Ghislaine ماکسول جفری اپستین محرم, گیر افتاد, توسط FBI در نیوهمپشایر

Ghislaine ماکسول جفری اپستین نزدیک محرم که نه دیده شده است در پس از مرگ او بازداشت شده است توسط FBI در نیوهمشا

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

Ghislaine ماکسول جفری اپستین نزدیک محرم که نه دیده شده است در پس از مرگ او بازداشت شده است توسط FBI در نیوهمشایر, the Daily Beast تایید کرده است.

گریزان انگلیسی در جامعه شده است را متهم به دخالت در اپستاین را به اتهام جرایم جنسی و گزارش ان بی سی نیوز می گوید: او بازداشت شده است به اتهام مرتبط با اپستاین. او بنا به گزارش بازداشت در 8.30 صبح در بدفورد, New Hampshire در اتهامات عنوان شده توسط منطقه جنوب نیویورک. او انتظار می رود که به نظر می رسد در دادگاه فدرال در نیوهمپشایر بعد پنج شنبه.

پس از اپستاین را آشکار زندان خودکشی شکار بود برای مرحوم سرمایه را یار دیرین او یک بار به عنوان خود را "بهترین دوست" و بود که همدستی در قاچاق جنسی از دختران زیر سن قانونی قربانیان می گویند.

ماکسول نیز رو به یک طرح دعوی در دادگاه از جنیفر Araoz که ادعا می کند اپستاین بارها و بارها تجاوز جنسی به او در منهتن شهری آغاز و در سال 2001. در آن زمان Araoz بود 14 و حضور در نیویورک استعداد نامحدود دبیرستان. او ادعا می کند اپستاین raped او در یک مناسبت زمانی که او 15 ساله بود.

با توجه به Araoz را شکایت ماکسول استخدام همکاران جوان که با نزدیک شدن Araoz خود را در خارج از مدرسه و "نظارت این روند که منجر به استخدام و نظافت از" Aroaz برای اپستاین. ماکسول اعتقاد بر این است که تماس Araoz به طور مستقیم به ترتیب بازدید به سمت شرق بالا عمارت طرح دعوی در دادگاه می گوید.

Maxwell—دختر از اواخر زیر انگلیسی, رسانه های سرمایه دار خیلی مهم رابرت ماکسول—hobnobbed با نخبگان جهانی, جعل اوراق قرضه با کلینتون (با حضور او چلسی کلینتون عروسی در سال 2010) و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. او همچنین partied با بریتانیا را از شاهزاده اندرو که او معرفی به اپستاین. اپستاین مدعی ویرجینیا رابرتز Giuffre ادعا می کند او مجبور به رابطه جنسی با شاهزاده زمانی که او یک نوجوان بود. (کاخ باکینگهام اتهامات را رد کرده است.)

پس از مرگ پدرش در سال 1991 ماکسول به نیویورک نقل مکان کرد, غوطه ور خودش را در اجتماعی شهر مدار و مورخ مرموز جفری اپستاین. خود را عاشقانه پژمرده اما او خود را بزرگ-domo, سفر همراه و—با توجه به اپستین قربانیان و وکلای آنها—همدست او در بین المللی جنسی کودک-قاچاق حلقه.

اپستین شاکیان به مدت طولانی ادعا ماکسول استخدام مرتب و مورد آزار جنسی جزئی از دختران که بازدید اپستین استراحت در نیویورک و فلوریدا. در طول سال 2005 تحقیقات پالم بیچ پلیس سعی کردم به مصاحبه با ماکسول اما نمی تواند به او برسد با توجه به unsealed شهادت توسط کارآگاه بازنشسته یوسف Recarey. (ماکسول وکلا اشاره کرد در یک دادگاه تشکیل پرونده که Recarey "موفق به کشف هر گونه شواهد" در برابر او و این که او "هرگز به عنوان یک مظنون توسط دولت است.")

در سال 2009 ماکسول شناخته شد به عنوان همکاران برای اپستاین در یک طرح دعوی در دادگاه توسط Giuffre بود که پس از آن که تنها به جین سازمان حفاظت محیط زیست 102. کت و شلوار یکی از بسیاری از ظ توسط قربانیان پس از اپستاین در سال 2007 یار مقابله با باراک اوباما در میامی. در حالی که پلیس در بر داشت اپستاین تعرض ده ها تن از دختران اپستاین التماس کرد گناه را به دو دولت اتهامات و خدمت تنها 13 ماه در زندان عمدتا در کار آزاد است.

Giuffre رفت و در مصاحبه با Daily Mail در سال 2011 و دوباره متهم ماکسول برای تسهیل او برخوردهای جنسی با اپستاین و شاهزاده اندرو. او گفت: تلخیص است که زمانی که او 18 ساله بود اپستاین اشاره کرده بود که "بیش از حد" برای او و او و ماکسول یک بار پیشنهاد Giuffre باید اپستین کودک است. "آنها گفت: من می خواهم که به امضای قرارداد کنار رفتن حقوق کودک و رضایت به جفری داشتن به عنوان بسیاری از روابط به عنوان او را دوست داشت" Giuffre گفت: Mail. "آن را با صدا غذا خوردن در این صورت."

یکی از ژانویه 2015 دادگاه تشکیل پرونده توسط Giuffre بیشتر دخیل ماکسول. او گفت که زمانی که او 15 یا 16, اپستاین و ماکسول "روت مرا به انجام آنچه آنها می خواستند از جمله فعالیت های جنسی و استفاده از اسباب بازی" در نیویورک و فلوریدا.

"Ghislaine ماکسول بود به شدت درگیر در غیر قانونی ، من درک او را به یک فرد قدرتمند. او با استفاده از اپستین پول و او با استفاده از نام او و اتصالات برای به دست آوردن قدرت و اعتبار" Giuffre مندرج در اظهارنامه. "یک راه برای توصیف ماکسول نقش به عنوان" مادام.' او فرض یک موقعیت اعتماد برای تمام دختران از جمله خود من."

اما ماکسول گفته می شود استفاده می شود که اعتماد به همچنین سوء استفاده جنسی ده ها تن از دختران خود و گرفتن عکس های برهنه از آنها Giuffre ادعا کرد.

"او تا به حال رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی تقریبا هر روز زمانی که من در اطراف او بود و او بسیار قوی" Giuffre اعلام کرد. "من برای اولین بار تا به حال فعالیت های جنسی با او زمانی که من در حدود 15 در پالم بیچ عمارت. من تا به حال بسیاری از فعالیت های جنسی با بیش از چند سال آینده در اپستین مختلف خوابگاه به همراه دیگر مکان های عجیب و غریب."

در پاسخ Maxwell به نام Giuffre را بمب ادعا می کند "آشکار نهفته است" باعث متهم به فایل افترا کت و شلوار ماه بعد. طرح دعوی در دادگاه حل و فصل شد در سال 2017 و میامی هرالد در زمان قانونی اقدام به unseal یک گنجینه ای از هزاران نفر از اسناد و مدارک در مورد. (اپستاین وکیل آلن Dershowits و جناح راست وبلاگ نویس Michael oliver campbell نیز بسیج به انتشار برخی دادگاه براده در این موضوع است.)

یک tranche از سوابق در Giuffre v. ماکسول شد unsealed Aug. 9.

اپستاین خودکشی در شهری مرکز تادیبی روز بعد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب