فعالان فراخوان عفو بین الملل به عنوان COVID-19 اسپرد در زندان

حقوق سازمان های هشدار از عواقب فاجعه بار اگر رمان coronavirus مجاز است برای گسترش بیشتر در زندان. آنها از ترس

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

حقوق سازمان های هشدار از عواقب فاجعه بار اگر رمان coronavirus مجاز است برای گسترش بیشتر در زندان. آنها از ترس که مقامات را پوشش سوء استفاده و زندانیان جدا خواهد شد و حتی بیشتر.

"وجود دارد و نه ماسک و نه آزمون ها" شکایت ایوان (تغییر نام) یک زندانی در منطقه یاروسلاول. هر چند به طور رسمی وجود ندارد موارد COVID-19 در استقرار او گفت: بسیاری از زندانیان بودند و علائم شبیه به رمان coronavirus.

ایوان گفت: DW که اگر چه کسانی که افتاده بود مریض شده بود x-rayed گفت: به پوشیدن ماسک و حفظ فاصله از دیگران آنها نشده بود جدا شده است. بعلاوه او اضافه وجود دارد نه به اندازه کافی ماسک برای رفتن به اطراف. و تخت در سلولها معمولا کمتر از یک متر از هم جدا از یکدیگر است.

او گفت که تمام زندانیان تا به حال برای رفتن به حیاط حداقل سه بار در روز است.

اعداد و ارقام واقعی بسیار بالاتر

در پایان ماه آوریل روسیه را در زندان فدرال خدمات اظهار داشت که در سراسر کشور 270 کارکنان و 40 زندانیان تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. آن اضافه شده است که هیچ یک از موارد جدی شده است و ادعا کرد که تقریبا 19,000 آزمون انجام شده است.

وجود دارد حدود نیم میلیون زندانی در روسیه و برخی از 300,000 نگهبانان زندان.

اولگا Romanova از Rus Sidyashaya (روسیه پشت میله های زندان) یک سازمان غیر انتفاعی است که اسناد و مدارک از بدرفتاری با زندانیان در روسیه به فرض که تعدادی از موارد است که بطور قابل توجهی بالاتر است. او گفت که از ماه مارس اطلاعات بوده است trickling در از زندانیان خود وکلا و بستگان و همچنین از نظارت کمیسیون (onk را که مجاز شده توسط دولت برای نظارت بر اماکن بازداشت. Romanova گفت که به تازگی, حتی مقامات تا به حال شروع به ساخت گزارش در مورد COVID-19: "آنها نگران است زیرا آنها می دانند که هیچ کس نمی خواهد بعد از آنها نگاه کنید."

بدون اجازه بازديد

"مردم شده است شکایت از تب و سرفه گفت:" الکسی Fedyarov یک وکیل برای Rus Sidyashaya. او افزود که زندانیان نیز شکایت کرده است که وجود دارد نه به اندازه کافی دارو است.

به دلیل اقدامات محدود کننده در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش این ویروس در سراسر روسیه زندانیان مجاز به دریافت بازدیدکننده داشته است. اما بسیاری از آنها حتی از دریافت بسته که اغلب شامل دارو و مواد غذایی است.

"ناگهان زندانیان در حال گرفتن غذا" گفت: Fedyarov اضافه کرد که در برخی از زندان یک خطر وجود دارد از گرسنگی.

Rus Sidyashaya به مدت طولانی با انتقاد از شرایط در روسیه در مات و فاسد ندامتگاه سیستم. همچنین نگرانی که شکنجه ممکن است امری عادی است. زندانیان اغلب شکایت در مورد نگهبانان سوء استفاده از آنها را از نظر جسمی و روانی. اما آنها اغلب جمع شدن اتهامات آنها پس از دریافت تهدید.

سنتی عفو لغو

سازمان بهداشت جهانی (WHO) به تمامی کشورها برای معرفی اقدامات برای حفاظت از جمعیت جهانی از زندانیان از COVID-19. سازمان ملل متحد کمیساریای عالی حقوق بشر, میشل باشله, تا به تشویق دولت برای کاهش تعداد زندانیان در زندان به سر می برند با معرفی عفو.

بیشتر بخوانید: روسیه, زندان, شکنجه, رسوایی جدا نیست مورد

چندین دولت باید توجه به مشاوره با 80,000 زندانیان به طور موقت از زندان آزاد شده در ایران و 30000 در اندونزی. آمریکا فرانسه و آلمان منتشر شد همه زندانیان.

در روسیه وجود دارد این است که یک سنت از آزاد کردن برخی از زندانیان در مه 9, که یادآور پیروزی شوروی بر آلمان نازی.

فعالان امیدوار بود این مورد خواهد بود این سال است. آنها فکر می کنند که عفو است و تنها راه جلوگیری از گسترش COVID-19. رئیس ریاست جمهوری و شورای حقوق بشر والری Fadeyev اعلام کرد که آن را نمی خواهد اتفاق می افتد این سال است.

Romanova از Rus Sidyashaya گفت که آنجا نبود پشتیبانی برای عفو در میان جمعیت به طور کلی قرار دادن این را به جهل: "اگر ما به جامعه توضیح آنچه در عفو است در آن باقی خواهد ماند منفور."

پوشش از شکنجه ؟

به عنوان ویروس گسترش می یابد و شرایط تبدیل شدن به طور فزاینده ای سخت به خرس تنش در حال افزایش است در روسیه برگزار شود. در آغاز ماه گذشته برخی از زندانیان افزایش یافت تا در برابر کارکنان زندان در منطقه ایرکوتسک. آنها گفتند که کارکنان ما حمله کرده و آنها را به طرز وحشیانه ای. حداقل 10 نفر به طور جدی زخمی در شورش.

فعال حقوق بشر Svyatoslav Chomenkov گفت که تحقیقات لازم بود. "فعالان و خانواده ها سعی کرده اند برای ارسال وکلا وجود دارد," او گفت:. "اما آنها اجازه داده نشده است در آنجا که از قرنطینه اقدامات است."

او نگران بود که زندانیان را تبدیل به حتی بیشتر جدا شده به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر. او گفت که خانواده بازديد و نظارت توسط کمیسیون نظارت (onk را) کمک به اطمینان حاصل شود که حقوق زندانیان را نقض نمی کند.

"اگر زندانیان مرگ مرتبه از COVID-19 مرگ و میر زندانیان که مورد آزار قرار گرفته بودند و شکنجه می تواند تحت پوشش" Chomenkov گفت.

هر روز DW سردبیران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام برای خبرنامه ما در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن