Coronavirus: هند در مورد برای رسیدن به 'گله ایمنی'?

یک مقام رسمی سرولوژی مطالعه نشان می دهد که تقریبا یک پنجم از دهلی جمعیت است و احتمالا آلوده شده توسط COVID-19.

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

یک مقام رسمی سرولوژی مطالعه نشان می دهد که تقریبا یک پنجم از دهلی جمعیت است و احتمالا آلوده شده توسط COVID-19. اما مقامات نگران نیست — به جای آنها در خوش بینانه در مورد وضعیت کلی.

با توجه به یک مطالعه جدید که نزدیک به یک پنجم ساکنان پایتخت هند دهلی نو آلوده شده توسط رمان coronavirus. کارشناسان بر این باورند که تعدادی از موارد می تواند حتی بیشتر در مناطق پر جمعیت این شهرستان است.

اخیر بررسی سرولوژيک انجام شده توسط مرکز ملی کنترل بیماری ها (NCDC) نشان داد که 22.86 درصد از 21,387 مردم تست شده برای COVID-19 نشان میدهد که آنها تا به حال شده است در معرض ویروس.

آزمايشهاي دنبال بیماری آنتی بادی های خاص در یک فرد و در حال انجام به منظور گسترش این بیماری در یک جمعیت ،

"پس از آن ممکن است برای تست هر کس تعداد واقعی افراد آلوده به این ویروس شناخته شده است به ویژه به دلیل بسیاری از بیماران هستند که بدون علامت" Satyendar Jain, دهلی نو, وزیر بهداشت گفت: DW.

در این بررسی که انجام شد بین 27 ژوئن و ژوئیه 10 بود که با هدف ارزیابی COVID-19 گسترش در دهلی 11 منطقه. نتایج نشان داد که هشت ولسوالی تا به حال بیش از 20 درصد عفونت رای دادن. در یک شهرستان با حدود 19 میلیون نفر جمعیت این مقدار به حدود 4.4 میلیون عفونت.

ادامه مطلب: ترین هند-پرجمعیت دولت reinstates COVID-19 مستند

تلاش برای مهار COVID-19

کارشناسان می گویند که سرولوژيک نظرسنجی موثر آنها به عنوان کمک به مقامات تصمیم گیری آگاهانه در مورد مداخلات مورد نیاز برای مهار این بیماری است.

"بررسی یافته ها نشان می دهد که در شهری مانند دهلی است که جمعیت بالا و تراکم جمعیت قابل ملاحظه بوده است در معرض ویروس. ما نمی توانیم اجازه گارد را به عنوان بخش بزرگی از جمعیت این شهر است که هنوز هم در معرض خطر این بیماری," V K پل که سران هند COVID-19 گروه ضربت گفت: DW.

Virologist شهيد Jameel می گوید این مطالعه نشان می دهد که هند هنوز زمانی "گله ایمنی" در برابر COVID-19.

ادامه مطلب: آیا می توانم هند واقعا coronavirus واکسن آماده اوت ؟

اپیدیولوژی می گویند که یک عفونت شيوع 40 تا 65% می تواند به اندازه کافی برای رسیدن به "گله ایمنی" علیه یک بیماری ویروسی.

مقامات در دهلی نو تصمیم گرفته اند برای انجام یک شهرستان نمونه خون در پنج روز از هر ماه با شروع از ماه اوت است. آنها امیدوارند که این استراتژی کمک خواهد کرد که آنها را ارزیابی coronavirus شدت در این شهر و اینکه آیا آن را به دست آورد "گله ایمنی است."

"دولت قصد دارد به انجام آن به صورت ماهانه در سراسر شهرستان. آن را به پوشش هر دو مهار مناطق عادی و مناطق افراد از تمام گروه های سنی با حجم نمونه کمتر از آخرین نظرسنجی" گفت: وزیر بهداشت Jain.

از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) است در نظر بگیرد که آیا کشورهای دیگر نیز باید انجام مطالعات سرولوژی برای پاسخ بهتر به کروناویروس وضعیت.

احتیاط خواست

با 1,238,798 coronavirus موارد, هند سومین کشور آسیب دیده ترین در جهان پس از ایالات متحده و برزیل است.

روز پنج شنبه در جنوب کشور آسیایی گزارش بالاترین تک-بعد سنبله از 45,720 coronavirus موارد و 1,129 مرگ و میر. به طور کلی در این کشور تا کنون گزارش شده حدود 30,000 coronavirus مربوط به مرگ و میر. Maharashtra, Tamil Nadu در گجرات و دهلی نو در حال بدترین ضربه متحده با دهلی نو به تنهایی گزارش بیش 125,000 موارد و 3,690 مربوط به مرگ و میر.

ادامه مطلب: هند گزارش ثبت coronavirus مورد افزایش

عفونت رای در هند شده است به سرعت در حال افزایش است پس دولت شروع به سهولت مستند محدودیت در اواسط ماه مه. این کشور وارد یک میلیون مورد جدید از آن.

اما تعداد رسما تایید موارد سقوط در پایتخت. در ژوئن 23, دهلی نو, ثبت 3,947 موارد جدید – بالاترین تک روز شمارش از زمان شروع این بیماری همه گیر در هند – و یک ماه بعد در تاریخ 22 ژوئیه روزانه موارد کاهش یافته بود به 1,349.

پزشکان می گویند این بیماران میزان بهبودی که ایستاده بود در حدود 36 درصد در ماه گذشته است که در حال حاضر 84 درصد – بسیار بالاتر از کلی ملی بازیابی رای دادن.

"دهلی نو انجام داده است به خوبی در هفته های اخیر به عنوان مقامات ramped تا تست و اجرا اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. اما ما هنوز هم باید مراقب باشید" Srinath ردی رئیس عمومی بنیاد بهداشت هند گفت: DW.

این کشور از 1.4 میلیارد ramped تا تست انجام نزدیک به 10 ، 000 آزمون در هر میلیون نفر در مقایسه با فقط چند صد مارس.

ادامه مطلب: پرواز است در هند امن در میان خروش در coronavirus موارد ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن