JGA شمالی آماده است برای خدمات

RTI اتصال Pte. Ltd. (RTI) و NEC Corporation (NEC) به طور مشترک اعلام کرد از اتمام موفقیت آمیز ژاپن-گوام-استرال

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

RTI اتصال Pte. Ltd. (RTI) و NEC Corporation (NEC) به طور مشترک اعلام کرد از اتمام موفقیت آمیز ژاپن-گوام-استرالیا شمال کابل سیستم (JGA شمالی). JGA شمالی است که در حدود 2,700 کیلومتر در طول و اراضی در Minami-Boso ژاپن و Piti ، گوام. این کابل دارای یک طراحی اولیه ظرفیت 24 terabits در هر ثانیه (24 Tbps) حداقل افزایش به 30 Tbps در سال آینده است.

JGA شمالی یکپارچه اتصالات با ژاپن و گوام-استرالیا جنوبی (JGA جنوبی) در گوام در نتیجه گسترش کابل رسیدن به هر دو سیدنی مرکزی کسب و کار منطقه و استرالیا در ساحل آفتابی. آخرین کابل بین ژاپن و استرالیا ساخته شد بیش از 20 سال پیش. این JGA کابل در حال حاضر در حال ساخت فوق العاده ای بهبود ایجاد سریع ترین مسیر بین توکیو و سیدنی تحویل ضروری شبکه تنوع بین ژاپن و استرالیا و ایالات متحده و در حال گسترش به بعد گزینه های اتصال بیش از RTI را گوام متصل به hub و شبکه صحبت کرد.

اهل Matulich RTI مدیر عامل شرکت گفت: "JGA شمالی را در زمان اتمام فوق العاده است. این کابل زیر دریا کارشناسان بر روی زمین و در دریا غلبه مانع-پس از مانع با نزدیک همکاری – یک هنر است که تبدیل به یک استاندارد تمرین بیش از چندین سال. آن منجر به JGA شمالی قابل توجه در زمان و بودجه, اتمام. این استثنایی نتیجه – against all odds – تایید آنچه که این صنعت در حال حاضر می داند: پول دریافت نمی کند کابل ساخته شده است, روابط انجام دهد. RTI بسیار سپاسگزار برای بسیاری از دوستان ما که گل رز را به چالش به خصوص تیم مهندسی دریایی کارشناسان و دیگر کارشناسان موضوع که اغلب نادیده گرفته شده است. JGA شمالی موفقیت شما است!"

Atsushi Kuwahara مدیر کل از NEC زیردریایی شبکه بخش گفت: "NEC افتخار است که ما با موفقیت به اتمام این پروژه در یک بازه زمانی سریع. ساخت و ساز از هر کابل زیر دریایی سیستم ارائه مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها و ساختمان JGA نبود ایمنی بدن به این. اما از نزدیک همکاری با RTI ما غلبه فوق العاده ای موانع و با موفقیت به اتمام JGA شمالی در زمان. سریع و قابل اتصال به اینترنت برای همه ضروری است و NEC ادامه خواهد داد برای کمک به گسترش اتصال برای جامعه است."

JGA شمالی خصوصی کابل با RTI به عنوان تنها سرمایه گذار است و در شمال بخش از ژاپن-گوام-استرالیا کابل سیستم بین Minami-Boso ژاپن و Piti ، گوام. JGA شمالی تولید شد و ساخته شده توسط NEC و بودجه درآمد حاصل از موسسات مالی از جمله صندوق شرکت برای توسعه در خارج از کشور از ژاپن در فناوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات پستی, Inc. (ژاپن فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق) و NEC سرمایه راه حل. JGA جنوب شرق بخش بین Piti ، گوام ساحل آفتاب و سیدنی استرالیا ساخته شد و شرکت ساخته شده توسط NEC و Siemens زیردریایی شبکه (ASN) شده است و در خدمات پس از مارس سال 2020 است. هر دو JGA شمال و JGA جنوبی را بهم وصل میکنیم در GNC – RTI را خنثی کابل فرود ایستگاه و مرکز داده ها در گوام است.

در مورد RTI
RTI اتصال Pte. Ltd. پیشرو مستقل زیراب کابل مالک ارائه در مقیاس بزرگ راه حل های شبکه در سراسر طیف گسترده ای از صنایع از جمله شرکت ابر شبکه اپراتورهای منطقه ای حامل های جهانی شرکت های ارائه دهندگان محتوا و مؤسسات آموزش عالی. RTI است که مقر آن در دولت شهر سنگاپور است. برای اطلاعات بیشتر www.rticable.com.

در مورد NEC Corporation
NEC Corporation ایجاد کرده است خود را به عنوان یک رهبر در ادغام آن ها و فن آوری های شبکه در حالی که ترویج نام تجاری بیانیه ای از "سازماندهی روشن تر جهان است." NEC را قادر می سازد کسب و کار و جوامع برای انطباق با تغییرات سریع در حال وقوع در هر دو جامعه و بازار به عنوان آن را فراهم می کند و برای ارزش های اجتماعی از ایمنی و امنیت و عدالت و بهره وری برای ترویج توسعه پایدار در جهان که در آن هر کس این فرصت را به رسیدن به پتانسیل کامل خود را. برای اطلاعات بیشتر NEC در https://www.nec.com.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/nec/

یوتیوب: https://www.youtube.com/user/NECglobalOfficial

Facebook: https://www.facebook.com/nec.global/

توییتر: https://twitter.com/NEC_corp

NEC یک علامت تجاری ثبت شده از NEC Corporation. تمام حقوق محفوظ است. دیگر محصول یا خدمات مارکس که در اینجا ذکر شده علائم تجاری صاحبان مربوطه می باشند. ©2020 NEC Corporation.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن