هنکل بالا را ارائه می دهد-قابلیت اطمینان آلیاژ برای عدس مجمع

رشد پیشرفته سیستم کمک راننده (ADAS) برای حمایت خودمختار رانندگی بی سابقه است و بنابراین الزامات مورد نیاز برای

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

رشد پیشرفته سیستم کمک راننده (ADAS) برای حمایت خودمختار رانندگی بی سابقه است و بنابراین الزامات مورد نیاز برای محاسبات عملکرد. بسیار یکپارچه عدس دامنه با کنترل متمرکز و واحد کنترل موتور (Ecu) هستند که مغز از سیستم دریافت داده ها از دوربین های lidar اولتراسونیک سنسور و رادار برای درک و سریع ایمنی-مهم تصمیم گیری است. قابلیت اطمینان و الکترونیک و سخت افزار مهم است به مدت طولانی قابلیت ساخت هنکل را 90iSC قابلیت اطمینان بالا آلیاژ ضروری به لحیم کاری مشترک ثبات برای ایمنی اجزای حیاتی.

به عنوان با دیگر خودرو, قطعات الکترونیکی, طراحی عدس واحد کنترل به چالش کشیده است با وزن و رد پای – کوچک سازی قطعات می شود به طور فزاینده مهم است. غیر سرب بسته (بدون آگهی و یا پین چسبیده از طرف بسته) کمک به بهینه سازی جزء رد پا بر روی یک تخته مدار چاپی (PCB). در برخی موارد می توان آن را بهینه از 40 به 80% تغییر از بسته های استاندارد به غیر سرب بسته زمانی که ضرب در تعداد اجزا در واحد کنترل واقعی دولت می شود قابل توجه است.

خودرو اتصالات لحیم کاری باید طراحی شود به عنوان قابل اعتماد به عنوان امکان پذیر است چرا که آنها بازی میکند و نقش مهمی در نگه داشتن راننده و مسافران و عبور و مرور امن است. هر لحیم کاری مشترک باید ارائه قابل اعتماد هدایت الکتریکی و مکانیکی ثابت. برخی از طراحان افزایش نگرانی ها در مورد قابلیت اطمینان اتصالات لحیم کاری به غیر سرب بسته های گسترش تحت تنش حرارتی و برشی فشار نیروهای ممکن است سرچشمه میکرو ترک در اتصال. در بسیاری از موارد متعارف قلع-نقره-مس (همچنین شناخته شده به عنوان SAC) lead-free solder paste مواد قادر به دیدار با الزامات برنامه های کاربردی در عدس و بحرانی دیگر قطعات خودرو. است که چرا هنکل پیوست و همراه با همکاران برای ایجاد نوآورانه 90iSC آلیاژ. این مقاومت در برابر خزش و استحکام کششی از 90iSC آلیاژ فراتر از اهداف ساس و SnPb (قلع-سرب) آلیاژهای در همه اندازه گیری نرخ کرنش و دمای حفظ ثبات دانه ساختار و حصول اطمینان از مجامع قوی تر هستند, جلوگیری از برق شکست. با دوام و سازگاری 90iSC تبدیل به پیشرو بالا-قابلیت اطمینان سرب و RoHS سازگار لحیم آلیاژی.

هنکل ارائه می دهد طیف کاملی از Loctite solder paste راه حل قادر به بیش از چالش های محیط های خشن برای ایمنی بحرانی الکترونیکی برنامه های کاربردی و سازگار با خودرو مهندسی آزمون MS184-01 برای بالا استرس اجزای حفظ ثبات اتصال با بیش از 75% اصلی لحیم کاری مشترک پس از قدرت حرارتی دوچرخه سواری.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هنکل را 90iSC آلیاژ لطفا www.henkel-adhesives.com/electronics.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب