ناسا راه اندازی پشتکار مریخ نورد به مریخ برای جستجوی شواهد باستان زندگی

ناسا نسل بعدی مریخ نورد به نام پشتکار است لعنتی از کیپ کاناورال فلوریدا به شروع سفر خود را به سیاره سرخ. آمریک

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

ناسا نسل بعدی مریخ نورد به نام پشتکار است لعنتی از کیپ کاناورال فلوریدا به شروع سفر خود را به سیاره سرخ. آمریکا فضاپیما را صیقلی مریخ نشانه هایی از زندگی باستانی.

$2.5 میلیارد (€2.1 میلیارد دلار) فضاپیما که راه اندازی بالای یک Atlas V موشک در روز پنج شنبه است که با توجه به رسیدن به مریخ در ماه فوریه سال آینده.

رباتیک مریخ نورد دارای یک بلند پروازانه ماموریت — برای جستجوی نشانه های باستان زندگی میکروبی در مریخ است. مجهز به یک هلیکوپتر بدون سرنشین این خودرو به اندازه هنر و صنعت طراحی شده است برای مطالعه این سیاره آب و هوا و زمین شناسی و جمع آوری سنگ و نمونه های خاک.

"این اولین بار در تاریخ که در آن ما در حال رفتن به رفتن به مریخ با صریح ماموریت برای یافتن حیات در جهان دیگر — باستان زندگی در مریخ" ناسا مدیر جیم Bridenstine روز چهارشنبه گفت:.

ادامه مطلب: حقایق در مورد پشتکار: مریخ مریخ نورد 2020

آژانس فضایی آمریکا تا پیش از راه اندازی هشت موفقیت آمیز مریخ فرود. آن پشتکار ماموریت بخشی از آرتمیس برنامه که هدف آن ایجاد یک حضور انسان بر روی ماه توسط 2028 به عنوان یک سنگ پله بشر ماموریت به مریخ پس از سال 2030.

دانشمندان بر این باورند چهارمین سیاره از خورشید می تواند میزبان زندگی بیش از 3 میلیارد سال پیش زمانی که آن را پوشیده بود در رودخانه ها و دریاچه ها و خیلی گرم تر از امروز.

پشتکار است که با توجه به زمین در پایه 250 متر-عمق (820 فوت عمیق) حوضه به نام Jezero دهانه. دانشمندان معتقدند این احتمال وجود دارد که سایت سابق دلتای حفظ مولکولهای آلی و شواهدی از زندگی میکروبی.

اما به وجود آوردن این مریخ نورد را به جلو و یک مانور پیچیده — دوبله شده توسط مهندسین به عنوان "هفت دقیقه وحشت" — برای ورود به جو مریخ. ربات باید برای مقاومت در برابر گرمای شدید و سرعت آن در طول تبار قبل از دست زدن به پایین را با کمک مافوق صوت چتر نجات و مینی موتور موشک.

"آن را بدون سوال یک چالش است. هیچ راه دیگری برای آن قرار داده است" Bridenstine گفت.

"که می شود گفت ما می دانیم که چگونه به زمین بر روی مریخ انجام داده ایم آن هشت بار در حال حاضر. این خواهد بود که نهم."

پشتکار سوم ماموریت مریخ در هفته با چین و امارات متحده عربی راه اندازی خود را orbiters در اوایل این ماه. انتظار می رود به ماندن در این سیاره برای حداقل دو سال.

nm/اس ام اس ("رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن