Hirshhorn اعلام خرید عمده, هوای آزاد, مجسمه توسط هومان Bhabha و استرلینگ روبی

اسمیتسونیان را Hirshhorn موزه و باغ مجسمه اعلام کرده است قابل حصول از آثار برجسته هنرمندان معاصر Huma Bhabha و

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

اسمیتسونیان را Hirshhorn موزه و باغ مجسمه اعلام کرده است قابل حصول از آثار برجسته هنرمندان معاصر Huma Bhabha و استرلینگ روبی. از طریق مربوطه شیوه های Bhabha و یاقوت کار کرده اند برای چندین دهه برای ایجاد فکری هنری است که چالش های بینندگان به درک مجسمه سازی در راه های جدید است. با اضافه کردن دو کار می کند به مجموعه دائمی موزه به بیننده این فرصت را به شرکت به طور مستقیم با کار مجسمه مربوط به هر دو تاریخ و معاصر لحظه. هر یک از آثار هنری نصب شده است در این موزه مجسمه سازی باغ واقع در ملی, مرکز خرید منحصر به فرد و قرار گرفتن آنها در مرکز میان رشته ای متنوع مکالمات مربوط به سیاست آمریکا, تاریخ و فرهنگ.

"ما هیجان زده به استقبال دو به یاد ماندنی, هوای آزاد, مجسمه توسط هومان Bhabha و استرلینگ روبی به مجموعه موزه" گفت: Hirshhorn مدیر ملیسا چیو. "هر اثر هنری حامل سیاسی تشدید و تشویق بازدید کنندگان به تعامل با مسائل موقع از طریق هنر است. همانطور که ما حرکت رو به جلو با برنامه های احیای ما مجسمه سازی باغ در همکاری با هنرمند معاصر و معمار هیروشی Sugimoto ما همچنان به کار مجدانه برای تعیین ملزومات برای مجسمه سازی باغ در قرن 21 است. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاری این آثار زمانی که ما قادر به بازگشایی ما مجسمه سازی باغ با خیال راحت."

Bhabha و یاقوت آثار هنری خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در مجموعه موزه آوردن با آنها فکری تفاسیر جدید از سنت های متعارف مجسمه سازی. دو و آثار و همچنین کشف راه هایی که در آن هنرمندان امروز کار با استفاده از شیوه های خود را به یک معنی به آدرس معاصر سیاسی و اجتماعی مسائل. استقبال Bhabha است "ما در صلح آمده است" (2018) به مجموعه ای ویترین موزه تعهد به تضمین این که فراملی معاصر هنر و کار midcareer زن سازان با موفقیت نشان داده شده است. استرلینگ روبی "دو شمع" (2018) آزمون رسمی محدودیت از آن متوسط و reexamines مفاهیم زیبایی تأکید Hirshhorn هدف حمایت از آزمایش و هنرمندانی که مایل به چالش تمرین هنر-ساخت خود را. این دو اثر را ایجاد فوتی و فوری دیالوگ در کنار موزه قوی موجود در منابع مرجع تکنیک های رودین پیکاسو و جاکومتی و دیگر مجسمه سازان از گذشته که آثار بخشی از این مجموعه است.

پاکستان-هنرمند آمریکایی Bhabha (b. 1962) زندگی و کار در نیویورک, نیویورک, و بهترین و شناخته شده به عنوان یک مجسمه فیگوراتیو که قابل توجه شخصیت های اغلب به نظر می رسد که پدید آمد از هر دو ماقبل تاریخ گذشته و یک postapocalyptic آینده. "ما در صلح آمده است:" نخست مفهوم در پاسخ به یک پشت بام کمیسیون از موزه متروپولیتن در نیویورک است که بسیاری از رو دو جنسیتی به یاد ماندنی رقم ایستاده بیش از 12 فوت قد. در اصل دست حک شده در چوب پنبه و پلی استایرن و پس از آن بازیگران در برنز و قوی موجود تداعی هر دو زبان عشق و انعطاف پذیری است. Bhabha که اغلب به نقل از خمیر ترسناک و علمی-تخیلی سینما به عنوان نقاط مهم از عزیمت به خود جلب کرد عنوان قطعه ای از مدیر رابرت وایز را در سال 1951 فیلم روزی که زمین هنوز ایستاده بود. در فیلم بیگانه پدیدار از یک سفینه فضایی است که فقط فرود آمده در کاخ سفید چمن و utters عبارت "ما می آیند برای دیدار شما در صلح" به آشفته گروهی از نظامی و غیر نظامی که به زودی باز کردن آتش بر غریبه. Bhabha تعبیه شده عمل او را در یک مجسمه سنت گسترش از شرق باستان مجسمه سازی از طریق وسترن کلاسیکگرایی به مدرنیسم است. به این نگرانی او می افزاید: سوالات خاص به پیچیده واقعیت های پسااستعماری و امپریالیستی در حال حاضر که در آن ایده "دیگر" است که هنوز هم بیش از حد اغلب weaponized به تولید و توجیه سوء ظن تجاوز و ظلم و ستم. "ما در صلح آمده است" به شمار سوال در مورد درک از آشنا و ناآشنا بیگانه و بومی خدمت به عنوان یک یادآوری به موقع از امریکا پیچیده و اغلب ضد و نقیض در رابطه با کسانی که راه خود را در اینجا از سواحل خارجی.با یک عمل پوشا رسانه های مختلف از جمله نساجی, نقاشی, عکاسی, ویدئو, سرامیک, مد, طراحی و مجسمه سازی هنرمند آمریکایی یاقوت (b. 1972) به رسمیت شناخته شده است به عنوان یکی از پرکار ترین و پر انرژی و مبتکر کار هنرمندان امروز است. در اصل از روستایی پنسیلوانیا روبی ایجاد کرده است خود را به عنوان یکی از گروه های لس آنجلس متفکران و سازندگان که به دنبال در antiestablishment West Coast اصل و نسب ایجاد شده توسط هنرمندان مانند Mike Kelley, Chris بار پیتر Voulkos و کن قیمت. "دو شمع" شامل دو قوی شمع ایستاده بیش از 24 فوت قد. آن ارائه شده است در برنز و به کارگیری یکی از مجسمه سازی و سنگین ترین ماندگار و مواد سنتی به گرفتن و نگه داشتن یک بی دوام و زودگذر لحظه ای از مثل نور سوسو. اشتراکی در Hirshhorn را مجسمه سازی باغ ملی مرکز شمع را ایستاده به عنوان تشخیص چراغ: خواهرخوانده توتم با مصمم و در عین حال افسرده حضور که تماس به حافظه ملی و وحدت است.

در مورد مجموعه

این Hirshhorn دائمی مجموعه ای از حدود 12,000 آثار شامل قطعات توسط هنرمندان پیشرو از اواخر قرن 19 تا به امروز و شامل نقاشی, مجسمه, عکس, mixed‑media نصب و راه اندازی این نسخهها کار میکند بر روی کاغذ و رسانه های جدید کار می کند. این Hirshhorn یکی از جامع ترین مجموعه مجسمه سازی مدرن در جهان با بسیاری از نمونه های نمای داخل خانه و در باغ مجسمه.

یک فعال ادغام برنامه به طور مداوم می افزاید: کار به این مجموعه در تمام رسانه ها با تاکید بر کار جدید و کار هنرمندان برگزاری نمایشگاه در و همکاری با موزه. هنرمندان مانند Ai Weiwei, علامت برادفورد دیوید Hammons, مونا Hatoum رابرت ایروین یوکو اونو رافائل Montañez Ortiz, سوزان Philipsz آدریان پایپر Gerhard Richter, دوریس سلکدو و راشل Whiteread توسط عمده کار می کند. جهانی مدرنیسم نیز جمع آوری تمرکز و ارسال های اخیر شامل آثار منیر Shahroudy Farmanfarmaian, Natsuyuki Nakanishi و پارک Seobo. هنرمندان آمریکایی آفریقایی که به تازگی وارد مجموعه شامل Charles Gaines, جنی C. Jones و Senga Nengudi.

در مورد Hirshhorn

این Hirshhorn موزه و باغ مجسمه که در موزه ملی هنر مدرن و معاصر و صدای پیشرو برای 21 قرن فرهنگ و هنر. بخشی از اسمیتسونیان این Hirshhorn واقع شده است برجسته در نشنال مال در واشنگتن آن منابع شامل یکی از مهم ترین مجموعه های پس از جنگ آمریکایی و اروپایی هنر در جهان است. این Hirshhorn ارائه متنوع نمایشگاه و ارائه می دهد مجموعه ای از برنامه های عمومی در هنر زمان ما—رایگان برای همه. برای اطلاعات بیشتر hirshhorn.si.edu. به دنبال این موزه در Facebook, Instagram, Twitter و YouTube.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن