نارنجی انتصاب مدیران جدید در لهستان و بلژیک

پس استفان ریچارد " اعلام در تاریخ 12 ژوئن سال 2020 مورد تجدید گروه اجرایی کمیته امروز ما اعلام نامزدهای دو اجر

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

پس استفان ریچارد " اعلام در تاریخ 12 ژوئن سال 2020 مورد تجدید گروه اجرایی کمیته امروز ما اعلام نامزدهای دو اجرائی در Orange Polska و نارنجی بلژیک.

این تغییرات را در تمام اثر را از 1 سپتامبر سال 2020 است.

Julien Ducarroz منصوب شود مدیر عامل شرکت Orange Polska

بنا به پیشنهاد هیئت نظارت بر Orange Polska, جولین Ducarroz جایگزین خواهد شد Jean-François Fallacher به عنوان مدیر عامل شرکت Orange Polska که در حال حرکت است برای تبدیل شدن به مدیر عامل نارنجی از اسپانیا.

Julien Ducarroz که در حال حاضر مدیر عامل نارنجی مولداوی دریافت کرده است توصیه مثبت و پشتیبانی از هر دو پاداش کمیته Orange Polska هیئت نظارت در آن جلسه برگزار شده در 6 جولای سال 2020 است. انتصاب خواهد بود به طور کامل به تصویب رساند که هیئت نظارت است که قادر به انجام آن لازم رسمی رای گیری که باید در این مناسبت برنامه ریزی نظارت جلسه هیئت مدیره در تاریخ 21 جولای سال 2020 است.

خاویر Pichon منصوب شد مدیر عامل نارنجی بلژیک

عضو هیئت مدیره نارنجی بلژیک تصمیم گرفته است برای تعیین خاویر Pichon به سمت مدیر عامل نارنجی بلژیک. او موفق خواهد شد Michaël Trabbia که پیوستن به نارنجی کمیته اجرایی به عنوان مدیر ارشد فناوری و نوآوری مسئول گروه نظارت بر تکنولوژی و نوآوری جهانی را بدست آورد.

خاویر Pichon دوباره می پیوندد نارنجی از گروه مشاوره بوستون; قبل از این او معاون مدیر عامل در اورنج فرانسه پیشرو آن سرمایه گذاری, استراتژی تحول و توسعه است.

Mari-Noëlle Jégo-Laveissière منجر به نارنجی در منطقه اروپا

به عنوان اعلام شده توسط استفان ریچارد در 12 ژوئن 2020, Mari-Noëlle Jégo-Laveissière را بیش از مسئولیت برای منطقه اروپا از رامون فرناندز معاون مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری, عملکرد و اروپا مدیر. از 1 سپتامبر سال 2020 خواهد بود که منجر به اروپا, محیط, نارنجی که شامل هفت کشور, پوشش, بلژیک, لوکزامبورگ, مولداوی و لهستان و اسلواکی و رومانی و اسپانیا.

بقیه اروپا رهبری تیم بدون تغییر باقی می ماند با Jean-Marc Vignolles به عنوان افسر ارشد عامل برای اروپا:

  • لودمیلا Climoc به عنوان مدیر عامل نارنجی رومانی;
  • فدریکو Colom به عنوان مدیر عامل نارنجی اسلواکی;
  • Corinne Lozé به عنوان مدیر عامل نارنجی لوکزامبورگ.

نارنجی است که در حال حاضر استخدام یک مدیر عامل جدید برای نارنجی مولداوی خواهد شد که اعلام کرد در دوره به دلیل.

در Q1 سال 2020 اروپا محیط متشکل از لهستان, بلژیک, لوکزامبورگ, رومانی, اسلواکی, مولداوی (اروپا 6) و اسپانیا تولید شده با هم در حدود 25 درصد از این گروه را تثبیت درآمد. نارنجی نیز رهبر بلامنازع در همگرایی در اروپا است. در مورد ارتباط خانواده ها در Q1 سال 2020 هفت کشور اروپایی نشان داد رشد جامد با اسپانیا حسابداری برای 14.5 میلیون متصل خانواده ها با الیاف (+ 9 درصد سالانه) و اروپا 6 شمارش 7.0 میلیون متصل خانواده ها با الیاف (جامد +18 درصد رشد سالانه).

برای کسب اطلاعات بیشتر در جولیان Ducarroz و نارنجی لهستان اینجا کلیک کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد خاویر Pichon و نارنجی بلژیک اینجا کلیک کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در 12 ژوئن 2020 تمدید گروه کمیته اجرایی اینجا را کلیک کنید.

در مورد پرتقال

نارنجی یکی از جهان پیشرو اپراتورهای ارتباط از راه دور با فروش 42 میلیارد یورو در سال 2019 و 145,000 کارمند در سراسر جهان در 31 مارس سال 2020 از جمله 85,000 کارکنان در فرانسه. این گروه در مجموع پایه مشتری از 253 میلیون مشتری در سراسر جهان در 31 مارس سال 2020 از جمله 208 میلیون تلفن همراه مشتریان و 21million پهنای باند ثابت به مشتریان. این گروه در حال حاضر در 26 کشور جهان است. نارنجی نیز یک پیشرو در ارائه جهانی آن و خدمات مخابراتی به شرکت های چند ملیتی تحت نام تجاری نارنجی خدمات کسب و کار. در دسامبر 2019 گروه ارائه جدید خود را "تعامل 2025" طرح استراتژیک است که توسط هدایت اجتماعی و محیط زیست مسئوليت هدف به اختراع دوباره آن اپراتور ، در حالی که شتاب در رشد مناطق و قرار دادن داده ها و هوش مصنوعی در قلب آن نوآوری مدل این گروه خواهد بود جذاب و مسئول و کارفرما و اقتباس به ظهور مشاغل است.

نارنجی ذکر شده است در Euronext پاریس (نماد ORA) و در New York Stock Exchange (نماد وهران).

برای اطلاعات بیشتر در اینترنت و بر روی تلفن همراه خود را: www.orange.com, www.orange-business.com و یا به دنبال ما در توییتر: @orangegrouppr و @نارنجی.

نارنجی و دیگر نارنجی محصول یا خدمات نام های موجود در این مواد علائم تجاری نارنجی یا نارنجی با نام تجاری خدمات محدود است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب