روز ما را در خدمات ما آرمان است. همین دلیل است که من افتخار می کنم که امروز در اینجا.

امروز من ارتکاب به شما – به عنوان من به GM تیم – که ما دیگر نمی خواهد اجازه می دهد تا شرکت ما زیاده روی پرسیدن "چرا؟" امروز من متعهد است که ما به عنوان یک شرکت با تمرکز بر "چه بوده است." آنچه را ما انجام دهید ؟

مانند همه رهبران امروز در اینجا ما می خواهم به بخشی از معنی دار عمدی تغییر دهید. ما نمی خواهد اجازه می دهد خودمان را به انفعال تشویق دیگران به عمل می کنند. ما عمل خواهد کرد.

1) ما متعهد به شمول – که به معنی ایجاد شرایط که در آن هر انسانی که معتقد است در گنجاندن خوش است در درون ما دیوار. که در آن کسانی که شرایط در حال حاضر وجود ندارد, ما را مطرح منابع و دقت تا اطمینان حاصل شود که آنها انجام می دهند. ما می دانیم که ما در حال کامل نیست. تظاهر به بخشی از مشکل است. به هر GM کارکنان است که باید شجاعت به صحبت می کنند تا ما را بشنود.

2) ما به صراحت محکوم به تحمل – که به معنای نژادپرستی و تعصب و تبعیض و هر شکل دیگری از نام و یا بی نام نفرت. جایی که نفرت وجود دارد در درون ما خانه ما را از ریشه آن است. به هر GM کارکنان که احساس می کنند نمی توانند خود را کامل خودشان به کار – ما شما را ببینید.

3) ما ایستادن در برابر بی عدالتی – که به معنی در نظر گرفتن خطر از ابراز منفور یا پلاریزه نقطه نظر به دلیل خوشنودی و همدستی نشستن در سایه سکوت. به هر GM کارکنان که احساس می کنیم باید اهرم جنرال موتورز است صدای ما را از صحبت کردن.

امروز لحظه ای مهم برای همه سازمان ها – شروع با گوش دادن به هر یک از دیگر. به دلیل آگاهی منجر به گفت و گو...گفت و گو منجر به درک...درک و منجر به تغییر.

با تشکر از شما.

عنوان تصویر:

GM رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مری بارا صحبت می کند در برابر نژاد پرستی و بی عدالتیجنرال موتورز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مری بارا آدرس های جمع آوری چهار شنبه 3 ژوئن 2020 در یک کنفرانس مطبوعاتی با شرکت رهبران صحبت کردن در برابر نژاد پرستی و بی عدالتی در شهر هال در دیترویت ، در بیانیه بارا متعهد به ورود و محکوم تحمل. (عکس توسط John F. Martin برای جنرال موتورز)

جنرال موتورز (NYSE:GM) است که یک شرکت جهانی متعهد به ارائه امن تر و بهتر و پایدار تر راه برای مردم در اطراف. جنرال موتورز شرکت های تابعه آن و آن با سرمایه گذاری مشترک سازمان فروش وسایل نقلیه تحت Chevrolet Buick GMC Cadillac, Holden Baojun و Wuling مارک. اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و شرکت های تابعه آن از جمله o'reilly strata یک رهبر جهانی در ایمنی خودرو و سرویس های امنیتی را می توان در یافت http://www.gm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن