نگران کننده از افزایش احساسات ضد یهودی در میان سیاه و سفید, وبلاگ

Often ما بحث در مورد تئوری های توطئه به عنوان اگر آنها در حال kooky و در عین حال خوش خیم قصه چرخید و با ما همس

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

Often ما بحث در مورد تئوری های توطئه به عنوان اگر آنها در حال kooky و در عین حال خوش خیم قصه چرخید و با ما همسایه ها و آشنایان و حتی دوستان است. اما در امریکا فعلی سیاسی و فرهنگی پیکربندی تعصب همراه با جهل اغلب کهخود را به عنوان مشروع فکر و منجر به نتایج ویرانگر (فقط ببینید که چگونه Floridian COVID-19 منکران انجام می دهند در حال حاضر). و در یک جامعه مشخص شده توسط پی در پی با سرعت بالا اطلاعات و چرخش حدیثی و غریزی تعصب می شود اساس بد-ایمان استدلال در مورد آزادی بیان و "بازار ایده ها." تا آنجا که رسانه های اجتماعی به ارمغان آورده است ما هوشمند فکر به طور معمول به حاشیه رانده شده صدای آن را نیز اجازه بی دقتی افراد با سیستم عامل برای صحبت بیشتر با صدای بلند—و بدون مداخله فوری از عاقلانه تر و بهتر مطلع افرادی که ممکن است (و یا ممکن است) آنها را احاطه کرده.

به تازگی, به نام سیاه و سفید هنرمندان مانند Ice Cube, Nick Cannon, Diddy, the Jacksons (استفان و DeSean) و حتی معشوق سیاه و سفید نویسنده آلیس واکر باید spouted سن-پیر ضد سامی صحبت کردن امتیاز—معمولا به نقل شناخته شده bigot لوئیس فرخ—اصرار دارد که "یهودیان" اجرای همه چیز و محل سیاه و آزادی در ضد یهودی سوء ظن است.

در پادکست توپ صحبت کرد به همکار ضد سامی conspiracist استاد Griff قبلا از دشمن عمومی (او لگد از گروه خود ضد Jewishness به طور خاص برای نامیدن یهودیان "ستمکار") موافقت با Griff را نژادپرستانه که مردم یهودی کنترل رسانه ها و این ادعا که "مردم سامی هستند, مردم سیاه و سفید" بنابراین مردم سیاه و سفید نمی تواند ضد یهودی. پس از توپ شد کاهش ViacomCBS برای نظرات Diddy سپس در زمان به Instagram و دعوت توپ را به شبکه خود RevoltTV. در جولای 4th, Diddy را RevoltTV پخش سخنرانی فرخ—یک مرد است که در ستایش هیتلر و بارها و بارها تماس یهودیان "شیطانی"—در سراسر جهان و نیز به اشتراک گذاشته فرخ ویدئو در توییتر که در آن ملت اسلام رهبر به نام یهودی سر از ضد افترا لیگ جاناتان " Greenblatt, "شیطان" و ادعا کرد که "کسانی از شما که می گویند شما در حال یهودیان, من حتی نمی خواهد به شما افتخار از شما خواستار یک یهودی. شما هستند و نه یهودی. شما شیطان است و کار من در حال حاضر به جلو از پوشش خارج از شیطان به طوری که هر مسلمان وقتی که می بیند شیطان, بلند کردن یک سنگ به عنوان ما را در مکه است."

رپر و بازیگر Ice Cube برای خود به اشتراک گذاشته است یک سری از ضد سامی الگوهای رفتاری و حتی lobbed یک ضد سامی استعاره در Kareem Abdul-Jabbar برای محکوم یهودی ستیزی در هالیوود گزارشگر op-ed, او را متهم به پذیرش "30 قطعه نقره ای" در ازای ستون.

آن را دشوار است به درک بهتری از دود-و-آینه های ضد یهودی است که نشات گرفته از فرخ که احساس می کند او می شود که تصمیم می گیرید واقعی یهودیان و سپس اهرم هر گونه نقد در میان یهودی به رهبری, نهاد او نمی مانند و بر اساس یک هویت یهودی او حاضر به رسمیت شناختن. این است که نه بیش از حد متفاوت از "مجرمان" مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کند در حال عبور از مرز مکزیک در droves—اهریمنی خصوصیات و عمدی حک اجازه می دهد ایده های نژادپرستانه به اتفاقی به شکل نگرانی است. در راه همان توپ را انکار می کند که آنچه او گفته است که ضد سامی زیرا تنها مردم سامی او به رسمیت می شناسد و می مردم.

چه چیزی بیشتر است که گردد incoherence از این ایده ها را به آنها را آسان برای براق یا آشکار را نادیده گرفت. ضد سیاه و ضد یهودی و نژاد پرستی قابل تعویض نیست واقعیت, اما آنها مرتبط و خوراک بر یکدیگر تضعیف آزادی و مردم یهودی (و البته سیاه و سفید مردم یهودی) به طور یکسان. مانند ضد سیاه نژادپرستی ضد یهودی و نژاد پرستی می تواند یک محل در هر مشروع ضد نژادپرستانه جنبش رهایی هنوز متاسفانه با ضد سیاه نژادپرستی کسانی که اسپوت ضد یهودی ایده های حاضر به اذعان خود تعصب به جای مقدماتی خود نفرت کلمات با ادعا به نیت خوب.

"مانند ضد سیاه نژادپرستی ضد یهودی و نژاد پرستی می تواند یک محل در هر مشروع ضد نژادپرستانه جنبش آزادی."

آن را آسان به مرکز خود به خصوص هنگامی که خود می تواند به عنوان یک نماد برای کل خارج است. اما بخشی از آزادی کار به معنی تصور خوبی در خارج و فراتر از خود مصرانه بودن در جامعه با دیگران متعهد به کار مشابه. زمانی که سیاه و سفید مشهور ادعا می کنند که خود را یهودی ستیزی است که در واقع یک "طرفدار سیاه" موضع آنها معتقدند که تنها شکل ممکن از آزادی برای مردم سیاه و سفید است که از طریق ایجاد خود ما "دیگر." وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین نقد سفیدی—یک نژادپرست ساخت با غیر قابل انکار عواقب اجتماعی—و بدنام Jewishness. ضد سیاه نژادپرستی (و همچنین به عنوان ضد عرب نژاد پرستی) به عنوان تمرین های یهودی موسسات و افراد باید به نقد آن مشاهده شده اما بر اساس سفید جذب و امپریالیسم نه بر اساس هویت یهودی. قربانی مردم یهودی—به جای به چالش کشیدن مضر موسسات تشکیل و رهبری مردم از هر گونه هویت—پخش به طور مستقیم توسط facist rulebook.

اما تئوریهای توطئه اغلب به عنوان یک مرهم به incurious و unresilient مردم حتی به عنوان بزرگترین توطئه از همه نژادپرستی پنهان در چشم ساده. و آن را می یابد راه خود را به حتی کسانی که از ما به طور مستقیم آسیب آن شدت علايم سيستميک همراه با. مانند ضد سیاه و transphobic خشونت ضد سامی نفرت جنایات غیر قابل انکار شده است در حال افزایش است پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را افتتاح. عملی مقابله با بد و خطرناک ایده هایی که سوخت این خشونت است که عمیق تر و دقیق تر خواندن; به جای چفتی کردن بر روی چهره های کاریزماتیک و فرهنگی بت ما باید برای دریافت استفاده می شود به تحقیق در مورد فراتر از یوتیوب, گوگل قادر به نقل و Instagram خواندن لیست. ما نیاز به تعامل کمتر در انجمن پر از ترس مردم و گام به گام به فضاهای مسئولیت پذیری و آسیب پذیری. چه آن معنا به سرمایه گذاری در یک جنبش رهایی نیست که نفس-محور یا self-centering اما گسترده و لژیون-گرد آوری شده است. چگونه ما دولت تعهد ما به آزادی بدون افتادن در تنبل و مضر فکر ؟ شاید ما هنوز هم نگاه کنید به اشتباه افرادی مثل Ice Cube and Diddy از آنجا که بسیاری از ما حاضر به عنوان خوانده شده, به اشتراک گذاری و بحث در مورد کار حیاتی انتقادی متفکران مانند آنجلا دیویس و Noel Ignatiev.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب