رشد جمعیت جهان به کاهش ترغیب ژئوپولیتیک قدرت تغییر

تعداد زیادی از مردم در جهان می تواند 2 میلیارد کمتر از سازمان ملل متحد پیش بینی سال 2100 با توجه به یک مطالعه

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

تعداد زیادی از مردم در جهان می تواند 2 میلیارد کمتر از سازمان ملل متحد پیش بینی سال 2100 با توجه به یک مطالعه جدید. با کاهش نرخ باروری و پیری جمعیت پیش بینی کارشناسان جهانی از تغییر در قدرت پویایی است.

جمعیت جهان افزایش خواهد یافت و از این زمان 7.8 میلیارد دلار به اوج 9.7 میلیارد 2064 قبل از انداختن به 8.8 میلیارد دلار در قرن end — 2 میلیارد دلار کمتر از زمان سازمان ملل متحد پیش بینی — عمده مطالعه منتشر شده در چهارشنبه گفت:.

به گفته محققان با 2100, 183 از 195 کشور — جلوگیری از هجوم مهاجران — خواهد کاهش یافته است در زیر این جایگزینی آستانه مورد نیاز برای حفظ جمعیت سطوح. این جمعیت از 23 کشور خواهد بود نیمی از خود را در سطح فعلی با یکی دیگر از 34 کشور رو به سقوط از 25 به 50 درصد است.

ادامه مطلب: نظر: COVID-19 تهدید سلامت جنسی از زنان Africas

سازمان ملل متحد در سال 2019 پیش بینی شده که جمعیت جهان می تواند به 10.9 میلیارد دلار 2100.

هر چند سازمان ملل متحد اذعان کرد که نرخ باروری در حال کاهش و پیری جمعیت در بسیاری از کشورها این مطالعه در مجله پزشکی لانست معتقد است که سازمان ملل متحد, مدل نیست "اجازه می دهد تا برای جایگزین حالات مربوط به سیاست و یا دیگر رانندگان باروری و مرگ و میر." هنگامی که جمعیت کاهش می یابد "این احتمالا ادامه به طور اجتنابناپذیری" محققان گفت.

جهان می توانید انتظار برای دیدن یک تغییر توازن جهانی قدرت به عنوان یک نتیجه از کاهش نرخ باروری و پیری جمعیت این تیم بین المللی از دانشگاهیان از دانشگاه واشنگتن به این نتیجه رسیدند.

کشورهای جنوب صحرای آفریقا به سه گانه در اندازه

توسط 2100 بیش از 20 کشور از جمله ژاپن و اسپانیا, ایتالیا, تایلند, پرتغال, کره جنوبی و لهستان می توانید انتظار برای دیدن تعداد آنها کاهش حداقل نیم.

چین را از 1.4 میلیارد نفر امروز به 730 میلیون نفر در 80 سال است. در همین حال کشورهای جنوب صحرای آفریقا سه برابر خواهد شد در اندازه به برخی از 3 میلیارد نفر با نیجریه به تنهایی در حال گسترش به حدود 800 میلیون دلار 2100 دوم تنها به هند 1.1 میلیارد دلار است.

"این پیش بینی ها نشان می دهد خبر خوب برای محیط زیست با استرس کمتر در مواد غذایی سیستم های تولید و کاهش انتشار کربن و همچنین به عنوان قابل توجهی فرصت های اقتصادی برای بخش هایی از آفریقا به" سرب نویسنده کریستوفر موری مدیر موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن گفت: فرانسه آژانس خبری AFP.

ادامه مطلب: مقابله با تهدید در حال رشد از جنگ آب

"با این حال بسیاری از کشورهای خارج از آفریقا را ببینید کاهش حقوقی واجد شرایط و معکوس جمعیت اهرام که باید عمیق پیامدهای منفی برای اقتصاد," او اضافه شده است.

این مطالعه به این نتیجه رسیدند که بهترین راه حل برای حفظ جمعیت سطوح و رشد اقتصادی در کشورهای با درآمد بالا شامل انعطاف پذیر سیاست های مهاجرتی و حمایت های اجتماعی برای خانواده هایی که می خواهند کودکان است.

"با این حال در صورت کاهش جمعیت وجود دارد این است که یک خطر واقعی است که برخی از کشورها ممکن است در نظر گرفتن سیاست هایی که محدود کردن دسترسی به خدمات بهداشت باروری با به طور بالقوه مخرب عواقب" موری هشدار داد.

mvb/dr (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب