Gohmert بالند به Hannity که او را 'همه' در مصرف هیدروکسی کلروکین برای COVID

تازه خود coronavirus تشخیص Rep. کابل (R-TX) افتخار به رادیو فردا میزبان Sean Hannity در شب چهارشنبه که او "تما

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

تازه خود coronavirus تشخیص Rep. کابل (R-TX) افتخار به رادیو فردا میزبان Sean Hannity در شب چهارشنبه که او "تمام" در نظر گرفتن بحث برانگیز ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین و ابراز pro-مغلوب ساختن پیشی جستن ستاره برای ارتقاء اثبات نشده به مواد مخدر.

فوق محافظه کار firebrand چپ همکار خود را نمایندگان مجلس "عصبانی" بیش از اخبار است که او قرارداد COVID-19 به خصوص پس از تگزاس کنگره تا حد زیادی حاضر به پوشیدن ماسک در کاپیتول هیل تحت فشار قرار دادند و او coronavirus کره زمین در دستیاران. سیاسی مثلا گزارش روز چهارشنبه که یک کارمند ادعا Gohmert خواستار یک "کامل کارکنان" در دفتر و مردم شد "berated برای پوشیدن ماسک."

Gohmert که پیش از آن در روز پیشنهاد اخیر خود ماسک-پوشیدن ممکن است بدست او بیمار بیدارم به Hannity در مورد مقدار انتقاد او را دریافت کرده و در پی تشخیص خود.

"من یک طعم کمی از آنچه که شما و رئیس جمهور هر روز. سمت چپ رفت و آجیل" تگزاس جمهوریخواه گفت و اضافه کرد: "بنابراین کمی طعم از آنچه رئیس جمهور می شود تمام وقت. اما هیچ کس بیشتر از رئيس جمهور. شما بوده ام به یک دوست خوب شان با تشکر از شما."

Hannity, در ضمن فکر با صدای بلند که آیا Gohmert تا به حال مشورت با دکتر خود در مورد هیدروکسی کلروکین به عنوان یک coronavirus درمان hyping مورد مناقشه و ناقص مطالعه در مورد این دارو اثر بخشی. مطالعات و آزمایش های بالینی با این حال نشان داده اند هیدروکسی کلروکین برای سود به عنوان یک پیشگیرانه و یا درمانی. با استناد به نگرانی بالقوه مرگبار عوارض FDA لغو اضطراری استفاده از این دارو برای درمان این ویروس در ماه ژوئن.

"بله, من, و با تشکر از شما برای تمام بحث شما تا به حال در مورد آن" Gohmert پاسخ داد. "شما باید در مورد یک مطالعه که در آن گفت: تا به حال به خارج شود. بنابراین آره دکتر من و من همه در."

"من یک متن قبل از من در آمد از دوست عزیز دکتر که فقط متوجه او آن را به حال. و او شروع به رژیم بیش از حد" او ادامه داد. "روي آزیترومایسین و هیدروکسی کلروکین. و آن شروع خواهد شد فقط در یک یا دو روز. بنابراین با تشکر از شما!"

مغلوب ساختن پیشی جستن جهان از جمله فاکس نیوز میزبان را به طور ناگهانی شروع به پریدن کرد بر روی هیدروکسی کلروکین ارابه موسیقی بعد از یک گروه از حاشیه پزشکان از جمله دکتر استلا امانوئل که ابراز نگرانی در مورد DNA بیگانه در پزشکی و دیو اسپرم—اعلام اثبات نشده به مواد مخدر یک "درمان" برای COVID-19. قبل از سیستم عامل رسانه های اجتماعی مصرف آن را برای دستفروشی coronavirus دروغ های ویروسی ویدیو از گروه "اجلاس" متصلب تا ده ها میلیون ها نفر از نمایش ها در یک ماده از ساعت.

مصمم توسط امانوئل عجیب و غریب ادعا و تاریخ گذشته رئیس جمهور ادامه داد: به تایید او و گروه تماس امانوئل "بسیار قابل توجه" و "دیدنی" در حالی که بارها و بارها این ادعا او را به حال "موفقیت فوق العاده ای" با هیدروکسی کلروکین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب