لئوناردو اولین دیجیتال رویداد افکن تکامل از خطرات سایبری

"Cyber - سن تکامل از خطرات سایبری و تاثیر خود را بر زندگی, ایتالیایی, شرکت ها و شهروندان" یک رویداد سازمان یاف

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399
  • "Cyber - سن تکامل از خطرات سایبری و تاثیر خود را بر زندگی, ایتالیایی, شرکت ها و شهروندان" یک رویداد سازمان یافته در همکاری با AIPSA دیدم شرکت از تعدادی از بخش های پیشرو سازمان از جمله CLUSIT, انجمن ایتالیایی برای آن امنیت
  • باربارا Poggiali مدیر عامل لئوناردو Cyber Security Division گفت: "در به طور فزاینده ای به هم پیوسته دیجیتال اکوسیستم و امنیت و درک جهانی حس نقش یک نقش اساسی در حفظ انعطاف پذیری و رشد یک شرکت"

اولین کامپیوتر دیجیتال رویداد اجرا شده توسط لئوناردو در همکاری با A. I. P. S. A (انجمن ایتالیایی از امنیت کسب و کار حرفه ای ها) با موفقیت به پایان رسید. این رویداد برگزار شد به برجسته "تکامل سایبر خطرات و تاثیر خود را بر زندگی, ایتالیایی, شرکت ها و شهروندان".

دو موضوع بودند مرکزی به بحث: اهمیت فرهنگ و آموزش به امنیت سایبری و ضرورت secure digital تحول دومی به ویژه با توجه به شتاب دیجیتالی در طول Covid-19 اضطراری است. یک نقطه اضافی از بحث با تمرکز بر مدیریت بحران توانایی یک شرکت برای پاسخ به سرعت و کارآمد در مدیریت بحران به منظور حفظ کل زنجیره ارزش. در اینجا اهمیت دقیق اولیه برنامه ریزی آماده سازی ثابت و تهدید نظارت برجسته شد.

این رویداد معرفی شد توسط باربارا Poggiali مدیر عامل لئوناردو Cyber Security Division که مشترک چشم انداز شرکت در موضوع امنیت و توضیح داد که چگونه چند ماه گذشته شاهد رشد نمایی در سایبر خطر است. این بود که پس از ارائه از Andrea Chittaro رئیس جمهور AIPSA و گابریل Faggioli رئیس جمهور CLUSIT (انجمن ایتالیایی برای آن امنیت).

یکی از نکات کلیدی است که پدید آمده از این رویداد بود که Covid-19 اضطراری شاهد افزایش حملات سایبری انجام شده توسط جنایتکاران علیه اهداف خاص. بین فوریه و آوریل لئوناردو مراکز عملیات امنیت (SOCs) در Chieti و بریستول شمارش بیش از 230,000 بدخواه "کوروناویروس" مبارزات در سراسر جهان از آن 6 درصد هدفمند ایتالیا با تمرکز ویژه در صنعت داروسازی.

"این سناریو فعلی مستلزم آن است که ما را منعکس و به روز رسانی رویکرد ما نسبت به فرهنگ ایمنی است. در به طور فزاینده ای به هم پیوسته دیجیتال اکوسیستم ایمنی و امنیت باید درک در سطح جهانی ، این است اساسی برای حفظ انعطاف پذیری و رشد یک شرکت"اظهار نظر باربارا Poggiali اضافه کرد "ما نباید در نظر cyber security به عنوان صرفا تکنولوژیکی بلکه به عنوان بخشی از یک پردازش چند رشته ای و یک رویکرد فرهنگی است که به ما اجازه خواهد به آماده شدن برای رویارویی با چالش های به طور مداوم در حال تحول محیط زیست".

شرکت کنندگان در کنفرانس نیز قادر به شرکت در یک مجازی تور با راهنما از لئوناردو "نسل بعدی مرکز عملیات امنیت" در Chieti, توپی که از طریق آن لئوناردو مانیتور تهدید سایبری و مدیریت حملات سایبری در 24 ساعت شبانه روز. در اینجا بیش از 150 بسیار تخصصی کارشناس تحلیلگران پشتیبانی قدرتمند ابر رایانه ها و فن آوری های پیشرفته از جمله اتوماسیون یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن