Hannity اشک به فلین قاضی: 'شما Reek از جهل شما Reek از تعصب سیاسی!'

رادیو فردا میزبان Sean Hannity لعنتی قاضی در مورد سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین متهم مورچه سالیوان از نادان

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

رادیو فردا میزبان Sean Hannity لعنتی قاضی در مورد سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین متهم مورچه سالیوان از نادان بودن و به وضوح برگزاری یک "تعصب سیاسی" پس از سالیوان منصوب قاضی بازنشسته به استدلال می کنند در برابر وزارت دادگستری تصمیم به رها کردن اتهامات عنوان شده علیه فلین.

روز چهارشنبه پس از DOJ در زمینه حرکت به رد اتهامات علیه فلین با وجود دو بار شفاعت گناه به دروغ به اف بی آی Sullivan وظیفه سابق قاضی دادگاه منطقه جان Gleeson به نگاه به این که آیا وجود دارد هر دلیلی تهمت و متحد نباید برگزار شد در اهانت به دادگاه برای شهادت دروغ.

آخرین تحولات در فلین مورد به وضوح مجموعه ای Hannity, یکی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نزدیک ترین خواص خاموش در شب چهارشنبه. پس از لگد زدن خود را پخش جشن تیم مغلوب ساختن پیشی جستن را آخرین تلاش برای تضعیف روسیه کاوشگر—یک لیست از مقامات دولت اوباما که به دنبال قانونی "unmask" نامها در گزارش های اطلاعاتی—فاکس ستاره و سپس در زمان هدف در سالیوان.

"آقای سالیوان چه بخشی از ژنرال فلین در حال کمین و راه اندازی توسط [اندرو] McCabe و [جیمز] Comey آیا شما را در درک؟!" Hannity نعره میکشید پس از این ادعا قاضی گرفته بود "به وضوح سیاسی ایستاده است."

"شما botched این از یک روز و شما تا به حال یک تعصب از یک روز" او seethed. "شما reek از جهل شما reek از تعصب سیاسی!"

"بنابراین قاضی سالیوان شما و شما به تنهایی از این روز به بعد مسئول در ادامه چه شده است یک تقلید مسخره امیز از عدالت است که نابود چهار سال یک قهرمان آمریکایی را زندگی و زمان آن را برای یک محل جدید و قاضی و کسی که بر خلاف شما که ندیده سیاسی تعصب" Hannity به این نتیجه رسیدند.

Hannity نبود تنها pro-مغلوب ساختن پیشی جستن ایسنا شخصیت پس از سالیوان در شب چهارشنبه. یک ساعت زودتر در ظاهر در Tucker Carlson امشب قاضی جانین Pirro به نام قاضی به "recuse خودش" از این مورد اضافه کرد که "او باید خجالت برای قرار دادن یک لباس بلند و گشاد است."

"و در حال حاضر آنچه که او انجام او را مسمومیت 2020 انتخابات با تلاش آن را به نگاه مانند لایحه Barr," او گفت:. "او در تلاش برای نابود کردن همه چیز را به طوری که بر به نظر می رسد مانند تبه کار در اینجا."

این نبود که مدتها پیش که Pirro شد ستایش سالیوان.

در دسامبر 2018 زمانی که Pirro شد آشکارا بینی که قاضی ممکن است پرتاب کردن فلین مورد حتی اگر سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور به حال التماس کرد گناه او مورد تحسین قرار گرفته سالیوان به عنوان "فقیه نترس از باتلاق یک قاضی که سابقه تماس دادستانی سوء مردی که بی عدالتی را تحمل نمی کند و یا سوء استفاده از قدرت است."



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب